از در 28 اردیبهشت 1390، ساعت: 8:36 ب.ظ، دسته: ایران

شاعر اهوازی در همایش بزرگداشت فردوسی از مردم خواست دیگر هری پاتر نخوانند

به مناسبت روز بزرگداشت شاعر بزرگ و اندیشمند ایرانی، حکیم ابوالقاسم فردوسی، همایشی با نام “سرای کهن” با حضور استادن، شاعران و هنرمندان در سینما بهمن اهواز برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری فارس، ایمان عباس پی شاعر جوان خوزستانی نیز در همایش سرای کهن، به شعر خوانی پرداخت و پس از انتقاد از بی‌توجهی به اصالت و بزرگی و منش ایرانیان در گذشته، با اشاره به کم کاری‌های مسئولان فرهنگی در زمینه انتشار و تقویت داستان‌ها و عروسک‌های اصیل ایرانی و شاهنامه‌ای برای کودکان، از مردم خواست با وجود نبودن عروسک‌های رستم و سهراب، روی داستان‌های هری پاتر خط بکشند.

برای خواندن ادامه ی این خبر، به اینجا میتوانید مراجعه کنید.

دمنتور: هر نظری که حاوی توهین و اسائه ادب به هر فردی باشد، حذف می شود و دسترسی کاربر خاطی از دمنتور برای همیشه قطع خواهد شد. لطفا اگر قصد اعتراض یا انتقاد دارید، با رعایت ادب و احترام و حفظ شخصیت افراد، صحبت خود را بیان کنید.



۱۴۱ دیدگاه
  1. Avatar photo
    (در ۲۳ خرداد ۱۳۹۰، ساعت: ۲:۲۰ ب٫ظ)

    ولی می دونید فردوسی هم تمام چیزایی که نوشته در مورد مرد و جنگه فلانی 100 تا زن گرفت چه می دونم با دخترش ازدواج کرد بعدم سودابه چی کار کرد یا شیرین زن خسرو رو کشت. اصلا تو شاهنامه زن رو زیاد مهم جلوه نداده

    قصد تو هین نباشه

  2. Avatar photo
    (در ۱۴ خرداد ۱۳۹۰، ساعت: ۶:۵۵ ب٫ظ)

    خیلی سیبیلاش با حاله هه هه هه…ببخشید!!!!!! هر کی یه علاقه ای داره دیگه…خیلی خیلی ببخشید ولی سیبیلاش خیلی خوبه.

  3. Avatar photo
    (در ۱۴ خرداد ۱۳۹۰، ساعت: ۶:۱۳ ب٫ظ)

    به قول قدیمیا:((تو برو کشکتو بساب.))با اون سبیلات!!!

  4. (در ۰۵ خرداد ۱۳۹۰، ساعت: ۵:۲۱ ب٫ظ)

    ببخشید دوباره نظر میدم ولی خواستم بگم من عاشق فردوسی ام
    به پا کردم از نظم ……
    که از باد و باران نیابد گزند
    شانسو می بینی؟
    الان خواستم بگم من شعر بلدم.مصراع اولش یادم رفت.
    برجی بلند؟
    کوهی بلند؟
    چه چیزی بلند؟

  5. (در ۰۵ خرداد ۱۳۹۰، ساعت: ۵:۱۵ ب٫ظ)

    توهین نمی خوام بکنم ولی اگه ما هری پاتر نخونیم پس چیکار کنیم؟
    من کتاب زیاد می خونم ولی هر چی خوندم به پای هری پاتر نمی رسه.
    هری پاتر چیزایی داره که بقیه ی کتابا ندارن.
    به نظرم هری پاتر عشق بیشتر نوجووناست.
    الکی نمی گم.خودم دارم می بینم که هر کی هری پاتر خونده گفته بهترینه.
    حتی خودمامان من.
    با این که نمی خواد احساسشو بروز بده ولی بازم نمی تونه و می گه خیلی قشنگ بود.
    خاله م هم همینو می گه.
    به فردوسی توهین نمی کنم.غلط بکنم همچین کاری کنم.ولی بچه های امروزی دیگه به این جور چیزا اهمین نمی دن.
    ببخشید.

  6. (در ۰۵ خرداد ۱۳۹۰، ساعت: ۱۰:۳۳ ق٫ظ)

    ببخشید دوباره نظر میدم ولی باورم نمیشد اینجور توهینا رو به شاهنامه ببینم واقعا که از طرفدارای هری پاتر انتظار نداشتم……
    عزیزان من یادتون باشه ما ها مدیون فردوسی هستیم!اگه هون نبود الان باید عربی حرف میزیم.

  7. (در ۰۵ خرداد ۱۳۹۰، ساعت: ۱۰:۲۹ ق٫ظ)

    به تعتقاد من حکیم فردوسی بزرگترین شاعر زبان پارسیه و ما این زبونو مدیون اونیم!
    من عاشقانه فردوسی رو دوست دارم و شاهنامه رو شاهکار ادبیات ایران میدونم!
    ولی هری پاترم رو خیلی خیلی دوست دارم.
    به عقیده من اصلا این دو تا قابل مقایسه نیست و ربطی به هم نداره و دو چیز مجزاست.
    به اون آقا هم توصیه میکنم بره با روزنامه کیهان همکاری کنه!!!

  8. Avatar photo
    (در ۰۴ خرداد ۱۳۹۰، ساعت: ۱۰:۲۴ ق٫ظ)

    باشه نمیخونیم ولی چی بخونیم؟فیلم هاشو هم نگاه نمیکنیم پس چی نگاه کنیم؟
    شاهنامه بخونیم؟من خوندم خوب بعدش؟بچه ها میبینین که جوابی ندارن بدن.خوب چه فیلمی ببینیم؟آخه بعضی از فیلم های ایرانی چنان مضخرفند که از اولش میشه آخرش رو فهمید ولی بعضی کارگردان ها هم فیلم های خوبی میسازند.حالا ما چیکار کنیم؟
    اصلا چرا بحث میکنم این که اصلا ارزش بحث نداره.هر چند وقت یه بار یکی میاد میگه هری پاتر اینجور هری پاتر اونجور خوب ولشون کنین اصلا ارزش نداره که در این مورد بحث کنیم.

  9. Avatar photo
    (در ۰۳ خرداد ۱۳۹۰، ساعت: ۵:۴۰ ب٫ظ)

    یکی نیست به این آقا بگه منطقی باش آخه داستانهای کهن ایرانی همونطور که از اسمشون پیداست کهنن نمی تونند با جوون امروزی ارتباط برقرار کنن حاظرم شرط ببندم که این آقا لای کتابای هری پاتر رو هم باز نکرده تابفهمه چرا اینقدر محبوبه من خودم به شخصه خیلی از این داستانهای کهن رو خوندم ولی هیچ کدوم به اندازه ی هری پاتر به دلم ننشسته اتفاقا سر هری پاتر هم امسال با معلمه ادبیاتمون که یه همچین فکری داشت یه بحث درست و حسابی کردیم هرچند چون حسابی کم آورد دقدلیشو تو نمره مستمر دادن خالی کرد ولی مهم نیست عشق است هری پاتر.

  10. Avatar photo
    (در ۰۳ خرداد ۱۳۹۰، ساعت: ۲:۱۶ ب٫ظ)

    نباید در برابرشاهنامه هری پاترو می آورد. شاهنامه یه اثر ملیه. و واقعا کتاب فوق العاده ای.

  11. Avatar photo
    (در ۰۳ خرداد ۱۳۹۰، ساعت: ۲:۱۰ ب٫ظ)

    اگه کتاباشو میخوند که از این حرفا نمی زد. میگفت: مردم باید هری پاتر بخونند.

  12. Avatar photo
    (در ۰۳ خرداد ۱۳۹۰، ساعت: ۸:۲۴ ق٫ظ)

    انشاءالله مورد شفای الهی قرارگیرد

  13. Avatar photo
    (در ۰۱ خرداد ۱۳۹۰، ساعت: ۹:۴۴ ب٫ظ)

    درود دوستان.
    فکر نمی کردم بعضی از دوستان تا این حد به شاهنامه بی تفاوت باشند؟
    نمی خواستم اسم ببرم اما وقتی چند تا از نظر های مخفی مثل دوستمون HARRY POTTER 27 رو خوندم ناراحت شدم. البته هر کسی یک نظری داره اما نباید دیگه به آثار ادبی ملی بی احترامی بشه.
    انگلیسی ها اونقدر به هری پاتر ارزش دادن، اونقدر بزرگش کردن تا که توی سراسر دنیا مشهور شد. اونوقت ما باید این کارو کنیم؟ شاهنامه هم در دوره ی خودش کتاب تخیلی ای شاید به مراتب بهتر از هری پاتر بوده. چه بسا دو هزار سال دیگه کسی پیدا شه و کتابی بنویسه که بچه های اون دوره هری پاتر رو نگاه هم نکنن.
    ما هم باید به آثار ادبی و نویسندگانمون اهمیت بدیم. باید اعزاز و اکرامشون کنیم تا اگه یک زمانی خواستن چیزی مثل هری پاتر بنویسند پشیمون نشن.
    قابل توجه دوستان، من خودم از طرفدارای سرسخت هری پاتر هستم.
    با سپاس فراوان.
    همه ی شما رو به پروردگار بزرگ می سپارم.

  14. Avatar photo
    (در ۰۱ خرداد ۱۳۹۰، ساعت: ۷:۵۱ ب٫ظ)

    واقعا که!حتما انتظار داره بشینیم شعرای خودشو بخونیم!!!

  15. Avatar photo
    (در ۰۱ خرداد ۱۳۹۰، ساعت: ۷:۴۶ ب٫ظ)

    خوبه والا…
    فقط همینمون مونده بود!
    بابا ول کنید اینا رو،طرفدارای واقعی هری پاتر تحت تاثیر چنین حرفایی نمیان به قول خودش”روی داستان ها هری پاتر خط بکشن”!
    بقیه هم که از طرفدارای واقعی هری پاتر نیستند،هر کاری میخوان بکنن،مهم نیست.

  16. Avatar photo
    (در ۰۱ خرداد ۱۳۹۰، ساعت: ۱۱:۱۸ ق٫ظ)

    هرچی باشه از اون خر در چمنایی که تو میخونی بهتره.

  17. (در ۰۱ خرداد ۱۳۹۰، ساعت: ۰:۳۰ ق٫ظ)

    سخنی هم از مادر عروس !!!!

  18. (در ۰۱ خرداد ۱۳۹۰، ساعت: ۰:۰۷ ق٫ظ)

    آقا چرا از خودت جلوه ی ویژه میدی ؟ همه ی ما به گونه ای (در کتاب های ادبیات، داستان های بزرگتر ها و …) با شاهنامه آشنا هستیم .
    عزیــــــــــــــــــــــزه دل . اینکه شاهنامه 1 درصد از جذابیت هری پاتر رو نداره به ما چه ؟؟؟؟ شما یه کتابی بیار که در سطح هری باشه . اصلا در سطح نه ! نصفه جذابیته هری رو داشته باشه ! اونوقت روچشمم . هری پاتر نمی خونیم !
    phoenix عزیز …. حرف شما رو (کراوات) تایید می کنم .
    مرسی امید جان

  19. Avatar photo
    (در ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۰، ساعت: ۱۱:۳۴ ب٫ظ)

    این آقایون اگه واسه شاهنامه با این عظمتش ناراحت بودن می اومدن چنتا فیلمه درست حسابی ازش می ساختن تا همه جذبش بشن نه اینکه بخوان با سرکوب یک کتاب اینکارو انجام بدن.

  20. Avatar photo
    (در ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۰، ساعت: ۶:۰۷ ب٫ظ)

    با سلام.من میگم که شاهنامه بد نیست ولی نباید از هر جا که کم میارن به هری توهین کنن.

  21. Avatar photo
    (در ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۰، ساعت: ۱:۵۸ ب٫ظ)

    پس چه کار کنیم بشینیم شعرای تورو بخونیم؟
    یه جور دیگه تبلیغ کن آقای…

  22. Avatar photo
    (در ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۰، ساعت: ۱۲:۳۸ ب٫ظ)

    تخت بیشورم سیبیلت را!!!

  23. Avatar photo
    (در ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۰، ساعت: ۱۱:۳۷ ق٫ظ)

    اقا امید خوب جواب بده دیگه نمی تونم تو نظر سنجی شرکت کنم

  24. Avatar photo
    (در ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۰، ساعت: ۱۱:۳۱ ق٫ظ)

    اقا امید عزیز من که تو نظر سنجی شرکت نکردم ولی فقط برای من تعداد ارا را نشان میدهد ونمی توانم رای بدهم

  25. Avatar photo
    (در ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۰، ساعت: ۱۰:۲۱ ق٫ظ)

    بنظر من شاهنامه خوندن سخته وراستش روبگم که ایشون فکر کردن مردم با خوندن شاهنامه به گذشت ها برمی گردن ولی من که اینطور فکر نمی کنم امروزه مردم شاهنامه رو می خرن می ذارن توکنابخانه واسه دکور اگه قبول ندارین بگین من خودم عاشق شاهنامه وشاهنامه خونیم هروقت پدر بزرگم میاد خونمون بهش می گم برام شاهنامه بخونه ولی این حقیقت که امروزه مردم زیاد به کتاب علاقه نشون نمیدن رونمیشه نادیده گرفت

  26. Avatar photo
    (در ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۰، ساعت: ۹:۲۹ ب٫ظ)

    کلا به عقیده ی من کسایی که میگن نخونین یا نبینین از این دو دسته خارج نیستن:
    1-خودشون اصلا با این مجموعه آشنا نیستن و فقط به خاطر شنیده های اطرافیان حرف بقیه ی کسانی که میگن نخونین یا نبینین رو صرفا تکرار میکنن واسه اینکه بگن ما هم مثلا با اون فلان فرد مهم هم عقیده ایم در حالی که اصلا خودشون حتی یه تیکه این مجموعه رو نخوندن یا ندین یعنی اطاعت بی چون و چرا از دسته ی دوم.
    2-این عده به عقیده ی من فقط نگرانن!
    نگران تاثیری که این مجموعه روی بقیه گذاشته و خواهد گذاشت به دو دلیل:اونقدری که آین اثر میتونه به راحتی خیلیا رو به خودش جذب کنه و شهرت پیدا کنه بین یک رنج سنی خاص, آثار داخلی که برای این رنج سنی نوشته میشه ؛نمیتونه یعنی تا حالا نتونسته که این نگرانی به خاطر آثار ایرانیه نه مجموعه ی هری پاتر.
    یا اینکه به خاطر عقاید خاصی که دارن به دلایلی نگرانن که این مجموعه باعث بشه مخاطبانی رو به وجود بیاره که عقاید اونا رو ببرن زیر سوال یا به عبارتی افرادی با عقاید متفاوت تر از اونا به وجود بیان.
    ولی تشخیص ایننکه بفهمیم افرادی که میگن نخونین یا نبینین کار آسونی نیست البته به نظر من زیاد هم مهم نیست

  27. Avatar photo
    (در ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۰، ساعت: ۶:۰۳ ب٫ظ)

    به نظرم حـــــــرفــــــــــــــش تا حــــــــــــدودی درسته چون ما باید آثار ملیت خودمون رو داشته باشیم اما اینکه برای اینکار با چکش رو سر هری پاتر که قهرمان ماست بکوبیم غلطه.

  28. Avatar photo
    (در ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۰، ساعت: ۴:۲۵ ب٫ظ)

    دوستان زیاد به دل نگیرید از این شروورا زیاد گفتن اون دوست عزیزمون که اونجاست :دی

  29. Avatar photo
    (در ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۰، ساعت: ۹:۵۸ ق٫ظ)

    شاید یعضی از هریپاتری ها شاهنامه خونده باشن
    شاید هم همشون خونده باشند.
    HARRY POTTER 27 حداقل د رسایت نگو.
    به یکی از آثار کشور عزیزمون، ایران توهین کردی.

  30. (در ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۰، ساعت: ۰:۰۰ ق٫ظ)

    فکر کرده ما دمنتوریا هم مثل خوردش باحاش حرف میزنیم میگیم شاهنامه نخون نه آقا ما میگیم راست میگی یه کتابی بنویسین که یک صدم جذابیت هری پاترو داشته باشه(من که تو ایران یه همچین چیزی نمیشناسم) راستی اون وامی که میخواستی گیرت اومد(با اون مثلا شاعر بودم) راستی دلیل نداشتش برای نخوندن هری پاتر من یکی رو قانع کرد میخواد برم کتابام رو آتیش بزنم شاید بهش و%D

  31. (در ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۰، ساعت: ۱۱:۵۰ ب٫ظ)

    فکر کرده ما دمنتوریا هم مثل خوردش باحاش حرف میزنیم میگیم شاهنامه نخون نه آقا ما میگیم راست میگی یه کتابی بنویسین که یک صدم جذابیت هری پاترو داشته باشه(من که تو ایران یه همچین چیزی نمیشناسم) راستی اون وامی که میخواستی گیرت اومد(با اون مثلا شاعر بودم) راستی دلیل نداشتش برای نخوندن هری پاتر من یکی رو قانع کرد میخواد برم کتابام رو آتیش بزنم شاید بهش وام دادم طفلی گناه داره
    آقا امید غلط کردم حظفم نکنی

  32. Avatar photo
    (در ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۰، ساعت: ۱۱:۳۸ ب٫ظ)

    این یارو اگه میخواسته که از شاهنامه دفاع کنه دیگه کراوات زدنش واسه چیه اگه همچین چیزی بده پس باید کراوات هم بد باشه!!
    اولا از چندتا از دوستان یه گله کوچولو بکنم که هرچی میخواین به این یارو بگین (البته تو دلتون!!) ولی دیگه چیکاره شاهنامه دارین ؟
    شاهنامه یه جورایی سند هویت ملی ما هست و اگه نبود زبان فارسی ما هم نبود!
    درسته که هری پاتر یه ایراد هایی داره ولی نباید رو هیچ کتابی خط کشید بلکه اگه عرضه داشته باشیم باید با یه کتاب بهتر اون رو نفی کنیم!!!
    میدونم که جاش نیست ولی من احساس میکنم بعضی دوستان قبل از اینکه نظرم رو بخونن و صرفا بخاطر شکل آواتارم به نظرم منفی میدن که فکر نکنم این کاره خوبی باشه!!!!!!!!!!!!

  33. Avatar photo
    (در ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۰، ساعت: ۱۱:۳۵ ب٫ظ)

    بچه هاچه چیزایی که به هری پاترگفته میشه وچه دیگرآثارغربی(فیلم وکتاب ویاهرچیزی دیگه)فقط به خاطرحسادته خودشون نمیتونن چیزی مثل هری پاتروارباب حلقه هابسازن میگن شیطان پرستیه.نمیتونن فیلمی مثل مردعنکبوتی بسازن همینومیگن،نمیتونن مثل هالیوودفیلم بسازن میگن کارش ترویج فراماسونری وشیطان پرستیه واقعابراشون متاسفم جای تلاش برای رسیدن به اونامیخوان حریفاروبدنام کنن که مافیلمای ننه قدسی شون روببینیم وچه چه وبه به کنیم.

  34. Avatar photo
    (در ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۰، ساعت: ۱۱:۲۳ ب٫ظ)

    اخه یکی نیست بگه نبود عروسک و بستنی قیفی به شکل کله ی رستم چه ربطی به هری پاتر داره

  35. Avatar photo
    (در ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۰، ساعت: ۱۱:۰۷ ب٫ظ)

    سلام به همه بچه های هری پاتری
    بچه ها شما که دیگه باید عادت کرده باشید, این اولین بار نیست که به هری پاتر توهین میشه و مطمئن باشید آخریشم نیست
    به این آقا هم که امیدوارم این سایت رو ببینه و نظرات رو بخونه این رو میگم که : مگه ما میایم بگیم بابا این شاهنامه چیه میخونی ول کن بیا هری پاتر بخون, شما شاهنامه دوست داری بخون, ما هم هری پاتر دوست داریم و میخونیم. شما هری پاتر دوست نداری نخون حق ندارید به دیگران بگید که روی هری پاتر خط بکشید (مگه هری پاتر کاغذه!؟!؟!؟) اصلا اونجا باید درباره فردوسی حرف می زدی چیکار به هری پاتر داری ؟؟؟
    سلیقه ها و علاقه ها و عقاید انسان ها با هم فرق می کنه که اگه نکنه ما انسان نیستیم, هر کس اختیار داره عقاید خودشو داشته باشه ولی حق تحمیل عقاید به دیگران رو نداره, لطف کنید و برای انسان های دیگه تکلیف تعیین نکنید و به جای دیگران تصمیم نگیرید و نظراتتون رو برای خودتون نگه دارید
    امید جان تعداد کاراکترها رو زیاد کردی ولی دست و بالمون رو برای نوشتن نظرمون بستی !!!!!! (خدا بگم ماچت کنه)

  36. Avatar photo
    (در ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۰، ساعت: ۱۰:۳۵ ب٫ظ)

    دوست دارم به این دوست عزیز بگم اگه کتابی در سطح هری پاتر در ایران چاپ بشه(که نویسنده اش ایرانی باشه ) خوشحال می شم حرف شما رو قبول کنم

    کی گفته داستان های شاهنامه رو نخوندیم؟

  37. Avatar photo
    (در ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۰، ساعت: ۸:۰۶ ب٫ظ)

    خب این درسته که پیشنهادی کرده و گفته شاهنامه و از اینجور چیزا بخونید ولی نباید گفت که هری پاتر رو خط بزنید و چه میدونم شیطان صفت و از این جور حرفای بی ربط!

    خب بالاخره هرکی حق داره چه کتابی رو بخونه و چه سلیقه ای رو داشته باشه! اینکه جرم نیست! اما نباید نظر خودش رو به بقیه تحمیل کنه.

    هری پاتر ، شاهنامه یا هر کتاب دیگه ای چه خارجی و چه ایرانی ارزش خودشون رو دارن!

  38. Avatar photo
    (در ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۰، ساعت: ۲:۴۹ ب٫ظ)

    من به راستی متحول شدم . اصلا الان میرم هری پاترو آتیش میزنم . . . بده من اون شاهنامه رو :
    کنون رزم هری و ولدی شنو دگرها شنیدستی این هم شنو
    بچه ها خودتونو ناراحت نکنین . شما که انتظار ندارین این جماعت ذرک کنن هری پاتر یعنی چی .

  39. Avatar photo
    (در ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۰، ساعت: ۲:۴۹ ب٫ظ)

    درود دوستان. امیدوارم که همگی شما خوب باشید.
    قبلا ها هر وقت از این خبر ها میومد خیلی عصبانی می شدم. اما یک بار دفعه ی پیش که یک خانم مترجم هم از هری پاتر بد گفت بود جواب دادم اما بعدش دیگه فهمیدم اصلا ارزش نداره که اعصابمو خورد کنم. به شما هم همین توصیه رو می کنم. این افراد هر چند وقت یک بار میان یک چیزی می گن و میرن(توهین نیست).
    مواظب خودتون باشید.

  40. Avatar photo
    (در ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۰، ساعت: ۲:۴۱ ب٫ظ)

    این شاهنامه مثلا چه پخیه؟ ا
    از اول تا اخرش خون و خون ریزی

  41. Avatar photo
    (در ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۰، ساعت: ۲:۳۱ ب٫ظ)

    من نمیدونم اینا چی میگن.اینا باید به جی کی رولینگ مدیون باشن بخاطر اینکه خیلی ها از وقتی که هری پاترو خوندن کتاب خون شدن.جی کی رولینگ امار کتابخون های ایرانو بالا برده اینا طلبکارش شدن و تقی به توقی میخوره درمورد هری پاتر شرو ور میبافن.

  42. Avatar photo
    (در ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۰، ساعت: ۲:۲۸ ب٫ظ)

    سلام برو بچ
    چطورید ؟؟؟؟؟؟
    بدرک اصلآ به من چه که خوبید یا بد….هاهاهاهاها….هاهاها
    به نظر من حرف خوبی زنده اما بد هم نبوده یک پیش نهاد بوده این ها خودش ون کتاب را ندیدن دو تا نقد از این خشکه مقدس ها خوندن
    جون من برید سر تبیان بنویسید هری پاتر از زندگی نا امید میشید

  43. Avatar photo
    (در ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۰، ساعت: ۲:۲۳ ب٫ظ)

    هر شخصی از یک شخصیتی یا فیلمی یا کارگردانی طرفداری میکند.

  44. Avatar photo
    (در ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۰، ساعت: ۲:۲۰ ب٫ظ)

    وای ی ی ی ی ی ی ای همشهری توکه پاک ابرومونو بردی

    بچه ها توروخدا بهش فوش ندین جونه یه چیزی گفته میخواسته از این موقعیت استفاده کنه که بره رو خبر سایت های بزرگ

    درمورد عروسک :خب بهتره درر این باره حرفی نزنم نکه الان تو بازار ریخته عروسک هری و ما هم شبا با این عروسکا تو بغلمون میخوابیم.
    امید جان من که توهین نکردم یدفه نیام ببینم بلوک شدم رفت.؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  45. (در ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۰، ساعت: ۲:۱۵ ب٫ظ)

    مگه تو شاهنامه هم از جادوگر.دیو سپید.روین تن بودن اسفندیار صحبت نشده پس میشه نتیجه گرفت که شاهنامه فردوسی هم اثری خرافی، شیطانی…میباشد
    درود بر جی.کی.رولینگ

  46. Avatar photo
    (در ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۰، ساعت: ۱:۵۷ ب٫ظ)

    بچه ها چرا خودتون رو ناراحت میکنید؟ اصلا فکر کنید همچین چیزی نگفته،مهم اینه که ماها هری پاتریست هستیم و خواهیم ماند و دوماه دیگه هری پاتر اکران میشه

  47. Avatar photo
    (در ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۰، ساعت: ۱:۵۰ ب٫ظ)

    صلوات

  48. Avatar photo
    (در ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۰، ساعت: ۱:۴۲ ب٫ظ)

    نمیدونم چی بگم شایداونا دارن راست میگن اما واقعا بایداومدزدتوحال این همه هری پاترخون؟چرا نبایدبخونیم؟فکرکردین این قدردورازجون نفهمیم که با خوندن یه کتاب هری پاترشاعرامونو فراموش کنیم.اگه شما شعورما هری پاتری هارو این قدرپایین میدونید که هیچی اما اگه نه تا حالا شنیدید که کسی برگرده به یه دانش آموزغربی بگه فقط کتابای رولینگو بخون وشعرفردوسی رو نخون من ازطرف همه ی هری پاتری ها برای شما ابرازتاسف می کنم.که حتی دوست نداریدنوجوونا درکنارشعرهای فوق زیبای فردوسی وسعدی وحافظ کتاب هری پاترهم بخونن.

  49. Avatar photo
    (در ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۰، ساعت: ۱:۳۰ ب٫ظ)

    بروبابا حال اگه یکی پیدا می شد یه رمان درست حسابی بنویسه
    ما می رفتم همونو بخونیم ولی رمان درست حسابی نداریم

  50. Avatar photo
    (در ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۰، ساعت: ۱:۲۶ ب٫ظ)

    ولی الهی بگردم واسه رولینگ و دنیل و اما و بقیه هری پاترسازان!
    کتابای رولینگ به جز کتابسرای تندیس اصلا بدون اجازه ی خودش چاپ شدن!حق فروشش رو که به اون ندادن!یعنی ما حق رولینگو خوردیم!من فکر می کنم اینم یه جور حق الناسه فیلما هم همین وضعیتو داره دیگه
    الهی بگردم دنیل گفت آقا جون نسخه ی دزدی فیلمو نبینین ما همه از رو پرده دیدیم!(یا لااقل بیشترامون)

  51. Avatar photo
    (در ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۰، ساعت: ۱:۲۰ ب٫ظ)

    آقا ول کنین این بحثا رو
    این آقا اشتباه کرد چه اشتباهی هم کرد!
    همهشونم همینن دیگه:کیهان،این آقا و هر کسی که بی خودی می خواد کمبود فرهنگی رو سرپوش بذاره
    با توجه به نظر دوستان که میگن چرا ایران الان کتاب فانتزی خوب نداره من میگم همین دو تا دونه کتاب ایرانی فانتزی قشنگو حمایت منیم
    به دنبال هری پاتر میشه سه گانه ی پارسیان و من رو خرید و خوند و به اندازه ی هری پاتر که نه ولی به اندازه ی ارباب حلقه ها و پندراگون ازش لذت برد
    ممنون امید و حسین

  52. Avatar photo
    (در ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۰، ساعت: ۱:۱۴ ب٫ظ)

    به نظر من کتاب های هری پاتر خیلی عالی است.واگر کتاب های جان کریستوفر را خوانده باشید(منظورم همون سه پایه هاست ونگهبانان و…) در ان ها شیطان پرستی موج می زند

  53. (در ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۰، ساعت: ۱:۱۳ ب٫ظ)

    من با تمام احترامی که برای این آقای نسبتا محترم و همه ی دوستان و خصوصا داش امید قایلم باید بگم که این دوستمون بهره ی هوشی چندانی ندارن(توهین نیست!)…مطمئنا توی اون جمعی که این آقا سخنرانی میفرمودند کسانی بودند که شاید حتی اسم هری پاترو هم نشنیده باشند و یا به شنیدن اسمش بسنده کرده باشند.ولی این آقا با بردن اسم هری پاتر در واقع اونو به همه شناسوند!!….کسانی که فکر میکردند هری پاتر یه چیز معمولیه میرن سراغش و احتمال اینکه کتاباشو بخونن و حتی طرفدارش هم بشن 99 درصده…..و همه ی اینها فقط و فقط مدیون این حرف ها و حساسیت و البته حسادت این آقا به هری پاتره….

  54. (در ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۰، ساعت: ۱:۰۳ ب٫ظ)

    من اگه کتاب خون شدم مدیون جی.کی.رولینگم و بس
    حالا بیان بگن هری پاتر اثری خرافی، شیطانی…
    یا بیان بگن داره فرهنگ ما رو از بین میبره
    بیان داستانو با بن لادن مقایسه کنند
    برای من دیگه فرقی نداره چون اگه این حرفها رو نزنن برام عجیبه
    دوستان به این مطالب فقط باید خندید و بس……..
    به امید اکران هری پاتر در ایران(فکر کنم تو خواب ببینم)

  55. Avatar photo
    (در ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۰، ساعت: ۱:۰۰ ب٫ظ)

    باشه چون شما گفتید ما دیگه هری پاتر نمی خونیم.به این می گن یه پسر خوب…افرین

  56. Avatar photo
    (در ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۰، ساعت: ۱۲:۴۳ ب٫ظ)

    من نمیدونم چی بگم…فقط نمیدونم اینا چه پدر کشتگی با هری پاتر دارن که اینقد ازش بد میگن…فقط کم مونده یه ستاد مقابله با هری پاتر هم بزنن…واقعا که

  57. Avatar photo
    (در ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۰، ساعت: ۱۲:۳۰ ب٫ظ)

    باشه باشه

    اصلا شما راست میگی

  58. Avatar photo
    (در ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۰، ساعت: ۱۲:۲۴ ب٫ظ)

    یک خبر که می دونم ربطی نداره ولی امیدوارم حذف نشه.
    اگه کتاب جانوران شگفت انگیز و زیستگاه های آن ها را که یک کتاب درسی در هاگوارتز بود رو خونده باشید حیوانی به نام شیردال در آن وجود داشت که روی ستون های تخت جمشید هم چیزی شبیه به اون بود و این که در سواحل آمریکا جسد همین جانور رو پیدا کردن!!!!
    پس معلوم میشه همه چیز تخیل نبوده از اون جلبک گرفته تا این!!!

  59. Avatar photo
    (در ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۰، ساعت: ۱۱:۵۴ ق٫ظ)

    کم مونده بود یه روز رو انتخاب کنن بگن بیاید کتاب های هری پاتر رو آتش بزنیم!!
    این ها می خوان افکار مردم هم تغییر بدن حتی استاد کلاس زبان منم هری پاتر می خونه چه برسه به ما!!!
    ما ایرانی هستیم و 100% به شاعر ها و داستان سرا های خودمون احترام می ذاریم ولی باید یک گوشه از فرهنگ غرب رو هم ببینیم که فردا نیان بگن ندید پدیدید!!!

  60. (در ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۰، ساعت: ۱۱:۵۲ ق٫ظ)

    بابا بچه ها چرا انقدر خودتونو ناراحت میکنین،از همون اول که هری پاتر اومد،خیلیا از این حرفا زدن ولی مگه کسی گوش داد؟مگه از طرفدارهای هری پاتر کم شد؟هنوزم هری پاتر تو ایران طرفدارهای خودشو داره.اصلا ارزش نداره بخاطرش عصبانی بشین،این اقاهم یکی از اون هزار نفری که درباره هری پاتر بد گفتن،اصلا اون کیه که بخواد به ما بگه چیکار کنیم،چیکار نکنیم…

  61. Avatar photo
    (در ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۰، ساعت: ۱۱:۴۹ ق٫ظ)

    بدبخت این هری پاتر که هرکی از کنارش رد میشه میزنه تو سرش دیواری کوتاه تر از این پیدا نکردن یکی بیاد به همین فیلم های به اصطلاح کمدی خودشون گیر بده که حاضرن هر کار چرتی بکنن تا فیلم خنده دار بشه

  62. Avatar photo
    (در ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۰، ساعت: ۱۱:۳۲ ق٫ظ)

    بابا اینا خود درگیری مزمن دارن
    اون خانمه شهلا انتظاریان هم همین حرف پوک رو می زد

  63. Avatar photo
    (در ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۰، ساعت: ۱۱:۲۵ ق٫ظ)

    درسته که داستان های اصیل ما که نشان دهنده فرهنگ غنی نیاکان ما هستند مورد بی توجهی و کم لطفی مسئولان و مردم قرار گرفته اند و به جاشون ادبیات غرب مورد حمایت بیشتری قرار میگیرن و روز به روز شاهد افزایش طرفداران این نوع فرهنگ هستیم اما ما میتونیم در کنار داستان های خودمون داستان هایی مثل هری پاتر رو هم داشته باشیم و ایشون باید از مسئولین انتقاد میکردند که داستان های خودمون رو بین مردم ترویج نمیدن و ایشون نباید به این صراحت میگفتن که نباید هری پاتر خوند باید میگفت ما باید در کنار داستان های غربی داستان های خودمون رو هم حفظ کنیم و یک طرفه ازطرفداری غرب رو نکنیم

  64. Avatar photo
    (در ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۰، ساعت: ۱۱:۲۱ ق٫ظ)

    خیلی چیزها هست که برخی از افراد این جامعه(با داشتن کم ترین اگاهی) به تخریب ان میپردازند. هری پاتر هم یکی از ان ها.اما کی اهمیت میده از شما دوست گرامی خواهشمندم توجهی نکنید وبگین………………… .(اما بلند نگینا عواقب بدی داره که یکیش حذف شدن حساب کاربریتونهاما بدتر از اینم هست )

  65. (در ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۰، ساعت: ۱۱:۱۰ ق٫ظ)

    به نظر من اصلا نباید به این موضوعات توجه کنید
    آخه بعضی ها برای شناخته شدن سعی می کنن از این موضوع استفاده کنن. به نظر من امید عزیز اصلا نباید به این حرفا توجه کنه و اینا رو پوشش بده.

    توی مشهد و توی آرامگاه فردوسی بزرگ هم همین حرفا رو زدن و خیلیا بی توجه از کنارش گدشتن. بی توجهی بهترین جواب به همچین ادعاهای کذب از جمله ادعای کیهان معلوم الحاله…

    موفق باشید.

  66. Avatar photo
    (در ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۰، ساعت: ۹:۵۱ ق٫ظ)

    به نظر من شاهنامه یکی از بزرگترین شاهکار های دنیاست ولی ربطی به هری نداره
    ehsan 2000جان اگه میشه لطفا لوگو یت را عوض کن چون من خیلی وقته این لوگو رو دارم

  67. Avatar photo
    (در ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۰، ساعت: ۹:۴۹ ق٫ظ)

    این از زبون مادر شوهر

  68. Avatar photo
    (در ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۰، ساعت: ۹:۴۴ ق٫ظ)

    خوب هرکسی یه نظری داره،نه قراره هری پاتر جای شاهنامه رو بگیره نه شاهنامه جای هری پاتر رو.نمیشه گفت چون یکیشو میخونی پس اون یکی رو نباید بخونی…

  69. Avatar photo
    (در ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۰، ساعت: ۹:۳۷ ق٫ظ)

    به نظر من آدم از هر چیزی که میتونه درس بگیره باید استفاده کنه البته شاهنامه هم مثل هری پاتر پر از چیزای آموزندست.

  70. Avatar photo
    (در ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۰، ساعت: ۹:۲۶ ق٫ظ)

    افراط و تفریط هر دو مضره
    اکثر دوستانی که در مورد شاهنامه دارن نظر میدن و می گن به درد ما نیمخوره مثل همین شاعر محترم مطمئنا حتی لای اون رو هم باز نکردن این یک
    دوما عاشق هری پاترم چون از مفاهیمی که توش هست لذت می برم و مطمئنا ههمون خیلی خوشحال تر می شدیم که نویسند ه اش یک ایرانی بود و اسمش همینطور ما هم به لحاظ داشتن مفاهیمی عمیق تر و هم فرهنگی نابتر شایستگی داشتن ادبیاتی باشکوهتر از کشوری همانند انگلیس هستیم.
    البته نباید بعضا خطرات هری پاتر به مانند هر چیز دیگری را نادیده گرفت. افراط مانند harry_daniel
    از اینور و اونهایی که فقط درگیر فانتزی بودنش می شن مثل اونهایی که با دیدن تریلرهای آنچنانی به و به چه چه هم میکنند وجود دارند که باید با کمک همدیگه جلوشو گرفت و با تکیه بر مفاهیم این اثار رو به مسولین و افراد ناگاه منتقل کرد

  71. Avatar photo
    (در ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۰، ساعت: ۹:۱۷ ق٫ظ)

    مطمئنم این یارو خودش نمیدونه هری پاتر رو با کدوم “هِ” مینویسن.

  72. Avatar photo
    (در ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۰، ساعت: ۹:۱۲ ق٫ظ)

    خوب چی بگم که هرچی نگم بهتره
    به هر حال هرکی ی نظری داره
    به انداختنم بیرون ازدمنتور نمی ارزه

  73. Avatar photo
    (در ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۰، ساعت: ۶:۵۷ ق٫ظ)

    درسته که مسئولین فرهنگی تو این زمینه کم کاری کردن ولی این دلیل نمیشه مردم رو از خوندن کتابی نهی کنن
    راحت میشه با تولید یک کتاب داستانی جذاب همه رقبای خارجی رو کنار زد
    اما حیف که فقط نشستند و دست رو دست گذاشتند تا من و همسنهای من با هری پاتر بزرگ بشن

  74. Avatar photo
    (در ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۰، ساعت: ۶:۳۲ ق٫ظ)

    باور کنید این دو اثر ادبی قابل مقایسه نیستند.شاهنامه یک اثر حماسی منظوم و تک جلدی است و از سوی دیگر هری پاتر یک 7گانه منثور است که حتی از نظر فرهنگی هم با هم متفاوت اند! شاهنامه که حتی در میان آثار حماسی دیگری همچون ایلیاد و اودیسه نیز جایگاه ممتازی ندارد و با آنها قابل مقایسه نیست چطور می خواهد با هری پاتر مقایسه و بررسی شود که از نظر سبکی کلاً با آن متفاوت است! انصافاً بیایید افسانه های یونان را با افسانه های ما مقایسه کنید… به جد می شود گفت داستان ها و افسانه های ما درمقابل افسانه های یونان و روم چرت و پرت است!حالا آثار تالکین را نمی خواهم وارد ماجرا کنم که البته خودتان می دانید با ورود تالکین کفه ی ترازو به کدام سمت منحرف خواهد شد!حال وقت آن رسیده که چشمها را بشوییم و جور دیگری نگاه کنیم!
    ارادتمند اعضای دمنتور
    سینا.جـــــــــــــ .

  75. Avatar photo
    (در ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۰، ساعت: ۴:۱۴ ق٫ظ)

    مرسی امید جان ممنون و خسته نباشی

    آخه این شانس ما ایرانی ها داریم ، یکی هم که میاد در مورد تاریخ و فرهنگ کشور حرف می زنه انقدر فاقد فرهنگ و عقل و منطق هست که با متاسفانه گند میزنه به همه چیز به نظر من نظر fresh speech خیلی عالی جواب ابن طرف رو داد . اگر واقعا خلاقیت و درک نویسندگی دارید چیزی خلق کنید که بتونه مثل هری پاترِ این همه آدم تو دنیا مشهور،عزیز و آموزنده باشه وقتی نمی تونید خواهشا ساکت باشید و عقب وایسید و انقدر چوب لای چرخ جوونای این کشور نکنید دوست عزیزمون گفت از رومانهای قشنگ قشنگی که می نویسید و از فیلنامه های هنری و حرفه ای تون کاملا مشخصه که میزان خلاقیت ادب،فرهنگ و هنرمون چقدر سیر صعودی
    فقط می تونم بگم باسه همه هم نسلامون متاسفم که از هیچی لذت نبردن هیچی

    بازم ممنونم امید جان

  76. Avatar photo
    (در ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۰، ساعت: ۳:۲۷ ق٫ظ)

    من خودم بجه ی اهوازم اگه خبر داشتم میرفتم به اون همایش و یه کم بهشون میخندیدم،آخه یکی نیست بهشون بگه شما چکار به هری پاتر دارین،نه میزارین کتابهای اصلیشو بخونیم(بدون سانسور)،نه میزارین فیلمهای اصلیشو (ارجینال) ببینیم،چه وضعشه یه مرکز خرید فیلم های خارجی نداریم
    ممنون از خبر

  77. Avatar photo
    (در ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۰، ساعت: ۲:۳۵ ق٫ظ)

    این خوشگل پسر عزیز چی میگه .
    چشم روی چشم دیگه هری پاتر نمی خونیم اقا خوشگله

  78. Avatar photo
    (در ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۰، ساعت: ۲:۲۲ ق٫ظ)

    در ضمن میخواستم به دوستان هم بگم که من یهودی ام ولی فکر نکنم هری پاتر اصلا به جنبه ی مسیحی یا یهودی بودن پرداخته باشه فقط خواسته به مردم بگه که توی دنیا خیر و شر هست باید مراقب باشید

  79. Avatar photo
    (در ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۰، ساعت: ۲:۱۵ ق٫ظ)

    فقط یک چیز میگم اون هم اینکه اگر کسی نمیتونه به کسی برسه بهتره از اون بد نگه چون خودش رو خراب میکنه

  80. Avatar photo
    (در ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۰، ساعت: ۱:۱۹ ق٫ظ)

    Aragornوارثه ایزیلدور…جواب مارو ندادی

  81. (در ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۰، ساعت: ۱:۱۲ ق٫ظ)

    بابا ول کنین این بیچاره!!!!
    حتما کارش جایی گیر بوده یا وامی چیزی می خواسته مجبور شده بگه که کارش راه بیفته….منظوری نداشت بد بخت

  82. Avatar photo
    (در ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۰، ساعت: ۱:۰۶ ق٫ظ)

    بومباردو ماکسیما…….!

    نفر بعدی رو بیارید منفجرش کنم بدم دخترم نجینی بخوردش!

  83. Avatar photo
    (در ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۰، ساعت: ۰:۵۳ ق٫ظ)

    یه چند تا توضیح هست که باید بدم.سینما بهمن ( سینما فلسطین سابق) در خیابان سی متری واقع شده و مکان اون جوریه که اونجا پشه هم پر نمی زنه.یادمه برای فیلم درباره ی الی دو نفر 1500 تومان بلیت می فروخت.پس این یه توضیح درباره ی وضع سینما بهمن(توهین نیست ها کلاً کسی نمی ره).مطمئن باشید افراد زیادی هم نرفتن یا اگر رفتن خوابشون برده!! من ایشون رو در شبکه ی استانی خوزستان دیدم و …دیگه چیزی نمی گم چون می ترسم بندازنم بیرون.
    فقط می خوام یه چیز بگم.این مطلب نه تنها خطاب به همشهریان منه بلکه خطاب به کل افرادی است که در زمینه ی فرهنگ در این مملکت(!!!)فعالیت دارن.این افراد با ترفند شاهنامه رو علم کن،هری پاتر رو بنداز جلو می خوان کم کاری های فرهنگی خودشون رو جبران کنن چون انتقادات شدیدی روشونه که چرا یه همچین داستان های نوجوون پسندی نمی نویسند(تمـــام)

  84. (در ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۰، ساعت: ۰:۲۲ ق٫ظ)

    من که فکرمیکنم این آقا میخواسته با بردن اسم جنجالی هری پاتر خودشو مطرح بکنه و هدف خاصی نداشته از این حرفش…

  85. Avatar photo
    (در ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۰، ساعت: ۰:۱۱ ق٫ظ)

    بچه ها بدویین بریم شاهنامه بخونیم که خیلی قشنگه بعدشم میتونیم فیلماشو نگاه کنیم که تو بازار پره پره فیلم های هندی.یکی نیست بگه تا حالا چند بار تلاش کردی تازه باشی بروز باشی فردوسی یه داستان نوشت که من تحسینش میکنم اما اگه به سه انسان بگب هر روز شاهنامه بخونو اصلا کتابه دیگه ای نخون خوب متنفر میشه از هرچی شاهنامست چرا نمیان به جای اینکه درباره ی نخوندن هری پاتر حرف بزنن نمیان نمیبینن کدومشون رو الان بیشتر جوونا دوست دارم چیزی که تا آخرشو بفهمن چون هر روز تو هر شبکه در بارش حرف میزنن یا چیزی که بشه خودشون رو عین اون کنن منظورم ینه که آدم میتونه با مغرور نبودنو با متانت بودن مثل هری پاتر باشه ولی کسی که تمامه عمرش بچشو ندیده و دنبالش نرفته و اخرش بچشو بکشه هیچ وقت نمیتونه مثه یه الگو باشه برای من نه.

  86. (در ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۰، ساعت: ۱۱:۵۲ ب٫ظ)

    این اقا خوشگله رو از کجا اوردن؟

  87. Avatar photo
    (در ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۰، ساعت: ۱۱:۵۱ ب٫ظ)

    امید خان حالا چرا میزنی…؟؟؟!!!
    کی بی ادبی کرده؟؟؟بگو خودم برم گوششو ببرم…
    aragornتو نظرهای قبلیت فهمیدم اهوازی هستی و خیلی هم باحالی…1خاهش دارم میشه این …؟؟؟
    منتظرم…سرشم پست کن واسه ……1عکسم بذار واسه ما تو وبسایتت…
    راستی وقتی خاستی بکشیش بگوemoboyگفت خدافظ…
    ما هم اینجا حسابه شهلا انتظاریان رو میرسیم!!!

  88. Avatar photo
    (در ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۰، ساعت: ۱۱:۴۴ ب٫ظ)

    سلام به همه
    1)اول از همه بگم که با نظر erfan عزیز کاملا موافقم!!یکی نیست بگه عزیزان وطن دوست(!)،شما غیر از شاهنامه و گلستان و بوستان ،میشه چندتا کتاب جوان پسند وطنی(که مربوط به این دوره باشه) مثال بزنین؟
    2)باز “یکی” از راه رسید واسه یه “ملت” تعیین تکلیف کرد؟؟
    3)نمیگم شاهنامه رو بندازین دور،میگم حداقل کاری کنین که نه تنها به گذشته ایران،به زمان حال ایران هم افتخار کنیم..
    4)چرا تو گذشته درجا میزنین…حال رو بچسبین…به جای ندیدن رقبا،چشماتونو باز کنین..دوره فردوسی و سعدی و مولانا گذشت!ولی ما هنوز داریم ادبیات امروزی جهان رو با گذشته خودمون مقایسه می کنیم..
    5)سخنان گهربارم تموم شد!
    امید جان ممنون…

  89. Avatar photo
    (در ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۰، ساعت: ۱۱:۴۱ ب٫ظ)

    خوب شد گفت! فقط منتظر بودم که این یارو سیبیل قشنگ(!) بگه هری پاتر نخون منم نخونم!!!
    اوه اوه….اقا امید غلط کردم!….ما رو نندازی بیرون ها!(اخه بدجور تهدید کرده بودی!)….اینجوری خوبه؟: واقعا نظر سازنده ای دادند و من دیگه از فردا هری پاتر نمی خونم.

  90. Avatar photo
    (در ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۰، ساعت: ۱۱:۴۱ ب٫ظ)

    بابا یکی بیاد به اینا حالی کنه این دوتا اصلا به هم ربط ندارن…
    شاهنامه کجا……………………………..هری پاتر کجا
    اخه اقا امید بذار دوتا فحشه ابدار بارش کنیم تا بفهمه نباید با دمه شیر(بچه های دمنتور)بازی کنه…امید خان خدایی به خودت زور نمیاد؟؟؟
    اینا با فردوسی چیکار دارن که ماله100000سال پیشه؟؟؟اگه از راس میگه خودش یه کتاب بنویسه ببینیم چن مرده حلاجه…
    مرسی بابته خبر…

  91. Avatar photo
    (در ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۰، ساعت: ۱۱:۲۹ ب٫ظ)

    انقدر گفتیم جواب ابلهان خاموشیست که انها گفتند حرف حساب جواب ندارد…..
    راستی اقا امید نظر خودتون چیه؟

  92. Avatar photo
    (در ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۰، ساعت: ۱۱:۱۶ ب٫ظ)

    چرا؟چرا همه ی عالم و آدم گیر دادن به هری پاتر؟آخه هری پاتر چه ضرری بهشون میرسونه؟
    اصلا نباید به حرفاشون توجه کرد…………………اصلا……………

  93. Avatar photo
    (در ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۰، ساعت: ۱۱:۱۲ ب٫ظ)

    ممنون اقا امید خسته نباشید.

    به نظره من اصلا نباید به حرفاشون گوش کرد یا حتی خوندشون.

    همه ازادن هر چی دوست دارن بخونن.

    هری پاتر برای همیشه.

  94. Avatar photo
    (در ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۰، ساعت: ۱۱:۱۱ ب٫ظ)

    اخه خدایا تو بیا به داده ما هری پاتریست ها برس…
    اخه هری کجا…شاهنامه کجا!!!
    ما ایرانیم و بهش افتخار میکنیم و اثاره فردوسی کبیر رو در نظر داریم…بهش احترام میزاریم…اما دلیل نمیشه به خاطرش قیده چیزای دیگرو بزنیم و بچسبیم بهش…خدایی کی دیده 1فیلم باحال از داستان های فردوسی بسازن؟؟؟رستم و سهراب رو دیدید که چند ساله پیش ساختن…افتضاح بود
    من تو قفسه ی کتابام خیلی کتابای غربی دارم(هری پاتر،ارباب حلقه ها،ماجراهای نارنیا،پنتراگون)و در کنارشون مثنوی معنوی،گلستان و بوستان سعدی،شاهنامه،لیلی و مجنون،شیرین و فرهاد و خسرو و شیرین رو دارم…همشونو دوست دارم اما دلیل نمیشه چون اینا رو دارم غربی ها رو بندازم دور…
    واقعا باید واسه سرزمینه کوروشه کبیر گریست با این شاعراش…

  95. Avatar photo
    (در ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۰، ساعت: ۱۱:۱۰ ب٫ظ)

    سلام ممنون که از خبرهای دنیا ما رو مطلعه میکنبد
    من واقعا نمیفهمم چرا اینا دست از سر این هری بیچاره بر نمیدارن میدونین چیه بچه ها مثل زمانی شده که وزارت خونه هری به دروغگویی متحم میکرد انگار امبریج فاج دسته اش و ولدمورت براش کافی نبودن
    راستی اقا امید چرا برای خبر کیهان اجازه نظر ندادین؟

  96. Avatar photo
    (در ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۰، ساعت: ۱۱:۰۸ ب٫ظ)

    من واقعا نمی دونم چرا انقدر به این هری پاتر گیر می دن
    ولی به نظر من به کسی ربطی نداره که ما چی نکاه می کنیم ویا جی می خونیم

  97. Avatar photo
    (در ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۰، ساعت: ۱۱:۰۵ ب٫ظ)

    اینا جدا با خودشون چه فکری میکنن این حرفارو میزنن مگه نونشون اجر شده اخه واقعا که…

    متاسفم برای این یاروو…

  98. Avatar photo
    (در ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۰، ساعت: ۱۱:۰۲ ب٫ظ)

    هر کس هر کتابی دوست داره میخونه به کسی ربطی نداره که چی میخونه

  99. Avatar photo
    (در ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۰، ساعت: ۱۰:۵۳ ب٫ظ)

    اولا اگه قراره که کسی با خوندن این کتاب منحرف بشه به شما و هیچ کس دیگه ربطی نداره ! دین و ایمان هر کی به خودش ریط داره حتی اگه بخواد شیطان پرست باشه
    دوما درسته که واقا اثار فردوسی در نوع خود بینظیرند و واقا هر کی نخونه نصف عمرش بر فناست (از نظر من) ولی هری پاتر هم در کنار شاهنامه اثری فوق العادست
    سوما شما کی هستی که میگی ما باید چی بخونیم چی نخونیم
    زنده باد Harry patter
    ممنون از خبر و زحمتی که میکشید

  100. Avatar photo
    (در ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۰، ساعت: ۱۰:۴۳ ب٫ظ)

    راستی آقا امید این دکتر عباسی در مورد هری پاتر چیزی نگفته؟؟؟(شخصا برخی و بعضی از نقد های ایشون رو قبول دارم)
    درضمن خبرگذاریتون واقعا قابل تحسینه من که این سینما بهمن بغله گوشم روحمم خبر نداشت از این ماجرا و شما….
    واقعا خسته نباشی جوونیتو پای هری پاتر و دمنتور گذاشتی :دی
    خیر ببینی

  101. (در ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۰، ساعت: ۱۰:۴۲ ب٫ظ)

    سلام
    خواسته ی غیر منطقی و بچه گانه ایه …
    اول اینکه شما کی باشین که از مردم چیزی بخواین یا نخواین!! … خیلی باشی یه شاعر مثل صد تای دیگه!!! … مردم خودشون عقل و منطق دارن 10 برابر تو … نیازی به امر و نهی جناب عالی نیست …
    دوما چیزی که خوبه … خوبه … شما نمی تونی تغیرش بدی یا جایگزین براش بزاری … اگه ما شاهنامه داریم … اونا هم شاه آرتور و … دارن خوب این هیچ( یک یک مساوی) … اما الان چی؟! … ما یه فردوسی داریم و بس … ولی اونا هری پاتر دارن … داستان ایرانی جدید چی داریم؟ … داستانو بی خیال از فیلنامه های فیلمامون معلومه درصد افت خلاقیتمون چقده!!! (حالا نمی خوام وارد بحث حاشیه ای بشم …)
    سوما … شاعری!! … برو شعرتو بگو … تو رو چه به هری پاتر!!

  102. Avatar photo
    (در ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۰، ساعت: ۱۰:۳۹ ب٫ظ)

    خوب به عقلش نمیرسه جوونی که میشینه با شور 7 تا کتاب 200-250 صفحه ای میخونه و از صفحه به صفحش لذت میبره و از اون ور میاد 2ساعت پای دمنتور میشینه و تمام نظر ها رو میخونه و دو مرحله از هری پاتر و یادگارانه مرگ و میره و شبم پای تلوزیون جلوی فیلم هری پاتر میخوابه….دیگه انقد تو دنیای هری پاتر هست که1-وقت نمیکنه بیاد خونش بیرون 2-وقتی نیاد بیرون خودش 1%ترافیک کم میشه 3-دیگه کاری به بیرونی ها نداره که وقتی ناموس مردم رو یا فلان تیپ دید یه چیزی بهش بگه….و هزاران تاسیر دیگه…اصن این جامعه ایرانه ما انقد خفن شده که اگه دو دقیقه علاف باشی با کمی بدشانسی یا شیطان پرست میشی یا از خدا زده میشی یا….-
    البته این کاملا درست که آثاره ایرانی باید زنده نگه داشته بشه اما حقّ اینکه بگه هری پاتر نخونید رو یه شاعری که اسمش رو تاحالا نشنیدیم نداره..

  103. Avatar photo
    (در ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۰، ساعت: ۱۰:۳۸ ب٫ظ)

    بچه ها!من خودم دارم تو خوزستان زندگی می کنم،(اینو گفتم که کسی یه هو بهش بر نخوره)،واسه همین می دونم که بعضی از خوزستانیا چون دارن توی یه منطقه ی محروم زندگی می کنن،یه مقدار هم از لحاظ مالی و هم از لحاظ توجه،احساس کمبود می کنن…و خب در بعضی موارد این مسائل باعث افسردگیشون هم میشه…من میگم:همه ی بچه های دیمنتور برن یکی یه جلد از اشعار گرانبهاشو(!) بخرن،که هم از لحاظ توجه و هم از لحاظ مالی تامین بشه.خب به هر حال زندگی خرج داره دیگه،نه؟!

  104. Avatar photo
    (در ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۰، ساعت: ۱۰:۳۸ ب٫ظ)

    به michael :
    قلمبه سلمبه بودن شاهنامه اصلا دلیلی بر نخوندن اون نیست !
    الا خیلی از کتابا هستن که اونو به نثر روان چاپ کردن که به راحتی میشه شاهنامه را خوند.
    البته میشه 3 گانه ی پارسیان و من را هم خوند که آرمان آرین اونو با سبک فانتزی نوشته و با خوندن اون هم یه کمکی به نوسنده های فانتزی کشورمون شده باشه !
    تازه حوصبه آدمم سر نمیره چون هیجان کتاباش بالاست !

  105. (در ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۰، ساعت: ۱۰:۳۷ ب٫ظ)

    ببینید هری چه کردهههههههههههههههههههههههههههه
    دوستان اهل نظر همه باهم متحد شدن تا هریو سرنگون کند واقعا چرا این کارو میکنن؟به نظر من که از حسودیه
    البته کی به اینا توجه میکنه بابا

  106. (در ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۰، ساعت: ۱۰:۳۳ ب٫ظ)

    آخه نیست یکی بگه شاهنامه با اون کلمات قلمبه سلمبش قابل درک برای نوجوانان هست؟
    من میگم شاهنامه یک اثر کاملا تخیلیه مثل هری پاتر اما در دو سبک متفاوت.نویسنده های هردو اثر هم واقعا آدمای بزرگی هستند پس چه بهتر که آدم جفتشونو با هم بخونه.

  107. Avatar photo
    (در ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۰، ساعت: ۱۰:۲۲ ب٫ظ)

    هری نبودی ببینی داستانت به پای داررفته همه دارن از دستت گریه میکنننن!

    آقا جان ما هم هری پاتر را خوندیم هم شاهنامه را!

    اونوقت خداییش کدوم کتاب تا به حال به پای هری پاتر رسیده؟؟

  108. Avatar photo
    (در ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۰، ساعت: ۱۰:۱۸ ب٫ظ)

    با این حرفش که میگه بی‌توجهی به اصالت و بزرگی و منش ایرانیان در گذشته شده کاملا موافقم یعنی زشته که یه نفر هری پاتر بخونه دارن شان بخونه ولی ندونه که بابای رستم کیه ! خوب این واقعا خیلی زشته !
    اما با قسمت دومش که میگه روی هری پاتر خط قرمز بکشند کاملا مخالفم !
    هر کس هر کاری که بخواد میتونه بکنه و ما باید به جای اینکه بیایم بگیم فلان کتاب را نخونید باید کاری کنیم که افراد علاوه بر کتابای خارجی مثله هری کتابای خودمون هم بخونن ! چون اون کار اول پاک کردن صورت مسئله است و هیچ سوده دیگری نداره و اصلا هم موفق نخواهد بود !
    این نظر من بود .

  109. Avatar photo
    (در ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۰، ساعت: ۱۰:۱۷ ب٫ظ)

    من نمی دونم،دیواری کوتاهتر از هری پاتر پیدا نکردن که دم به دقیقه
    هرکی میاد واسه خودش نظر میده؟؟!!
    میدونین مشکل چیه؟میخوان ناتوانی خودشونو در نوشتن رمان نوجوان،با ابن کارها سرپوش بذارن.
    به هر حال ممنون امید جان

  110. Avatar photo
    (در ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۰، ساعت: ۱۰:۱۰ ب٫ظ)

    اخه کسی نیست بگه اقای مثلا عاقل و با شعور هری نخونیم بیایم … بخونیم؟؟ اخه چی دارید که به پای هری برسه که اینو نخونیم
    شاهنامه رو هم که میگی داستاناشو همه میدونن تو کتاب درسی خوندن یا ازاد
    سعدی و غیره هم که برای نوجوانا کمی سنگینه
    حرف مفت تو مملکت شده نقل و نبات

  111. Avatar photo
    (در ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۰، ساعت: ۱۰:۰۵ ب٫ظ)

    نمی دونم چرا این برداشت رو می کنن نه می خواهم یه آدم ! آدما بلند شه تو این جامعه آمار بگیره که چند نفر یا چند هزار نفر به قول اونا با خوندن این کتاب منحرف شده حالا از جامعه دین نمی دونم هر ی که اونا می گن آخه یکی نیست بگه بابا هر چی جای خودش بعدشم حالا موقع این کارا نیست! که بخوان هری پاترو بر دارن آره درسته به شاهنامه توجه کمه چرا چون فرهنگ سازی ایراد داره !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  112. Avatar photo
    (در ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۰، ساعت: ۱۰:۰۳ ب٫ظ)

    اقای عزیز ای بدبخت ای بیچاره من به تو نصیخت میکنم نصیحت میکنم که از اون بزرگتراش عبرت بگیر که از هری پاتر انتقاد کردند چه منفور شدند .فردوسی رو سر ما جا داره ولی دیگه نباید دور بقیه چیزا رو خط کشید

  113. Avatar photo
    (در ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۰، ساعت: ۱۰:۰۳ ب٫ظ)

    شاعره داریم !!!؟

  114. Avatar photo
    (در ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۰، ساعت: ۱۰:۰۲ ب٫ظ)

    از این به بعد هم هر کی میخاد مشهور بشه،درموردش این ور اون ور حرف بزنن.بهش توجه کنن میتونه پشت سر هری پاتر حرف بزنه
    اون دفعه هم اون خانومه گفت این کتابها فانتزی غربی رو نخونین شیطان پرست میشین
    من نمیدونم الان که خوندم شیطان پرست شدم خودم نمیفهمم؟
    عجیبه!!!!!!!!

  115. Avatar photo
    (در ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۰، ساعت: ۱۰:۰۲ ب٫ظ)

    متاسفانه همچین کسایی که کم هم نیستند فروش کم کتاب های ایرانی رو از ضعف نویسندگان و عدم ارتباط با مخاطب نمی بینند و این شکست رو گردن هری پاتر می ندازند.و جالب اینه که اکثرا حتی یه خط از کتاب هری پاتر رو هم نخوندن ….فقط چون که یه اثر غربیه و فروشش هم بالاست واز همه بدتر مخاطبانش بیشتر جوونا و نوجوونا هستند نتیجه می گیرند که این کتاب به شدت خطرناکه!!!!!!!!!!
    و الان احتمالا همه ی ما گمراه شدیم و خبر نداریم……………

  116. Avatar photo
    (در ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۰، ساعت: ۹:۵۸ ب٫ظ)

    بابت خبر هم خیلی ممنون.

  117. Avatar photo
    (در ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۰، ساعت: ۹:۵۶ ب٫ظ)

    من آخر نفهمیدم اینا با خودشون چند چندن؟ تقی به توقی میخوره میان یخه هری پاترو میچسبن آخه یکی نیست بگه تو که بلد نیستی و نمیتونی شاهنامه رو بین مردم گسترش بدی چرا هی پاچه هری پاترو میگیری
    اصلا به قول شما داستانهای خارجی بد. پس چرا هی میاین از بینوایانه وکتور هوگو حمایت میکنین میگین برین بخونین بینوایان فلانه بینوایان بهمانه چرا میاین تو کتاب درسی بچه ها به جای بیشتر کردن شاهنامه داستان بینوایان رو میزارین؟
    بابا هر کی از راه میرسه میاد میپره به هری پاتر یکی میگه صهیونیستیه یکی دیگه میاد میگه ترویج شیطان پرستیه
    دیگه امید جان از این با ادب تر نشد امیدوارم منو از این تنها معمنه (درستش اینه مامن) هری پاتریها بیرون نندازین

  118. Avatar photo
    (در ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۰، ساعت: ۹:۵۵ ب٫ظ)

    اصلا کتابها هری پاتر رو دیده این حرفو زده؟
    سطح اگاهی مردم رفته بالا این جور چیزها نمیتونه نیاز ها مردم و جوون ها رو بر طرف کنه
    همه ما به شاهنامه گلستان بوستان احترام میزاریم ولی اخه به درد ما نمیخوره
    نیاز داریم یه کتاب بخونیم که یه چیزی یادمون بده
    دلشون از یه جا دیگه پر هست میان به هری پاتر که زیاد طرفدار داره گیر میدن تا شاید یکی بهوشن توجه کنه

  119. Avatar photo
    (در ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۰، ساعت: ۹:۵۴ ب٫ظ)

    نمی دونم

  120. Avatar photo
    (در ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۰، ساعت: ۹:۵۳ ب٫ظ)

    ولی خداییش من تو یه چیزی گیر کردم. این جناب آقای شاعر جوان مگه هری پاتر و خونده که میگه شما نخونید اگه خونده چرا خونده خب از اولش نباید میخوند چون بده!
    اگه نخونده پس چطوری راجع به چیزی که نخونده و هیچ درکی ازش نداره اظهار نظر میکنه.
    آقا امید جان من بذار یه چیزی بهشون بگم غمباد میکنم کار دستتون میدما!
    آخه اگه چیزی نگیم میگن حق با اوناست ولی حالا که نمیذاری راحت حرف بزنیم لازم به ذکره که بدونن:”جواب ابلهان خاموشی است…”

  121. Avatar photo
    (در ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۰، ساعت: ۹:۵۰ ب٫ظ)

    فقط میتونم بگم که واسش دعا میکنم…اما اینو میدونم که این چیز میزایی که گفته از کند ذهنی خودش بوده…اخه یکی نیس به این بگه بعد از شاهنامه و این چیزا که ماله 500-600 سال پیشه چیزه دیگه ای نوشتین؟؟؟؟و در ضمن شاهنامه مال مردمان اون موقع بوده الان سطح سواد ها و اگاهی ها بالا تر رفته و نیاز ها خیلی بیشتر شده و شاهنامه و امثال اون نمیتونه نیاز ما ها رو بر طرف کنه…از طرفی مطمئنن همه ی ما به شاهنامه افتخار میکنیم و اونو خوندیم.

  122. Avatar photo
    (در ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۰، ساعت: ۹:۴۵ ب٫ظ)

    ما ام شاعرو…. داریم مردمم شاعرو…. دارن ههههههییییییییییییی

  123. Avatar photo
    (در ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۰، ساعت: ۹:۴۳ ب٫ظ)

    راستی ممنون از خبر

  124. Avatar photo
    (در ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۰، ساعت: ۹:۴۳ ب٫ظ)

    چی بگم؟؟؟؟؟؟

  125. Avatar photo
    (در ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۰، ساعت: ۹:۳۹ ب٫ظ)

    سارا جان کاش می گفتن میره مسیحی میشه اینا که می گن میره شیطان پرست می شه.واقعا براشون متاسفم

  126. Avatar photo
    (در ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۰، ساعت: ۹:۳۹ ب٫ظ)

    این آقا دلش از یه جا دیگه پره سر هری پاتر خالی میکنه.
    هری پاتر که جای شاهنامه رو تنگ نکرده. مشکل از تفکرات آقایونه که شاهنامه و تاریخ شاهنشاهی ایرانو ننگ میدونن.

  127. (در ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۰، ساعت: ۹:۳۷ ب٫ظ)

    شدم و اثار ایرانی رم خوندم.باعث شد که شریعتی رو بشناسم و هزار تا شخصیت دیگه باعث شد رشته مو به خاطرش عوض کنم. امیدوارم دیگه همچین چیزایی رو که واقعا باعث ناراحتی میشه رو نبینم…چون واقعا زندگی من به خاطر همین کتاب که ایشون میگن روش خط بکشین عوض و صد البته بهتر شد

  128. (در ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۰، ساعت: ۹:۳۶ ب٫ظ)

    نمیدونم چی باید بگم.

    ولی خوشحالم از این که هری پاتر و داستان های شبیه اون(مثل ارباب حلقه ها و جنگ ستارگان و …) برای بعضی ها قابل فهم نیست.

    بابت خبر ممنون

  129. (در ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۰، ساعت: ۹:۳۵ ب٫ظ)

    چرا بعضیا این جوری فکر میکنن!!!!
    یعنی حتما باید یه فرهنگ یا اعتقادو حذف کنیم تا یه چیزه دیگه جانشینش کنیم !!؟؟؟
    ینی اگه هری پاتر حذف شد (که نمیشه) همه مشکلات ما دیگه حله ؟ دیگه همه شاهنامه به دست میشن؟
    خب بگو آدمای عاقل اول شما ها برای این کار پی ریزی کنین بعد د هی ازش دم بزنین!

  130. Avatar photo
    (در ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۰، ساعت: ۹:۳۴ ب٫ظ)

    وایییی خدا!
    من نمی فهمم!؟موضوع چیه اینجا؟!؟!
    دیواری کوتاه تر از هری گیر نیوردن؟؟؟؟؟هر چی میشه میگن هری پاتر فلان هری پاتر بهمان!….نگذارید بچه تون هری پاتر بخونه چون ولدمورت ادم بدیه روش تاثیر میذاره 2 سال دیگه میره ادم میکشه!
    نذارید بچه تون هری پاتر بخونه از راه بدر میشه و یه دفعه مسیحی میشه!
    بابا ول کنید این هری رو….چرا فقت از دید منفی نگاه میکنید!تازه مهم اینه که این موضوع قسمت منفی نداره(حدقل از نظر من اینطوره.)
    اصلا من این همه هری پاتر خوندم ایا الان مسیحیم؟ادم کشتم ؟ مشکل پیدا مردم؟؟؟؟!!
    چیزایی که من از هری پاتر یاد گرفتم انقدر زیادن که اگه بخوام بگم باید هر 100 تا نظر رو من بدم اما حاظرم قسم بخورم که هری پاتر هیچ نوع تاثییر بدی روی زندگی من نداشته!/این نظر من بود و طبق معمول قصد توهین به هیچ کس و هیچ چیز رو ندارم!/
    ممنون

  131. (در ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۰، ساعت: ۹:۳۳ ب٫ظ)

    بله !!!!فکر کنم ایشون نظر منو نو پست قبلی خوندن که خوبه که شخصیت هری مثل رستم نیست!بابا غلط کردیم!!!چرا بعضی ها نمیخوان درک کنن که نیاز امروز جامعه تغییر کرده..بله بله موافقیم که شعر ها و قصه ها های خودمون باید زنده بمونن اما اینطوری؟؟؟
    خیلی خوبه که بجای ندیدن رقبا از اونا یاد بگیریم.اگه ترجمه این گونه اثار نبود باید بگم که خیلی از سبکای داستان نویسی و شعر فارسی هم الان نبود مثل ترجمه شکسپیر که سراغاز شعر نیمایی بود.به نظر من اینکه هرکسی چه جور کتابی بخونه به خودش ربط داره مهم اینکه بهترین استفاده رو ارش ببره…حتی قران بستگی داره به اینکه چه ظور ازش استفاده کنی ازش درس بگیری یا مثل بعضی ها (که میشناسین)به نفع خودت استفاده کنی…
    باید به اطلاع این اقا برسونم که من به خاطر هری پاتر کتاب خون شدم و همین باعث شد به طرز شگفت اوری جذب ادبیات

  132. Avatar photo
    (در ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۰، ساعت: ۹:۲۳ ب٫ظ)

    دوستان از این پس هر کی خواست مشهور بشه و اسمش رو توی رسانه ها مطرح کنه ، بره از هری پاتر بد بگه !
    ای بابا !!! انگار دیواری کوتاهتر از هری پاتر پیدا نکردن ! من موندم اینا توی افکارشون چی میگذره که میان این حرفا رو میگن ! عجب !
    آقا امید هم با اون اخطاری که پایینه سایت نوشته ، ما رو حسابی ترسوند :دی
    به هر حال دوستان به دل نگیرن … مهم خودمون هستیم که همیشه به هری وفادار میمونیم .
    تشکر از اقا امید

  133. (در ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۰، ساعت: ۹:۱۶ ب٫ظ)

    خیلی خیلی جالبه !
    وقتی که یکی میخواد حرف بزنه مستقیم رو خط تلویزیون میره
    100 بار بعدش پخش میشه
    …باشه تلویزیون همش همونو نشون میده
    ولی وقتی مناسبتی مثل این هست کسی که مدیونشیم زبان پارسیمون رو صداشون در نمیاد
    … ولی 25 اردیبهشت که میشه 2 تا دونه شعر از فردوسی پخش نمیشه با صدای قشنگ!
    -هری پاتر 7 هم دوبله میشه ولی کتاباش خونده نشه!

    -مرسی از خبر

  134. Avatar photo
    (در ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۰، ساعت: ۹:۱۵ ب٫ظ)

    ایشون کلا با سینما و ادبیات خارجی موافق نبودن
    نمیشه که فقط به ادبیات ایران تکیه کرد…اینکه مردم اصلا هری پاتر نخونن یه کمی زیاده روی بود…توجه به هری پاتر به عنوان یه اثر فانتزی زیاده اما این ربطی به شاهنامه نداره
    هر اثر با توجه به محتوا مخاطبای خاص خودشو داره من خودم کسایی رو میشناسم که توی خونه کتابخونه هایی دارن که پر از کتابای تاریخی امثال شاهنامه ست
    البته توی رسانه ها واقعا به ادبیات کهن ایران کم توجهی میشه ولی تمام توجهشون به هری پاترم اینه که شیطان پرستیه!

  135. Avatar photo
    (در ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۰، ساعت: ۹:۱۲ ب٫ظ)

    نمیدونم چرا این نویسنده های ایرانی اینجوری میکنن!!!!!!!!!!!!!!
    بابا شاهنامه جای خودش هری پاتر هم همینطور!!!!!!!!!!!!!!
    ما هم هری پاتر میخونیم و هم در پی اصالت ایرانی ای که داریم صد در صد شاهنمامه و رستم و سهراب رو هم خوندیم یا میخونیم!!!!!!!!!!
    فکر کنم این هم مثل اون یکی مترجمه میخواست خودش رو تو جامعه و فضای مجازی از طریق هری پاتر مطرح کنه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  136. Avatar photo
    (در ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۰، ساعت: ۹:۱۱ ب٫ظ)

    هی خدا ببین مملکت چند هزار ساله ی ایران به چه وضعی افتاده.آدم حسرت می خوره.

  137. Avatar photo
    (در ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۰، ساعت: ۹:۱۰ ب٫ظ)

    عجبــــــــــااااااااا!!!!
    بمیرم واسه دل رولینگ که هر کی از جاش بلند میشه …. استغفرالله…
    فک کنم این آقاهه هم مثل همون دوست گرامیمون خانمه بود ،قضیه اش مثل همون باشه!!!!!
    آخه چی بگم؟؟؟ هیچی نگ بهتره میترسم این آقا امید منو از این محفل ققنوس بندازه بیرون.

  138. Avatar photo
    (در ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۰، ساعت: ۸:۵۳ ب٫ظ)

    همه عاشق هری پاترن ماشاالاه کی گفته کسایی که هری پاتر میخونن رستم و سهرابو نخوندن؟

  139. (در ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۰، ساعت: ۸:۵۲ ب٫ظ)

    اگه نویسنده های ایرانی اونقدر خوب بشن که کتابی در سطح جهانی برای کودکان و نوجوانان و جوانان مثل هری پاتر بنویسند ما هم خوشحال میشیم اونا رو بخواینم تا اون موقع فک نکن با نخوندن این سری کتابها یا کتاب های از این دست تغییری در این حهت حاصل بشه . معمولا عده ای از ما همیشه به جای پیشرفت سعی میکنیم رقیب رو حذف کنیم تا دیده بشیم که این موضوع رو هر روز شاهدش هستیم .

  140. (در ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۰، ساعت: ۸:۴۸ ب٫ظ)

    مثله این که هری پاتر این روزا خیلی براشون شاخ شده.آه!!!!!!!!!!!

  141. Avatar photo
    (در ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۰، ساعت: ۸:۴۰ ب٫ظ)

    یه کلمه از مادر عروس


امکان ثبت دیدگاه برای این مطلب غیر فعال شده است.

جستجو در سایت

عبارت یا کلمه مورد نظر خود را وارد کنید:

اشتراک خبرنامه

نشانی email خود را وارد کنید:

 


جهت لغو اشتراک خبرنامه، در پایین ایمیل های ارسالی، روی عبارت Unsubscribe کلیک کنید.