از در 20 خرداد 1391، ساعت: 8:25 ب.ظ، دسته: اما واتسون

اما واتسون در حال مذاکره برای بازی در فیلمی جدید

اما واتسون بازیگر جوان و موفق مجموعه فیلم های هری پاتر در حال مذاکره با عوامل فیلم “Noah، نوح” هست. بر اساس گزارش Deadline اما واتسون در حال مذاکره برای بازی در یک نقش مکمل زن در فیلم سینمایی “نوح” می باشد. آرن آرونوفسکی قرار است زندگی نامه تاریخی این پیامبر و ساخت کشتی معروف آن را به تصویر کشد. در این فیلم قرار است برنده اسکار بهترین بازیگر مرد راسل کرو نقش نوح را ایفا کند. همچنین لوگان لرمن هم قرار است در این فیلم نقش فرزند اول نوح را ایفا کند. در حال حاضر فیلم “مزایای سر به زیر بودن” با بازی اما واتسون و لوگان لرمن آماده اکران در سینماهای جهان است. قرار شده است این فیلم در تابستان سال ۲۰۱۴ به سینماهای جهان وارد شود.



۱۰۱ دیدگاه
  1. Avatar photo
    (در ۲۷ خرداد ۱۳۹۱، ساعت: ۳:۰۳ ق٫ظ)

    اوه…..عالیه…ای کاش من بجای اما این نقشوبازی میکردم….گرنجر(ع)فرمودند:برای موفقیت درزندگی بایدازتعصبات بیجادست کشید!

  2. Avatar photo
    (در ۲۳ خرداد ۱۳۹۱، ساعت: ۱۰:۲۳ ق٫ظ)

    آقا میلاد عزیز…
    معذرت می خوام که اون دیدگاه رو نوشتم!!! سعی می کنم دیگه بحث های سیاسی نکنم!!!
    با تشکر از سایت خوبتون…

  3. Avatar photo
    (در ۲۲ خرداد ۱۳۹۱، ساعت: ۱۱:۵۷ ب٫ظ)

    ………………………….

    • Avatar photo
      (در ۲۳ خرداد ۱۳۹۱، ساعت: ۱:۴۴ ق٫ظ)

      گذاشتن لینک در دیگاه ها ممنوع است

  4. Avatar photo
    (در ۲۲ خرداد ۱۳۹۱، ساعت: ۹:۴۵ ب٫ظ)

    من نمی دونم غرب دیگه چه جوری باید ثابت کنه که از اسلام متنفره و می ترسه!قرآنو که یادتون هست آتیش زدن!بچه ها!قرآنو آتیش زدن!این از دیدگاه کلی غرب.غرب بیکار نبود،از روی تفریح اونکارو کرد
    این که شرکت های هالیوودی کلا مال یه عده ی خاص از صهیونیست هاست دیگه واقعا قابل انکار نیست.توی این چند سال اخیر هم این همه گرایش فیلما به دنیای ماورا و قهرمان های ساختگی و عموما آمریکایی فقط محض تفریح و بیکاری هست الستور جان!یه وقت فکر نکنی به خاطر وجود نداشتن خدا توی زندگی مردم غرب و نیاز به یه باور باشه ها!اصلا!مردمی که توی اروپا مریضی لاعلاج میگیرن محض تفریح میرن پیش دکترها که بکشنشون.وگرنه اصلا به خاطر پوچی نیست!
    فکر کن دوست عزیز!اینا ربطی به کیهان و شبکه دو نداشت،ولی حقیقت داشت.

    • Avatar photo
      (در ۲۳ خرداد ۱۳۹۱، ساعت: ۱۰:۳۳ ق٫ظ)

      اگه واقعا مدعی این حرفا هستی وسط سایت هری پاتر چی کار میکنی که یه فیلم غربیه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    • Avatar photo
      (در ۲۳ خرداد ۱۳۹۱، ساعت: ۸:۳۲ ب٫ظ)

      من نمیدونم چرا از کامنتم فقط لینک ناقصش موند.
      اما گفته بودم که متاسفانه اصلا”این ها به ارزش های انسانی و واقعیت ها چه سیاسی چه تاریخی در بازی تو فیلم ها ارزش قائل نیستند.این تریلری که من دیدم حکایت از یک فیلم در حد سینمای مستقل داشت.
      اما به اون کسانی که تحت تاثیر افکار افرادی مانند رائفی پور و عباسی و اینا قرار گرفتند باید بگم عزیزان اولا”من با اینکه صهیونیست ها در هالیوود نفوذ دارند مخالفتی ندارم اما اینکه هالیوود کاملا”دست اون هاست به شدت مخالفم.هرگز هالیوود برای رضای خدا فیلم نمی سازه اما به خاطر پول چرا.صنعته هالیوود پول خرج میکنه تا پول بیشتری بدست میاره و خوشبختانه عمده ی آثار اون از جمله هری پاتر از این قصه حکایت میکنه که پول خرج کردن اون ها منجر به سود بیشتر شده.
      تورو خدا از این توهم توطئه ی مسخره بیرون بیاین.

  5. Avatar photo
    (در ۲۲ خرداد ۱۳۹۱، ساعت: ۶:۴۶ ب٫ظ)

    ……………………..

    • Avatar photo
      (در ۲۳ خرداد ۱۳۹۱، ساعت: ۱:۴۱ ق٫ظ)

      دوست عزیز قصد جسارت ندارم ولی دفعه بد که دلتنگ شدید یک کم مراعات کنید کجا، دارید چه دیدگاهی ثبت می کنید
      دیدگاه شما با مطرح کردنش توی ساید دمنتور فقط باعث دردسر سایت میشه

  6. Avatar photo
    (در ۲۲ خرداد ۱۳۹۱، ساعت: ۲:۲۱ ب٫ظ)

    اما خیلی پرکار شده امیدوارم موفق باشه
    ممنون اقا میلاد

  7. Avatar photo
    (در ۲۲ خرداد ۱۳۹۱، ساعت: ۲:۲۰ ب٫ظ)

    بابا اما یکم یواش تر,کارزیادیشم خوب نیست هیچی نباشه دیگه برای سلامتی که دیگه ضررداره……!!!!!!!!!!!!!!
    ولی فکر کنم تو این فیلم عالی بازی کنه ……آخه فیلمش هم بنظرجالبه…..
    بازم یه نقش متفاوت از اما !!!!!!!!!!!!!
    ممنون از خبر :)

  8. Avatar photo
    (در ۲۲ خرداد ۱۳۹۱، ساعت: ۱۲:۳۷ ب٫ظ)

    امیدوارم موفق باشه ………
    راستی دقت کردین نقش های اما هر کدوم از اون یکی چقدر متفاوته !

  9. Avatar photo
    (در ۲۲ خرداد ۱۳۹۱، ساعت: ۱۱:۱۵ ق٫ظ)

    بچه ها نظراتتون چقدر طولانیه آدم حوصله اش نمیکشه بخونه!!!!!!

  10. Avatar photo
    (در ۲۲ خرداد ۱۳۹۱، ساعت: ۱۱:۱۱ ق٫ظ)

    عالیه……
    امیدوارم این فیلم به زودی اکران بشه
    +ماشالله اما زیادی کار میکنه…….

  11. Avatar photo
    (در ۲۲ خرداد ۱۳۹۱، ساعت: ۱۱:۰۸ ق٫ظ)

    هرمیون یا همون اما افتاده رو غلتک فیلمسزی خوش به حالش!ولی این فیلم مال سال2014 اگه دنیا توسال 2012تموم شه این فیلمم ساخته نمیشه!:-(

  12. (در ۲۲ خرداد ۱۳۹۱، ساعت: ۱۰:۴۷ ق٫ظ)

    1)خوش به حالت elina،چقدر روحیّه ی شادی داری.البتّه منم باهات دراین مورد موافقم.
    فقط و فقط”’زنده باد هری پاتر”’
    2)به SABA-HP عزیز هم خوش آمد میگم،مطمئن باش تمامی خاطرات هری پاتریت زنده میشه.
    3)امای عزیز دوباره و چندباره بهت از اعماق وجود هری پاتریم تبریک میگم و برات آرزوی موفقیّت دارم.تازه موهات هم از پشت جالبه،مطمئن باش.(هری پاتر و زندانی آزکابان)

  13. Avatar photo
    (در ۲۱ خرداد ۱۳۹۱، ساعت: ۱۱:۳۷ ب٫ظ)

    معلوم نیست این ایرانیا دوبله اش میکنند یا نه

  14. Avatar photo
    (در ۲۱ خرداد ۱۳۹۱، ساعت: ۹:۱۴ ب٫ظ)

    امیدوارم ایران هم این فیلمو تو سینماهاش پخش کنه

  15. Avatar photo
    (در ۲۱ خرداد ۱۳۹۱، ساعت: ۳:۳۵ ب٫ظ)

    sophie جان من عاشق کامنت هات هستم واقعا باحالند

    • Avatar photo
      (در ۲۱ خرداد ۱۳۹۱، ساعت: ۱۰:۳۰ ب٫ظ)

      شما و بقیه لطف دارید.خودتونم با حالید.
      راستی SABA-HP جون بهت تبریک میگم که عضو خانوادمون شدی.
      دمنتور خیلی باحاله,هم خودش هم بچه ها هم عوامل سایتش همچیش
      به هر حال خوش آمدی.

  16. Avatar photo
    (در ۲۱ خرداد ۱۳۹۱، ساعت: ۳:۲۷ ب٫ظ)

    هالیوود از کی تا حالا این قدر مذهبی شده !؟ ( دوستان اگه فیلم ساخت هالیوود نیست و من *سوتی * دادم بی رودروایسی بهم بگین !)
    میگم اما این قدر سرش شلوغ شده وقت میکنه که نفسی هم تازه کنه؟!
    من حاضرم کمکش کنم تا بتونه به همه کاراش برسه…!

    • Avatar photo
      (در ۲۲ خرداد ۱۳۹۱، ساعت: ۱:۳۴ ق٫ظ)

      دوست عزیز نه اشتباه نمیکنید،هالیوود فیلم روساخته ولی یعنی چی که میگید”هالیوود ازکی تا حالامذهبی شده؟”ببخشید هالیوود یک صنعت فیلمسازیه که همونطور که سینماگران ما مسلمونن سینماگران هالیوود هم مسیحی هستن،اوناهم خداروقبول دارن وبه حضرت مسیح(ع)معتقدن……دوست عزیز لطفاًدر موردچیزهایی که متأسفانه درباره ی یه کمپانی فیلمسازی_(هالیوود)توی این مملکت دارن به خوردما مردم بدبخت میدن کمی تأمل کنید……بابا به خداهالیوود یه کمپانی فیلمسازی بیشترنیست اوناهم مثل ما دین دارن،خدا دارن،کتاب آسمانی دارن،پیامبر دارن……همونطورکه ما میایم فیلم تاریخی-مذهبی میسازیم درباره ی سرگذشت پیامبران الهی(مثل فیلم یوسف پیامبر،حضرت مریم،بشارت منجی و….)اوناهم همین کارومیکنن وفیلمایی مثل مصائب مسیح،همین فیلم نوح و….میسازن……لطفاًکمی درباره ی مزخرفاتی که متأسفانه تمام ارگان های این کشور دارن به خوردمون میدن تأمل کنید…..آخه مگه هالیوود بیکاره که بشینه کار وزندگی خودش رو ول کنه برای کوبوندن دین ومذهب؟؟؟؟!!!!مگرخودشون دین ومذهب ندارن؟؟؟؟؟؟بابا اصلاًهمین فیلم محمدرسول الله که درباره ی زندگینامه ی پیامبرخودمون بود هم همین هالیوود ساخته!!!!!

      • Avatar photo
        (در ۲۲ خرداد ۱۳۹۱، ساعت: ۱:۰۶ ب٫ظ)

        الستور جان ممنون که منو از اشتباه در اوردی و به اطلاعات عمومی من اضافه کردی ولی اخه چرا این قدر عصبی هستی ؟!

      • Avatar photo
        (در ۲۲ خرداد ۱۳۹۱، ساعت: ۱۰:۵۰ ب٫ظ)

        دوست عزیز درسته بعضی جاها متاسفانه در بدگویی از هالیوود زیاده روی میشه اما این دلیل بر رد اشکالات و اهداف غرض ورزانه هالیوود نیست درسته که هالیوود فیلم های مذهبی میسازه (که برای دین خودشون و مسیحیان بسیار خوب هست) اما فیلم هایی که به تخریب دین ، اعتقادات ، مسائل اخلاقی ،چهره مسلمانان و … میپردازه تعدادشون بسیار بسیار بیشتر از فیلم های خوب هستش

  17. Avatar photo
    (در ۲۱ خرداد ۱۳۹۱، ساعت: ۲:۴۱ ب٫ظ)

    آریگاتو میلاد-ساما …
    خدا می داند چه می شود .. lol

  18. Avatar photo
    (در ۲۱ خرداد ۱۳۹۱، ساعت: ۲:۳۹ ب٫ظ)

    نمیدونم خسته نباشید بگم به اما جونمون یا آفرین؟
    پ ن1)SABA-HPجون،خیلی خوش اومدی(هرچند قبلش خودت به خودت خوش آمد گفتی!)امکان نداره پشیمون بشی.بهت قول میدم!
    پ ن2)با نظریه زمان برگردون کاملا موافقم.وقتی میشه واسه پسر یکی از پیامبرهای بزرگ الهی دوست دختر بزاری،نمیشه اماواتسون زمان برگردون داشته باشه؟؟؟
    پ ن3)اصلا بی خیال هالیوود!زنده باد هری پاتر!!!(واا…!)

    • Avatar photo
      (در ۲۵ خرداد ۱۳۹۱، ساعت: ۴:۵۶ ب٫ظ)

      بچه ها متوجه باشید حضرت سام خودش پیامبر بوده.البته نه الولوالعزم اما به هر حال پیامبر بود بنابراین اون ها به یک پیامبر همچین انگی رو زدن.

  19. Avatar photo
    (در ۲۱ خرداد ۱۳۹۱، ساعت: ۱:۵۷ ب٫ظ)

    آفـــــــــــــــرین چه پرکار شده

  20. Avatar photo
    (در ۲۱ خرداد ۱۳۹۱، ساعت: ۱:۴۹ ب٫ظ)

    راستی SABA-HP ورودت رو به سایت تبریک میگم

  21. Avatar photo
    (در ۲۱ خرداد ۱۳۹۱، ساعت: ۱:۴۷ ب٫ظ)

    ممنون بابت خبر
    دوستان روپرت هم چندان از اما عقب نیست، دو تا فیلم قرار هست بازی کنه که مثل اینکه شروع فیلمبرداریش عقب افتاده

  22. Avatar photo
    (در ۲۱ خرداد ۱۳۹۱، ساعت: ۱:۴۴ ب٫ظ)

    س.من تازه اومدم. خوش اومدم.
    امیدوارم اما تو همه فیلماش موفق باشه.
    فک کنم اما اخرشم با همین لوگان دوست بشه:@

    • Avatar photo
      (در ۲۱ خرداد ۱۳۹۱، ساعت: ۳:۳۲ ب٫ظ)

      دوست خوبم بهت تبریک میگم شدید ! می دونی نیست که بچه های سایت خیلی ماه / مهمون نواز / با نمک / اهل دل و… هستند وهمینطور مدیران سایت ( دیگه صفت ها رو تکرار نمیکنم !) خیلی باحال هستند صد در صد پشیمون نمیشی

    • Avatar photo
      (در ۲۲ خرداد ۱۳۹۱، ساعت: ۳:۰۵ ب٫ظ)

      سلام خوش اومدی دوست من SABA_HP ….. :)
      مطمئن باش عاشق این سایت واین خونواده ی دمنتوریت میشی…..
      پیشنهاد میکنم یه آواتار هم برای خودت بذاری…..
      [موقعی که من اومدم هم یکی همینو بهم گفت]!!!!!!!!!!!! ؛)

  23. Avatar photo
    (در ۲۱ خرداد ۱۳۹۱، ساعت: ۱۲:۲۱ ب٫ظ)

    بچه ها بحث خیلی درست و به جایی بود.به نطرم ادامه داشته باشه
    بهتره.خیلی خوبه که با چشمای باز طرفداری از یه فیلم هالیوودی بکنیم
    اتفاقا جای این بحثا خیلی توی سایت احساس میشد.من که خیلی سوالات برام در مورد فیلمای هالیوودی بی جواب مونده.
    در مورد نطر آقا میلاد:اتفاقا نظرات مذهبی همین موقع ها که موضوع مهمی مثل سینما مطرحه به درد میخوره.اگر دین به ما کمک نکنه فیلم ها رو درست تحلیل کنیم پس دیگه به چه دردی میخوره؟

    • Avatar photo
      (در ۲۱ خرداد ۱۳۹۱، ساعت: ۲:۰۸ ب٫ظ)

      به نظر من این ربطی به دین و مذهب نداره!
      چه ربطی داره که دین یه فیلم رو تحلیل کنه؟؟؟ من با میلاد موافقم و دین نقشی در این رابطه نداره!!!
      _______________________
      پ.ن: لطفا انقدر گیر ندین فقط نظر بدین!!!

  24. Avatar photo
    (در ۲۱ خرداد ۱۳۹۱، ساعت: ۱۲:۲۱ ب٫ظ)

    خیلی خوبه و بازی در مقابل بزرگان بازیگری آدم رو موفق می کنه.
    ممنون از بابت خبر

  25. Avatar photo
    (در ۲۱ خرداد ۱۳۹۱، ساعت: ۱۲:۱۷ ب٫ظ)

    یه ربع فقط خندیدم مرسی روحم شاد شد.

  26. Avatar photo
    (در ۲۱ خرداد ۱۳۹۱، ساعت: ۱۱:۵۵ ق٫ظ)

    خیلی ممنون بابت خبر

  27. Avatar photo
    (در ۲۱ خرداد ۱۳۹۱، ساعت: ۱۱:۴۴ ق٫ظ)

    سایت تکراری شده!!!
    یه کاری بکنید!!!

    • Avatar photo
      (در ۲۱ خرداد ۱۳۹۱، ساعت: ۶:۳۱ ب٫ظ)

      میخواین دست بکار شین داستان هری پاتر رو ادامه بدین یخته تنوع ایجا شه تو سایت؟؟؟ :دی

  28. Avatar photo
    (در ۲۱ خرداد ۱۳۹۱، ساعت: ۱۱:۴۰ ق٫ظ)

    ممنون بابت خبر ، خبر جالبی بود باز هم ممنون بابت خبر

  29. Avatar photo
    (در ۲۱ خرداد ۱۳۹۱، ساعت: ۱۱:۳۶ ق٫ظ)

    اما شخصیتی بی نهایت خوش تیپ و جذاب رو داره و میتونه چندینتا شخصیت رو با هم بازی کنه امید وارم تو اینده به این مشکلاتی که تمام زنان هالیوود بهش دچار میشن بر خورد نکنه

  30. Avatar photo
    (در ۲۱ خرداد ۱۳۹۱، ساعت: ۱۱:۱۰ ق٫ظ)

    چه جالب.
    موفق باشه.

  31. (در ۲۱ خرداد ۱۳۹۱، ساعت: ۱۰:۴۰ ق٫ظ)

    به قول amir GRYFFINDOR شاید اما از زمان برگردون استفاده میکنه که چندتا فیلمو با هم بازی میکنه.

  32. (در ۲۱ خرداد ۱۳۹۱، ساعت: ۱۰:۳۸ ق٫ظ)

    اما صحنه ی عظیم هالیوود رو داره با بازیهاش به لرزه درمیاره.امیدوارم همواره در تمامی صحنه های زندگیش موفق و سربلند باشه.
    از میلاد جان عزیز بعلّت پاسخ صریح و منطقیتون ممنونم.امیدوارم همه همانند شما با این دیدگاه کارهای هنری رو تماشا کنند تا انتقاد های بی موردشان به هنر و فرهنگ جهانی خدشه ای وارد نکنند.
    با این سخنان حتّی اسلام را هم زیر سوال می برند.

  33. Avatar photo
    (در ۲۱ خرداد ۱۳۹۱، ساعت: ۱۰:۰۵ ق٫ظ)

    دنیل ردکلیف دیگه تو فیلمی بازی نمی کند؟؟؟؟؟؟

  34. Avatar photo
    (در ۲۱ خرداد ۱۳۹۱، ساعت: ۳:۴۷ ق٫ظ)

    یا خدا اینا دیگه کین الان من دیگه مطمین هستم که تو ایران ممنوع میشه
    ممنون میلاد

  35. Avatar photo
    (در ۲۱ خرداد ۱۳۹۱، ساعت: ۱:۲۴ ق٫ظ)

    احتمالا اما دوباره داره از اون دستگاه زمان برگردون دامبلدور استفاده میکنه که میتونه این همه پروژه رو با هم انجام بده!!! چون احساس من موقع خوندن این خبر درست مثل رون بود وقتی که میگفت مگه میشه آدم تو یه ساعت سر دو تا کلاس باشه!!! (بیچاره رون الان میفهمم چی میکشید!)

  36. Avatar photo
    (در ۲۱ خرداد ۱۳۹۱، ساعت: ۰:۵۳ ق٫ظ)

    با عرض پوزش بسیاربسیار فراوان خدمت داش میلادعزیز ازاین که میخوام نظربی ارتباط به خبرثبت کنم……ولی چاره ای ندارم برای اطلاع رسانی ورفع ابهامات درذهن بچه ها مجبورم اینوبگم:
    توجه….توجه:بچه ها میدونستید سایت پلاس پی(همون سایتی که تبلیغاتش بالای سایته)مال خود داش امیده؟؟؟؟؟؟؟به خدا راس میگم همین الان این خبروفهمیدم.
    خطاب به داش امید:امیدجان خوب چرانگفتی پلاس پی مال خودته؟؟؟؟؟آخه برادر من اگر میگفتی هیچکس به تبلیغات اعتراض نمیکرد ومنم شرمنده ی شمانمیشدم واون دیدگاه رونمینوشتم……این که کاملاًطبیعیه……محصولات سایتتون رو دریه سایت دیگه تون تبلیغ کردید…..اگربچه ها(ازجمله خودم)میدونستن هیچوقت به تبلیغات اعتراض نمیکردن چون درواقع یه سایت دیگه تون رو دریه سایت دیگه تون تبلیغ کردید….
    میلادجان واقعاًواقعاًعذرمیخوام ازثبت دیدگاه بی ارتباط به خبر…..ولی خواهش میکنم میلادجان……واقعاًخواهش میکنم این دیدگاه روحذف نکنید….آخه میخوام هم داش امید این دیدگاه روببینه هم بچه ها از این موضوع مطلع بشن.

    • Avatar photo
      (در ۲۱ خرداد ۱۳۹۱، ساعت: ۲:۱۱ ق٫ظ)

      الستورمودی عزیز حتی اگه اون یکی سایت هم ماله خود آقا امید نبود و هیچ ربطی هم به این سایت نداشت و حتی اگه بجای یک تبلیغ چندتا بود باز به نظرم حق آقا امید هست که همچین کاری رو بکنه

      • Avatar photo
        (در ۲۱ خرداد ۱۳۹۱، ساعت: ۱۱:۳۸ ب٫ظ)

        حسین جان(phoenix)نظرشما کاملاًدرسته آقا امیدحق داره هررسایتی روخواست تبلیغ کنه چه سایت خودش باشه چه نباشه ولی میگم اگرمیگفت مال خودشه بچه ها اعتراض نمیکردن(هرچند درهیچ صورتی نباید اعتراض میکردیم واین اشتباه بچه ها وازجمله خودم بود)

        • Avatar photo
          (در ۲۲ خرداد ۱۳۹۱، ساعت: ۲:۰۲ ب٫ظ)

          حرف شما یعنی اینکه حالا که آقا امید نگفته سایت ماله خودشه پس حق داشتن اعتراض کنن !! :))

    • Avatar photo
      (در ۲۱ خرداد ۱۳۹۱، ساعت: ۹:۳۸ ق٫ظ)

      خوب پس سوده این تبلیغ برای آقا امید چیه اونوخت؟؟؟

      من فکر میکنم یه سایتی به یه سایته دیگه ای که روزانه بازدیدکنندگان زیادی داره پول میده و در عوض اون سایتم تبلیغ میکنه…اما خوب باتوجه به اینکه صحبتهای امید جان در اون خبر،مبنی بر مشکلات و نیاز مالی سایت بوده فکر نمیکنم یه تبلیغ از سایت خودشون بتونه آنچنان نیازی رو برطرف کنه…بعدم اگه سایت متعلق به اوشون بوده باشه خوب احتمالا زودتر و یا شایدم از همون ابتدای راه اندازیش تبلیغش رو اینجا میکردن نه الان و اونم با بحس و اینا…

      به هر حال من اطلاعی ندارم که ماله اوشنون هست یا نه ولی به دلایل بالا گفتم شاید نباشه…اما شایدم حق باشماست…

      • Avatar photo
        (در ۲۱ خرداد ۱۳۹۱، ساعت: ۱۱:۴۶ ب٫ظ)

        محمدرضاجان(harry-daniel)این روکه پلاس پی مال خود آقا امیدهست مطمئن باشید درست میگم چون منبع خبرکاملاًمعتبر وموثق ومطمئنه اما درباره ی این که چه سودی داره سودش اینه که ما خانواده ی بزرگ دمنتور تبلیغ رومیبینیم و اگرخواستیم میریم از سایتشون خریدمیکنیم وازاین طریق برفروش محصولاتشون اضافه میشه وخرج سایت درمیاد البته در هرحال این دیگه حالا فرقی نمیکنه چون متأسفانه با این قشقرقی که بچه ها(ازجمله خودم متأسفانه)راه انداختیم مثل این که داش امید تبلیغات روحذف کرد….امیدجان خواهش میکنم به خاطرنادونی وکودکانه رفتارکردنم دربرابر این موضوع(مخصوصاًبرای دیدگاهی که در2خبرپیش ثبت کردم منوببخش.

  37. Avatar photo
    (در ۲۱ خرداد ۱۳۹۱، ساعت: ۰:۰۶ ق٫ظ)

    لوگان لرمن درنقش سام(اسم پسربزرگ حضرت نوح سام هست)پسرحضرت نوح؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟lol…….اصلاًبهش نمیاد……این خارجیا هم چه کاراکه نمیکنن…….برای پسرحضرت نوح دوست دختر پیدامیکنن!!!!!!!بله درست خوندید!!!!!!اما واتسون دراین فیلم قراره نقش دوست دختر سام پسرحضرت نوح(با بازی لوگان لرمن)روبازی کنه!!!!!!!lol……..این دیگه نوبرشه………میان برای پسرپیامبرخدا(اونم پسربزرگش که خوب بوده نه پسرکوچیکش(کنعان)که بدبوده)دوست دخترپیدامیکنن!!!!!!!
    این اما واتسون ولوگان لرمن هم که همه جا درنقش دوست دختر-دوست پسرهمدیگه بازی میکنن……(هم این فیلم هم مزایای سربه زیربودن)یکی نیست بهشون بگه خوب عزیزان من اگه ازهم خوشتون میاد باهم ازدواج کنیدوقال قضیه روبکنید دیگه…….:دی.البته وقوع چنین چیزی در آینده دورازذهن نیست…..چون دیگه دارن زوج هنری میشن…….معمولاًبازیگرا وقتی از اول جوونی باهم زوج هنری میشن بعداًباهم ازدواج میکنن…..راستشوبخواید به نظرم اما ولوگان لرمن به هم میان!!!!!!!!!:دی….امیدوارم به پای هم پیربشن…..:دی:دی

    • Avatar photo
      (در ۲۱ خرداد ۱۳۹۱، ساعت: ۲:۰۹ ق٫ظ)

      مهدی عزیز شما اگر به تاریخ اون هم از روی کتب مقدس تسلط داشته باشید متوجه می شوید که سام پسر حضرت نوح عاشق دختری بوده و اما قراره نقش اون معضوق رو بازی کنه، منظور از Realationship در اینجا صرفا دوست دختر و یا پسر نیست بلکه همین عشق بین سام و ایلا (کاراکتر اما) هست. اگر کتاب مقدس رو خونده باشید مطمئننا اطلاع دارید که عشق بین سام وایلا هم چطور بوده، در ضمن بهتره یک کم منطقی تر فکر کنیم پسر پیامبر خدا دل نداره که عاشق کسی بشه؟ معمولا فیلم های تاریخی هالیوود بر اساس مستندات تاریخی محکمی ساخته می شوند که در اون ها فقط از مستندات تاریخی استفاده می شه و سعی نمی کنن دین یا مذهبی رو بزرگ کنن و یا سرکوبش کنن البته معمولا
      این بازهم نظر شخصیمه و فقط برای اطلاع شما دوست خوبم گذاشتمش امیدوارم سوء تفاهم نشه

      • Avatar photo
        (در ۲۲ خرداد ۱۳۹۱، ساعت: ۰:۰۰ ق٫ظ)

        میلادجان شما کاملاًدرست میگید ومنم بانظرتون کاملاًموافقم.ولی خیلی از این تعجب کردم که برای پسر پیامبر دوست دختر پیداکردن که شما هم گفتیدمنظور دراینجا معشوقه هست نه دوست دختر ودوست پسر ومنم از این بابت خیلی خوشحال شدم. راجع به تسلط برکتاب مقدس هم نه بابا تسلطم کجا بود من تا حالا تورات وانجیل رو از نزدیک هم ندیدم چه برسه به تسلط!!!!!من قرآن خودمونم سرش به طورکامل مسلط نیستم چه برسه به کتب مقدس تورات وانجیل!!!!
        البته که پسرپیامبر هم دل داره ومیتونه عاشق بشه پس این همه پیامبر که ازدواج کردن چطور بوده؟؟؟تاعشقی نباشه که ازدواجی شکل نمیگیره!!!!!معشوقه داشتن پسرپیامبر کاملاًعادیه ولی دوست دختر داشتنش عادی نیست!!!!!که البته خوشبختانه شما گفتید منظور دراینجا معشوقه س نه دوست دختر…..البته لازم به ذکره که من از روی کلمه ی انگلیسیش این برداشت رونکرده بودم……خود شما توگوگل پلاس دمنتور(فکرکنم خودتون نوشته باشید چون شما مدیرگوگل پلاس دمنتوریدمگه نه؟؟؟؟)بالای خبر بازی اما دراین فیلم نوشته بودید:”اما واتسون قرار است دریک فیلم باپسریک پیامبر دوست شود…”

        • Avatar photo
          (در ۲۲ خرداد ۱۳۹۱، ساعت: ۰:۳۳ ق٫ظ)

          خواهش می کنم من فقط خواستم محض اطلاع خدمت شما و سایر دوستان عرض کنم مهدی عزیز وگرنه قصد سرکوب خبری که شما دادید را نداشتم، بله مدیر گوگل پلاس من هستم و متاسفانه توی گوگل پلاس اشتباه تیتر رو وارد کردم که اصلاحش می کنم.

  38. Avatar photo
    (در ۲۰ خرداد ۱۳۹۱، ساعت: ۱۱:۲۱ ب٫ظ)

    این اما هم که همش داره فیلم بازی می کنه
    اصلاً وقت ازاد واسه بقیه کاراش داره؟؟؟؟
    امیدوارم موفق باشه
    ممنون از خبر میلاد جان

  39. (در ۲۰ خرداد ۱۳۹۱، ساعت: ۱۰:۴۹ ب٫ظ)

    خدایا باورم نمیشه…
    دارن آرونوفسکی ؟؟؟
    سازنده ی شاهکار هایی مثل قوی سیاه !!!
    در ضمن از چندین سال پیش داره روی این اثر کار میشه، خواهش می کنم در موردش فکر بد نکنید، مگه شما فیلمو دیدین؟!! اثر آرونوفسکی قطعا مثل آثار قبلیش موندگاره.

  40. Avatar photo
    (در ۲۰ خرداد ۱۳۹۱، ساعت: ۱۰:۴۹ ب٫ظ)

    اما واقعا بازیگر توانایی هست…..ولی واقعا فکر نمیکردم اما “پس از هری پاتر به این سرعت پیشرفت کنه…اما:واقعا محشره…
    ممنون از خبر.SE

  41. Avatar photo
    (در ۲۰ خرداد ۱۳۹۱، ساعت: ۱۰:۴۴ ب٫ظ)

    نقش زن نوح؟:)))

    • Avatar photo
      (در ۲۰ خرداد ۱۳۹۱، ساعت: ۱۱:۵۲ ب٫ظ)

      زن نوح نه،دوست دختر پسرنوح!!!!!!!!

      • Avatar photo
        (در ۲۱ خرداد ۱۳۹۱، ساعت: ۰:۲۹ ق٫ظ)

        من منفی دادم چون فکر کردم داری شوخی میکنی (که اگه شوخی باشه اصلا قشنگ نیست) اما وقتی نظر بالایی شما رو خوندم تعجب کردم واقعا میخواد این نقش رو بازی کنه؟ مطمئنی ؟ از منبع معتبر هستش ؟ اگه واقعیت داشته باشه که …
        (اگر جدی بوده خبرت از منفی که دادم و قضاوت عجولانه ام معذرت میخوام)

        • Avatar photo
          (در ۲۲ خرداد ۱۳۹۱، ساعت: ۰:۱۱ ق٫ظ)

          دوست عزیز خبرمن کاملاًجدی بود…آخه مگه مرض دارم همچین شوخی مسخره ای بکنم؟؟؟؟؟آخه کی جرئت داره با پسر پیامبرخدا همچین شوخی بکنه؟؟؟؟
          اما راجع به درست بودن خبر:نه مثل این که من اشتباه برداشت کرده بودم…میلادجان به من گفتن منظور از کلمه ی انگلیسیRealationshipدر اینجا دوست دختر معنی نمیده،معشوقه معنی میده که معشوقه داشتن پسر پیامبر کاملاًعادیه ومگه پسر پیامبر دل نداره که بخواد عاشق بشه؟؟؟ اما دراین فیلم نقش معشوقه ی سام پسربزرگ حضرت نوح روبازی میکنه وخوشبختانه نه دوست دخترش!!!!!خیالتون راحت باشه……اینجامنظورمعشوقه س نه دوست دختر برای پسر پیامبر!!!!!!

          • Avatar photo
            (در ۲۴ خرداد ۱۳۹۱، ساعت: ۱:۲۱ ب٫ظ)

            عاشق شخصیت شما و این صراحت شما شدم آلستور مودی!!!
            خیلی باحالی!!!!

            ______________________
            پ.ن:
            آقای مودی اگه شوخی هم بود فوق العاده بود…

      • Avatar photo
        (در ۲۱ خرداد ۱۳۹۱، ساعت: ۰:۴۸ ق٫ظ)

        دوســــــــــــــــــــــــــــت دختر پسر نـــــــــــــــــــــــــوح!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

        • Avatar photo
          (در ۲۱ خرداد ۱۳۹۱، ساعت: ۰:۵۶ ق٫ظ)

          بله متأسفانه محسن جان…..باورکنید راست میگم……امان ازدست این خارجی ها!!!!!!

  42. Avatar photo
    (در ۲۰ خرداد ۱۳۹۱، ساعت: ۱۰:۲۳ ب٫ظ)

    وااااای ماشاالله به این اما واتسون…
    بابا خدا قوت آبجی…:)

    ممنون

  43. Avatar photo
    (در ۲۰ خرداد ۱۳۹۱، ساعت: ۱۰:۱۳ ب٫ظ)

    سلام،ممنون از خبر،واقعا باید به اما تبریک گفت که این قدر پرکاره،البته دنم پرکاره ولی واسه روپرت نگرانم!
    مطمئنم فیلم خوبی می شه چون اما توشه!
    خوبه که اما تو نقشای مختلف بازی می کنه.حتما این فیلمو می بینیم،البته هرچی باشه واسه من هری پاتر نمیشه!
    _____________
    پ.ن:راستی من با آقا میلاد موافقم،آره ممکنه توش تحریفایی بشه،ولی قبول کنید از فیلمای ایرانی خوش ساخت تره،اگه بدون توجه به داستان و مسائل دیگه و فقط از لحاظ سینمایی در نظر بگیریم،شک ندارم در سطح بالا تری از فیلمای ایرانی در همین زمینه قرار می گیره،البته این نظر منه،شاید اشتباه می کنم.

    • Avatar photo
      (در ۲۱ خرداد ۱۳۹۱، ساعت: ۰:۲۴ ق٫ظ)

      دوست عزیز این مسئله ای که شما میگین روشنه هالیوود برای خودش صنعت بزرگ فیلمسازی داره مقایسه کردن این دو (سینمای ایران و هالیوود) فقط از لحاظ تکنیک و تکنولوژی و هنری ملاحظه پوچی هست اما باید در نظر داشته باشیم که سینمای ایران در قبل از انقلاب اون خودباوری لازم برای رشد رو نداشت جدا از مشکل فرهنگی که داشت و کمتر فیلم خوبی( مثل فیلم “گاو” ) ساخته میشد و بعد از انقلاب هم با مشکلات زیادی مثل تحریم تکنولوژی های مدرن ، سوء مدیریت و … داشته و دارد. اگه این هارو مد نظر قرار بدیم میبینیم سینمای ایران واقعا پیشرفت قابل ملاحظه ای داشته .این از جنبه سینمایی
      اما از نظر مفهوم که واقعا سینمای ایران حتی با وجود کم کاری دراین مسئله (منظورم اینه که هنوز جای کار بسیاری داره واقعا باید توجه بیشتری بشه) بسیاری از مفهوم های انسانی و دینی رو گسترش داده که واقعا جای تقدیر داره و از این نظر سینمای ایران اصلا قابل مقایسه با سینمای هالیوود که حتی ارزش ها و نیازهای اصلی انسانی (دینی پیشکششون) مثل خانواده رو داره پایین میکشه نیست. در مورد فیلم های دینی هم خودتون هم نوشتید که تحریفات و … از مشکلات هالیوود هست
      اما نکته مهم اینه که ما مفهوم و حقیقت رو فدای تکنیک و خوش ساختی فیلم نکنیم چون اصل رو نباید قربانی فرع کرد گرچه همونطور که در نظر قبلیم هم گفتم فیلم هایی که از نظر مفهوم هم خوب هستند باید خوش ساخت و قوی باشند تا تاثیر گذاری لازم رو داشته باشند

      • Avatar photo
        (در ۲۳ خرداد ۱۳۹۱، ساعت: ۹:۵۷ ق٫ظ)

        بله دوست عزیز،حق با شماست.منم منظوری نداشتم،به هر حال اگه هر کسی از دیدگاه من ناراحت شده ازش عذر می خوام.

  44. Avatar photo
    (در ۲۰ خرداد ۱۳۹۱، ساعت: ۱۰:۱۰ ب٫ظ)

    چه خوبه که بازیگران معروف در فیلم هایی که ادیان الهی را به تصویر می کشند بازی می کنند.

  45. Avatar photo
    (در ۲۰ خرداد ۱۳۹۱، ساعت: ۱۰:۰۸ ب٫ظ)

    امید وارم اما به این زودی از پا در نیاد . کار درسته جوهر انسان را قوی می کنه ولی انسان را هم فرسوده می کنه. کاش منم می تونستم بازیگر بشم و عین اما معروف شم . اما همون طور که می دونید ادبیات به بازیگری ربطی نداری

  46. Avatar photo
    (در ۲۰ خرداد ۱۳۹۱، ساعت: ۹:۴۷ ب٫ظ)

    وای بچه ها چند روز پیش اما رو دیدم(بله همین اما واتسون خودمون)دیدم غش(غش یا قش؟)کرده رو زمین.یه لحظه فکر کردم دیوانه ساز رفته طرفش,دیگه نزدیک بود شکلات ببرم براش که فهمیدم نه بابا دیوانه ساز کجا بود,این عوامل فیلمان که عین دیوانه ساز رفتن طرفش.
    ولی واقعا اما اون زمان برگردونه بود تو کتاب سوم(اسمه دقیقشو نمی دونم)این از اونا پیدا نکرده؟
    آخه چی جوری میتونه این همه فیلمو با هم بازی کنه؟
    اما به هر حال امیدوارم موفق بشه.
    ولی با نظر دوستانی هم که میگن هالیوود به احتمال زیاد داستان و عوض میکنه موافقم.هالیوود اگه لج کنه دیگه تموم شد,تاریخ بشر رو هم اگه بتونه(که میتونه)عوض میکنه.
    ممنون

    • Avatar photo
      (در ۲۱ خرداد ۱۳۹۱، ساعت: ۰:۴۵ ق٫ظ)

      واقعا عالی کامنت میذاری. همیشه میخونم:)

  47. Avatar photo
    (در ۲۰ خرداد ۱۳۹۱، ساعت: ۹:۳۴ ب٫ظ)

    سلام خیلی عالیه اما حتی وقت سرخاروندن نداره یه فیلم اکران نشده تویه فیلم دیگه بازی میکنه فیلمبرداری اون فیلمه تموم نشده برای یکی دیگه مذاکره می کنه
    اما واتسون و لوگان لرمن هم کم کم زوج هنری می شن ها

  48. Avatar photo
    (در ۲۰ خرداد ۱۳۹۱، ساعت: ۹:۲۵ ب٫ظ)

    چه پر کار شده !!!
    چرا بقیه بازیگرها اینطوری نیستن ؟؟
    ممنون بابت خبر

  49. Avatar photo
    (در ۲۰ خرداد ۱۳۹۱، ساعت: ۹:۱۶ ب٫ظ)

    باید جالب باشه
    ممنون از خبر

  50. Avatar photo
    (در ۲۰ خرداد ۱۳۹۱، ساعت: ۹:۱۳ ب٫ظ)

    چقدر خوبه نقش های متفاوتی رو واسه بازی انتخاب می کنه. بازیگر یعنی این.
    براش آرزوی موفقیت دارم.
    با نظر میلاد جان هم کاملا موافقم. فیلمی رو که ایرانی ها ساختن واقعا در اون سطح نبود ولی مصائب مسیح خیلی کامل و خوش ساخت بود.
    ممنون آقا میلاد

  51. (در ۲۰ خرداد ۱۳۹۱، ساعت: ۹:۰۹ ب٫ظ)

    چه جالب !! راسل کرو بهش میاد !

  52. Avatar photo
    (در ۲۰ خرداد ۱۳۹۱، ساعت: ۸:۵۷ ب٫ظ)

    امیدوارم فیلم خوبی بشه و اما هم خوب بازی کنه که از دومی که مطمئنم

  53. Avatar photo
    (در ۲۰ خرداد ۱۳۹۱، ساعت: ۸:۴۳ ب٫ظ)

    اما تو هر فیلمی بازی کنه میدرخشه
    امیدوارم موفق بشه

  54. Avatar photo
    (در ۲۰ خرداد ۱۳۹۱، ساعت: ۸:۳۶ ب٫ظ)

    این اما واتسون از رئیس جمهور هم سرش شلوغ تره…

    پیامبری که هالیوودی باشه…پیامبر نمیشه…هر طور بخوان درستش می کنن…خدا می دونه چه چیزایی که از خودشون نمی خوان به این فیلم اضافه کنن…

    با تشکر از میلاد عزیز .

    • Avatar photo
      (در ۲۰ خرداد ۱۳۹۱، ساعت: ۸:۴۰ ب٫ظ)

      این پاسخ شخصیمه ها ربطی به مسئولیتم نداره :)
      مگه مصائب مسیح مل گیبسون بد بود؟ تازه اطلاعاتی که توی مسیحیت از سایر پیامبران گفته شده از اطلاعاتی که به ما درباره سایر پیامبران دادن خیلی بیشتره ها عیسی بن مریم هم فیلمی بود که هالیوودی بود اما فوق العاده قشنگ بود لااقل خیلی قشنگ نر از یوسف پیامبر و مسیح ای بودند که توسط سینمای ایران ساخته شد.

      • Avatar photo
        (در ۲۰ خرداد ۱۳۹۱، ساعت: ۹:۱۴ ب٫ظ)

        آره خوب از لحاظ فن سینیمایی هالیوود خیلی خوب میدونه چیکار بکنه. ولی باز هم دوستمون درست میگن. به هرحال اونها حتما دستکاری هایی در زندگی اونها انجام میدن.
        ————
        امیدوارم اما موفق بشه. راستی فیلم حلقه ببلینگ!!! چی بود اسمش؟؟ اون چی شد؟ اکران شد؟
        یاد یک دیالوگ توی فیلم جام آتش افتادم. جایی که پروفسور مگوناگل(اگه درست نوشته باشم) به گروه گریفندور رقص آموزش میده و میگه “بامبلی بمبولک”

      • Avatar photo
        (در ۲۰ خرداد ۱۳۹۱، ساعت: ۹:۲۸ ب٫ظ)

        سلام
        اینکه اطلاعات بیشتر باشه مهم نیست مهم صحت اون اطلاعاته
        من فیلم مصائب مسیح رو ندیدم اما اونطوری که سرچ کردم دربارش حضرت عیسی علیه السلام توی این فیلم مطابق عقیده مسیحیان مصلوب میشه که اگه این درست باشه مطمئنا از نظر تاریخی و مذهبی از نظر دین اسلام ارزشی نداره شاید این فیلم از نظر سینمایی و از نظر مطابقت با آموزه های مسیحیت رایج ، فیلم خوبی باشه (میگم شاید چون ندیدمش اما ظاهرا توی فیلم های برتر imdb هستش) اما مطمئنا آنطور که باید و شاید حقیقت را نشان نمیدهد (همونطور که گفتم اگه مصلوب شدن مسیح توی فیلم باشه دیگه بقیه فیلم پیشکش)
        در ضمن درباره سریال یوسف پیامبر و حضرت عیسی علیه السلام (که اسم سریال دوم یادم نیست) باید بگم من با خوب و با کیفیت نبودن سریال دوم موافقم اما درباره یوسف پیامبر معتقدم با وجود کاستی ها و ضعف فیلمنامه ای و اندکی ضعف منبعی (بعضی جاها از تفسیر های معتبر استفاده نشده بود ظاهرا) اما بسیار کار با ارزشی بود و محبوبیت این سریال چه در ایران و چه در کشور های مسلمان بسیار چشمگیر بود و از معدود سریال هایی بود که موفع پخشش خیابون ها خلوت بود (که صد البته همین که موضوع سریال به تعبیر قرآن کریم “احسن القصص” یا همون بهترین داستان ها بود از دلایل عمده این موفقیت بود)و واقعا کار ارزشمندی بود حالا ممکنه بعضی ها با کارگردانش مشکل داشته باشن (منظورم شما نیستی) اما این هیچ ربطی به ارزش بالای کار نداره
        در آخر باید بگم بعضی جاها قالب هنری کار صرفا نباید مورد توجه قرار بگیره بلکه معنی و مفهوم و حقیقت باید در نظر گرفته بشه (البته یک فیلم هرچقدر هم از نظر مفهوم خوب باشه باید در قالب داستانی قوی و هنر سینمایی قرار بگیره تا موفقیت و تاثیر گذاری لازم رو داشته باشه)
        درضمن ممنون از خبر

        • Avatar photo
          (در ۲۱ خرداد ۱۳۹۱، ساعت: ۲:۲۸ ق٫ظ)

          موضوع اینه که برای شما مطلبی سندیت داره که با قرآن و دین اسلان یکسان باشه، من نمی خوام ارزش قرآن رو کم و یا زیاد کنم اما مسلما مل گیبسون یک کارگردان مسیحی هست و از منابع مذهبی خودش استفاده می کنه پس لزومی نداره که مصلوب شدن مسیح کل سندیت اثر رو زیر سوال ببره، مسیحیان و کاتولیک ها معتقدن حضرت مسیح به صلیب کشیده شده و پس از سه روز زنده شده و پس از چندی عروج کرده، این نظر شخصی من هست و بسیار معتقدم همه مستندات مذهبی رو نباید با اسلام مقایسه کرد به قول قدیمی ها موسی به دین خود عیسی هم به دین خود.
          درباره موفقیت سریال یوسف پیامبر هم میشه گفت مستندات خوبی بود اما اینکه یه قسمت در میون هر اتفاقی رو به حضرت محمد (ص) و امام زمان (عج) ربط می دادن کاملا مسخره بی معنی بود و موفقیتش به نظر من توی اکثریت اجتماع قصه قشنگ زندگی حضرت یوسف بود. اگر همین تیم هنری می خواستن زندگی حضرت یونس رو بسازند کمتر از سریال زیر آسمان شهر 3 ازش استقبال می شد. پس موفقیت یوسف پیامبر مستندات قویش نبود که اصلا هم قوی نبود چون توی بیشتر مذاهب جهان زندگی یوسف به یک شکل تعریف شده گرچه این سریال نقص سندی خیلی داشت. از دیگگر کارهیا تاریخی مذهبی ای هم که ایرانی ها ساختند و واقعا توی سندیتش دست بردند میشه به فیلم ملک سلیمان اشاره کرد. تنها کار تاریخی و مذهبی که تا به حال از ایران دیدم و از هر لحاظ ازش لذت بردم سریال امام علی آقای میر باقری بود که ایشون هم با سریال مختارنامه کارنامه درخشانشون رو خراب کردند
          باور کنید همه چیزهایی که نوشتم از روی اطلاعاتی هست که دارم نمی خوام مقرضانه آثار سینمایی و تاریخی ایران رو زیر سوال ببرم اما فیلمنامه نویس های از هر راهی استفاده می کنند تا همه چیز رو کاملا به هم ربط بدهند. خوشبختانه هم مطالعه تاریخی خوبی دارم و هم اطلاعات سینمایی خوبی :)

          • Avatar photo
            (در ۲۱ خرداد ۱۳۹۱، ساعت: ۴:۵۶ ق٫ظ)

            من و شما در دیدگاه اختلاف داریم من معتقدم چون داریم از یک پیامبر الهی صحبت میکنیم باید از منبعی الهی استفاده بشه که تحریف نشده باشه وقتی سند یک فیلم از یک کتاب مقدس تحریف شده است و دقیقا همونجایی که در قرآن کریم این قضیه رو رد میکنه خب طبیعیه که این سند از نظر من مسلمان رد شده است بله کارگردان مسیحی است منابعش هم مسیحی است پس برای یک مسیحی فیلمش میتواند موثر باشد نه برای من و شما میگید مستندات مذهبی رو نباید با اسلام مقایسه کرد پس با چی باید مقایسه کرد؟ در قرآن آمده دین در نزد خداوند فقط اسلام است
            اسلام مکمل ادیان دیگر و اصلاح کننده تحریفات و اشتباهات آنهاست پس اسنادی که از دیگر ادیان هست اگر با قرآن و اسلام مطابقت داشته باشند مورد قبول اند و اگرنه مورد اعتماد و قبول نیستند
            پس شاید فیلمی که اسنادش از اسلام نیست فیلم موفقی باشه چه از نظر ساخت چه از نظر مطابقت با اسناد خودشون اما چون خود منابع نامعتبرند حقیقت کامل و فیلم کامل نیست
            اما در مورد سریال حضرت یوسف من آخرش نفهمیدم شما یه جا گفتید “مستندات خوبی بود” یه جا گفتید “موفقیت یوسف پیامبر مستندات قویش نبود که اصلا هم قوی نبود”بالاخره کدومش؟
            من هم گفتم که بعضی جاها اشکال فیلمنامه ای داشت و بعضی جاه سندی اما در مورد ربط دادنش به پیامبر (ص) و امام زمان(عج) معتقدم که اتفاقا بسیار به جا بود من درمورد سند این قضیه تحقیق نکرده ام(که ظاهرا اسنادی دال بر این موارد هست) اما اگر کمی فکر کنیم و معتقد باشیم که تمام انبیا مژده آمدن پیامبر آخر الزمان و منجی موعود را داده باشند مطمئنا این بخش ها را قبول خواهیم کرد نکته ای که اینجا حائز اهمیت است است این است که هر فیلم و یا سریال تاریخی و مذهبی (و مطمئنا در فیلمی که شما معرفی کردید) تمام سکانس ها و دیالوگ های آن از روی سند نیست چون درباره هیچ واقعه تاریخی کلمه به کلمه مطلب نداریم پس فیلمنامه نویس مجبور است برای بار درام و داستانی قصه جملات ، سکانس ها ویا حتی کاراکتر های مصنوعی درست کند (مثلا در سریال امام رضا (ع) همسر آن محافظ امام که در تشییع جنازه امام حاضر بود و همانی که امام او را از حکم اعدام در مدینه نجات داده بودند ظاهرا اصلا چنین شخصی وجود خارجی نداشته و فقط برای بار درام سریال اضافه شده) پس اینکه در سکانس هایی سخن از این دو معصوم میشود بنابر همان قضیه و بر اساس اعتقادات ماست البته همانطور که گفتم من تمام فیلمنامه را تایید نمیکنم و احتمال اینکه در این قضیه زیاده روی شده باشد هست اما در اندازه ای که شما میگویید (یه قسمت در میون هر اتفاقی رو به حضرت محمد (ص) و امام زمان (عج) ربط می دادن) اصلا منصفانه نیست
            در مورد این تیم هنری و سطح کاری شون هم به نظر من اغراق میکنید کارگردان این سریال کارگردان مردان آنجلس هم بوده که آن هم سریال بسیار موفقی بود صد البته به اندازه یوسف پیامبر نه چون همونطور که اشاره کردم داستان حضرت یوسف همتا ندارد
            در مورد ملک سلیمان هم باید بگم من شخصا آن را خیلی دوست نداشتم چون اصلا به فیلمنامه توجه آنچنانی نشده بود و درمورد اسنادش هم تحقیق نکردم البته اگه منظور شما از سند معتبر اسناد تاریخی و دیگر ادیانه که باز هم با هم مشکل داریم به خاطر همون اختلاف دیدگاه (باز هم میگم چون من اطلاعاتی در این باره ندارم نمیتونم اظهار نظر کنم و همینطور درباره سریال امام علی(ع) چون اصلا آن را ندیده ام)
            درباره سریال مختار هم باید بگم حقیقتا از سر وصدایی که دراومد بعد از پخش این سریال معلوم بود که چقدر بهش انتقاد وارده اما فراموش نکنید که سوژه این سریال اصلا مانند یوسف پیامبر نبود منظورم از نظر محبوبیت نیست از نظر سندیت و منابع هستش در داستان حضرت یوسف منبع قدرتمندی همچون قرآن بود و منابع فراوان تاریخی چه اسلامی و چه در دیگر ادیان اما منابع قضیه مختار در جاهایی واقعا متناقض و سردرگم کننده اند و رفتن به سوی ساخت این مجموعه جرأت زیادی میخواست که آقای میرباقری حقیقتا خوب از پسش برآمدند و در این سریال هم از نظر فیلمنامه ای و تکنیک سینمایی هم خیلی نسبت به کارهای دیگر ایرانی بالاتر بود

          • Avatar photo
            (در ۲۱ خرداد ۱۳۹۱، ساعت: ۱۰:۰۵ ق٫ظ)

            بازهم درمورد حضرت یوسف، نه توی قرآن نه توی انجیل نه توی تورات و نه توی کتاب مقدس در هیچ کدام ذکر نشده که حضرت یعقوب و حضرت یوسف هفته ای یکبار از حضرت محمد و اما زمان (عج) به فرزندان و قومشون می گفتند، ذکر نشده که یهودا آخر داستان توی دلش می گه که “خواهیم دید که در آینده به پیروان تو گویند یوسوی و یا یهودی” یوسف پیامبر قشنگ بود اما اگر بحث تحریف و دست بردن توی محتوای یک داشتان الهی باشه آقای سلحشور محترم کامــــــــــــــــلا این کار رو انجام دادند تازه ایشون برای این کار دستشون زیاد باز نبود چون همونطور که گفتم قصه یوسف نبی توی تمام کتب الهی و مقدس یکسان ذکر شده.

      • Avatar photo
        (در ۲۰ خرداد ۱۳۹۱، ساعت: ۹:۳۲ ب٫ظ)

        درست میگی میلاد جان…

        مصائب مسیح فیلم خوبی بود ولی مال چه سالی بود؟ سال 2004

        عیسی بن مریم هم خوب بود…اون مال چه سالی بود؟ سال 1977 ( فکر کنم )

        اون زمان رو با حالا مقایسه نکن…اون موقع که اینقدر به شدت الان توی فیلم هاشون خدا و پیغمبر رو زیر سؤال نمی بردن…الان دیگه سینمای هالیوود شرایطش طوری نیست که بخوان درباره ی پیامبرها فیلم درست کنن…حالا فرقی نمی کنه چه حضرت محمد باشه چه حضرت داوود چه حضرت مسیح…همین چند سال پیش یه انیمیشن قدیمی درباره ی حضرت نوح دیدم که کار والت دیزنی بود…حضرت نوح رو به زشت ترین شکل ممکنی که میشد در آورده بودن…یه عینک گرد هم براش گذاشته بودند…حالا قیافه ها هیچ…داستان چقدر تحریف شده بود…یا یه فیلم دیگه از همین دو سال پیش که از حضرت مریم دیدم…توش نشون داده بود حضرت مریم نامزد می کنه که خدا حضرت مسیح رو بهش میده .

        وقتی بخوان یه شخصی یا کشوری یا پیامبری یا هر چیزی دیگه ای رو بد جلوه بدن…بد جلوه میدن .

        مثل جریان بازی های الان می مونه…بازی های 10 سال پیش اصلاً با بازی های الان قابل مقایسه نیستند…اون موقع هر چی بازی جنگی می خواستن بسازن درباره ی جنگ جهانی و حوادث بعدش یا قبلش بود…الان سالی یه بازی درباره ی ایران می سازن…بیشترم سعی می کنن از بازی های معروف استفاده کنند…نمونه ش هم همین ُSplinterCell جدید که چند روز پیش توی E3 رونمایی شد…طرف با لباس مبدل مثل ماست میاد توی مرز ایران و عراق…هیچکی هم نمی فهمه…یه نفره همه رو حریفه…همینطور عین مکس پین می روفه میره جلو…چیه…دنبال یه تروریست عرب به اسم ” جدید ” می گرده که ما پنهانش کردیم…

        می بینی؟ همه ش دارن روی مخ مردم کار می کنن…

        من نمی گم که ممکنه حالا هم فیلمی بسازن که کلاً داستان این پیامبر رو عوض کنه…منظورم تحریف هایی بود که ممکنه ( 80% با اوضاع الان سینمای هالیوود ممکنه ) توی داستان ایجاد کنن و اونو از داستان واقعی دور کنن .

        • Avatar photo
          (در ۲۱ خرداد ۱۳۹۱، ساعت: ۲:۳۶ ق٫ظ)

          نمی دونم دوست خوبم این نظر شماست و محترم هستش، اما نمیشه مغرضانه قضاوت کرد بخاطر اینکه سینمای هالیوود ثابت کرده بهترین فیلم های تاریخی مذهبی رو می سازه مثل همین فیلم هایی که گفتم مثل فیلم پیامبر (همون محمد رسول الله) مثل 10 فرمان و… پس نمیشه با یک انیمیشن بهترین فیلم های تاریخی و مذهبی رو زیر سوال برد من که هنوز روی نظرم هستم چون هنوز فیلم مذهبی ندیدم که با کتاب های مذهبی ای که من خوندم مغایرت داشته باشه حتی مصائب مسیحش که به اعتقاد مسیحیان ساخته شده بود در ضمن آرن آرونوفسکی هیچوقت نمیاد کارنامش رو خراب کنه مطمئن باش روی فیلمنامه اش خیلی کار می کنه

      • Avatar photo
        (در ۲۰ خرداد ۱۳۹۱، ساعت: ۹:۳۲ ب٫ظ)

        میلاد جان خوش ساخت بودن که دلیل نمیشه ، یوسف پیامبر هم فیلم خیلی خوبی بود نمیگم عالی بود ولی با توجه به امکانات خودمون خیلی خوب بود و به نظرم گام بلندی در این راستا برداشت
        من با TsubasaHP عزیز موافقم
        نه این که کلا هر فیلم هالیوودی که در مورد پیامبران باشه رو بکوبم ولی خب مطمئنا نمیان این همه خرج کنن و صرفا هدفشون اقتصادی باشه مطمئنا اهداف غیر اقتصادی رو هم داخلش قرار میدن !!!!! فقط اونها هم اینجوری نیستن کل دنیا همین کار رو میکنن.
        اطلاعات ما هم از پیامبرها کم نیست (اگه کسی بره دنبالش پیدا میکنه) بلکه بیشتر هم هست چون به روایات و احادیث معتبر دسترسی داریم ولی اونها همون کتاب مقدسشون هم تحریف شده !!!
        نمیخواستم بحث رو منحرف کنم دیدم خودتون در این مورد نظر دادی گفتم منم نظرم رو بگم.

        • Avatar photo
          (در ۲۱ خرداد ۱۳۹۱، ساعت: ۲:۴۴ ق٫ظ)

          حسین جان گفتم مشکل ما این هست که همه ادیان رو با اطلاعاتی که اسلام در اختیار ما گذاشته نتیجه گیری می کنیم، بهتره یک کم دایره مطالعه رو از اسلام باز تر کنیم، کی گفته که اطلاعات مذهبی سایر ادیان اشتباه و غلط هست این درست نیست، من کاری به خوش ساخت بودن سینمایی ندارم من داشتان رو میگم مگه فیلم محمد رسول الله مغایرت داستانی داشت؟ نه چون مربوط به اسلام بود و از روی اطلاعات اسلامی ساخته شده بود اما دیگه درباره همه پیامبران که نباید از روی اطلاعات اسلامی مستند تهیه بشه. در رابطه با اهداف عجیب و غریب هالیوود هم به نظر شما احترام می گذارم اما اعتقادی بهش ندارم من معتقدم کار هالیوود فقط تولید فیلم و کسب سود از این راه هست، انتشار عقاید خاص مذهبی رو اصلا بهش معتقد نیستم. چون اعتقاد دارم کسی که بخواد با دیدن یک فیلم ایمانش به اعتقاداتش رو از دست بده همون بهتر که از دست بده خدا پیامبران و امامان اسباب بازی و کتاب داستان نیستند که آدم بخواد با دیدن فیلم 2012 و امسال اون اعتقادش به این بزرگان رو از دست بده اگر قراره اینطوری از دست بده همون بهتر که از دست بده. البته باز هم میگم کاملا به نظر شما احترام می گذارم اما من سعی م می کنم با تعصب مذهبیم فکر نکنم (منظورم شما دوست خوبم نیستی)

          • Avatar photo
            (در ۲۱ خرداد ۱۳۹۱، ساعت: ۴:۵۷ ق٫ظ)

            آقا میلاد با این استدلای که شما درباره تحت تاثیر گرفتن اعتقادات میکنی پس کلا هیچ تبلیغ دینی و یا سخنرانی مفید نیست چون اعتقادات آدم که به این راحتی عوض نمیشن!!!
            انحراف فرد و جامعه تدریجی است بله هیچ کس با یک فیلم دیدن اعتقادش کن فیکون نمیشود همانطور که هیچکس با یک بار نگاه گناه آلود ، یک بار شراب نوشیدن ، یک بار نماز نخواندن و … کافر و جهنمی نمیشود اما زمینه برای دگرگونی و بیراهه رفتن مهیا میشود و استمرار این کارها دامنه این زمینه را افزایش می دهد. پروسه تاثیر آثار هالیوودی بر اعتقادات یک پروسه طولانی است در ضمن شاید اعتقادات به این سادگی عوض نشود (مطمئنا هیچکس به این سادگی دست از خدا و پیامبر و ائمه نمیکشد) اما تجربه نشان داده که براحتی فرهنگ عوض میشود (که متاسفانه همین الان هم خیلی عوض شده) و فرهنگ القایی به خصوص اگر همراه با زرق و برق باشد جایگزین آن میشود چون حساسیت روی فرهنگ به اندازه اعتقاد نیست و حال اگر فرهنگ اسلامی باشد و آرام آرام فرهنگ زایل شود در حقیقت دستورات خدا آرام آرام از زندگی کنار رفته و شرک جدید که همان وارد نکردن دستورات خداوند در زندگی و به انزوا کشیده شدن دین است پدیدار میگردد. مشکلی که در حال حاضر مشکل اصلی انسان مدرن است .
            در ضمن شما یک نکته را فراموش کردید درست است که من و شما که مرتب از لحاظ دینی و فکری تغذیه شدیم (خدا را شکر) اعتقاداتمان به این سادگی دستخوش تغییر نمیشود اما کسانی که این شرایط را ندارند ، یا هنوز اعتقاد و دین و مکتب خاصی را برنگزیده اند و به خصوص مهمترین دسته یعنی کودکان و نوجوانان که خمیر مایه ذهنی آنان آماده پذیرش مطالب و باور هاست آیا این فیلم ها بر آنان تاثیر نمیگذارد؟

          • Avatar photo
            (در ۲۱ خرداد ۱۳۹۱، ساعت: ۱۰:۰۰ ق٫ظ)

            فکر کنم ادامه صحبتمون کاملا بی فایده باشه، شما کاملا مذهبی به بحث نگاه می کنید و کاملا برعکس آن یعنی تو هیچ زمینه ای مذهبم رو قاطی نمی کنم، شخصا مذخبم انقدر لرام مهم و مقدس هست که با هر موضوعی ادغامش نمی کنم. درباره فرهنگ هم اینکه فرهنگ های جدید به یک اجتماع وارد شوند ایرادی نداره، مشکل ما ورود فرهنگ های جدید نیست مشکل ما اینه که خیلی وقته نه 10 سال 20 سال بیشتر از 100 ساله که فرهنگ اصیل پارسیمون رو کتار گذاشتیم و حالا با ورود فرهنگ های مدرن برخی افراد مخالفت دارند چون کاملا با نوع افکارشون تداخل داره.
            بهتره بی خیالش بشیم چون اصلا دوست ندارم مذهبم ر قاطی هالیوود کنم :)

          • Avatar photo
            (در ۲۱ خرداد ۱۳۹۱، ساعت: ۸:۲۱ ب٫ظ)

            میلاد جان (صحبتم رو بخش بخش بیان میکنم)

            1. در مورد فیلم محمد رسول الله باید بگم درست چیزی که نشون دادن درست بود ولی کل داستان نبود و این خودش یک نوع تحریف به حساب میاد و فقط به این خاطر که کارگردان بیشتر با علمای اهل سنت مشورت داشته ( یکی از حذفیات در مورد واقعه غدیر بود)
            2. در سریال حضرت یوسف علیه السلام این طور که شما میگه “هرهفته” از پیامبر و حضرت مهدی (عج) اسم نمیبرد ولی باید بگم همون جاهایی هم که اسم میبرد 100% کار درستی بود چون خدا این داستان رو برای من و شما تعریف کرده و اسمش رو احسن القصص گذاشته نه فقط برای لالایی بچه ها که شب ها بخوابن بلکه برای پند گرفتن ما ، و البته از اونجایی که خودتون مطالعتون زیاد هست مطمئنم میتونید ربط این داستان رو با حوادث اخرالزمان در سخنان بزرگان و اندیشمندان پیدا کنید
            3. میلاد جان تمام ادیان الهی بجز تشیع تحریف شدن (به این معنی نیست که کاملا تحریف شدن بلکه بخشی از اونها که کم و زیاد داره) هر دینی از ادیان الهی رو که میخوای نام ببر تا من براتون یک تحریف مسخره از کتاب مقدس خودشون بیارم
            4. گفته بودی : “درمورد حضرت یوسف، نه توی قرآن نه توی انجیل نه توی تورات و نه توی کتاب مقدس در هیچ کدام ذکر نشده که حضرت یعقوب و حضرت یوسف هفته ای یکبار از حضرت محمد و اما زمان (عج) به فرزندان..” در جواب باید بگم خیلی از منابع فیلم حضرت یوسف داخل احادیث و روایات بود برای همین داخل کتب مقدس دنبالش نگرد !!
            5. آقا میلاد شما که اهل فیلم و سینما هستی ازتون بعیده که بگید هالیوود فقط برای کسب درآمد هست !! من که هیچی ولی منتقدان و کارشناسان برنامه 7 بارها داخل برنامشون به دست های پنهان در هالیوود اشاره کردن !!!
            6. میلاد جان اگر کسی با یکبار دیدن یک فیلم ایمانش رو از دست بده مطمئنا ایمانش کپک زده !! هالیوود نمیاد با یک فیلم مخ من و شما رو به کار بگیره که .. حداقل شما حساب کن چندتا فیلم در مورد آخرالزمان ساختن بعد راحت تر میشه نتیجه گرفت.
            7. و در آخر باید به عنوان یک دوست بگم میلاد جان اینکه شما مذهب رو از سایر اجزاء زندگی جدا کردید کار اشتباهی هست چون خدا دین رو برای تمام زندگی آفریده نه فقط بخش خاصی و برای همین هست که اسلام برای جزئی ترین کارها برنامه داره !!
            امام خمینی (ره) یه جمله دارن که میگن :
            “مسئولی کسی که در تمام کارهاش نگاه آخرالزمانی نداشته باشد خائن است ” و ما هم همگی در قبال کارهامون مسئول هستیم !! (منظورم از آوردن این جمله وجود دین در تمام اجزاء زندگی بود)
            ببخشید پر حرفی کردم خواستم جواب کلی به تک تک دیدگاهاتون داده باشم.

          • Avatar photo
            (در ۲۲ خرداد ۱۳۹۱، ساعت: ۰:۵۸ ق٫ظ)

            ببینید شما اعتقاد خودتان نسبت به هالیوود و دست های پشت پرده اش دارید من هم بهش احترام می گذارم اما حرف های هیچ کارشناس ایرانی ای رو قبول ندارم پروردگار من به من عقل و شعور داده اگر نتونم ازش بهره ببرم مشکل از من هستش. وقتی خودم می تونم قضاوت کنم نمی گذارم امثال دکترهای قلابی به جای من قضاوت کنند (لحنم تند نیستا سوء تفاهم نشه) اما اینکه همه مذاهب و ادیان تحریف شده اند من قبول ندارم چرا؟؟؟؟ چون شخصا معتقدم هر مذهبی که درش یکتا پرستی باشه برای شخص من کاملا قابل احترام هستش و به دیدگاه های همه افراد چه مانند من و شما شیعه و چه هر دین مذهبی باید احترام گذاش این احترام گذاشتن بین امت های مذاهب مختلف خیلی مهمه حسین جان. مجددا درباره سریال حضرت یوسف با شما مخالفم دوست خوبم، چون یعقوب یوسف هر دقیقه درباره پیامبر و ناجی شیعیان داستان تعریف نمی کردن، مطمئنا اشاره هایی از این دو بزرگ کردن ولی نه یه قسمت درمیون، افراط این سریال برای وصل کردن یک پیامبر یهودی به اسلام بیش از اندازه بودش. درباره احادیث باید بگم که ترجیحا من دارم از کتابی حرف می زنم که مانند قرآن کتاب الهی هست نه کتاب احادیث، حتی اگر شما به نهج البلاغه هم اشاره می کردی قبول بود که خطبه های امبر المومنین هست من داستان رو با قرآن مقایسه می کنم نه احادیثی که بعد از 1400 سال ممکن هست هزاران نفر توش دست برده باشند. درباره فیلم های آخرالزمانی هم باید بگم انصافا من همه اونها رو دیدم یه سریش رو به قول همین دکتر قلابی ها که همه ما دادیم مگه بارها و بارها همین هری پاتر رو به آخرالزمان ربط ندادند همین چند وقت پیش بود که یکی از روزنامه ها جنگ هری و ولدمورت را به آخرالزمان تشبیه کرده بود، روز استقلال، 2012 و… بیشتر از 90% فیلم های آخرالزمانی رو دیدم و فقط از دیدنشان لذت بردم و هنوزم میگم که آخرالزمان با این چیزها نیست هر وقت منجی من بیاد 7 سال زمین را در آرامش کامل حکومت کنه پس از اون شاید آخرالزمان رخ بده، پس لااقل خیالم راحته مخ من یکی با این فیلم ها زده نمیشه و اعتقادم به پروردگار و اعتقاداتم ذره ای خدشه دار نمیشه. اما جدایی مذهب من از زندگیم، من نگفتم که مذهبم رو از زندگیم جدا کردم من با مذهبم زندگی می کنم مثل خیلی از شما دوستانم منم محرم دارم ماه رمضون دارم نیمه شعبان دارم، احیا دارم و…. من گفتم مذهب من برام خیلی مقدس تر هستش که با هر چیزی توی زندگیم مقایسه اش کنم کسی که مذهبش رو با یک صنعت مقایسه می کنه من نمی دونم چی فکر می کنه اما من این کار رو نمی کنم
            درباره نقل قول آخر دیدگاهتان هم ترجیحا سکوت می کنم :) (فکر کنم متوجه باشید چرا)

      • Avatar photo
        (در ۲۰ خرداد ۱۳۹۱، ساعت: ۱۰:۲۹ ب٫ظ)

        آقا میلاد چرا شما همیشه در مورد اخبار نظر نمیدین؟؟؟

        اصن روابط عمومی با کاربرا خیلی مهمه ها…

        به هر حال شما هم نظر بزارید به فیض برسیم از نظراتتون…

        • Avatar photo
          (در ۲۰ خرداد ۱۳۹۱، ساعت: ۱۰:۳۶ ب٫ظ)

          ببخشید فکر کردم نظر قبلیم زیره نظره آقا میلاد میاد…

          در مورد هالیوود،غرب،آمریکا-اسرائیل،صهونیست و… مطمئن باشید هیچ وقت کاری نمیکنن که براشون سود و منفعتی نداشته باشه… چ بازی،چ فیلم دینی و چ هرچیز دیگه ای ک میخواد باشه…و کلا موردی پیش نمیاد که برای اونا مفید و برای ما هم مفید باشه…یه تضاد عجیبی همیشه هست بینشون…
          ینی حتی اگه نباشه هم خوده ایران زحمتش رو میکشه و یا بزرگش میکنه(مثه هری پاتر خودمون و قضیه شیطانی و شیطان پرستی و ایناش)

        • Avatar photo
          (در ۲۱ خرداد ۱۳۹۱، ساعت: ۲:۴۹ ق٫ظ)

          سعی می کنم چند وقت یکبار نظر شخصیم رو توی دیدگاه ها بگذارم
          ممنون از لطفتون


امکان ثبت دیدگاه برای این مطلب غیر فعال شده است.

جستجو در سایت

عبارت یا کلمه مورد نظر خود را وارد کنید:

اشتراک خبرنامه

نشانی email خود را وارد کنید:

 


جهت لغو اشتراک خبرنامه، در پایین ایمیل های ارسالی، روی عبارت Unsubscribe کلیک کنید.