از در 01 تیر 1391، ساعت: 11:32 ب.ظ، دسته: مختلف

کتابی غیر اخلاقی، رکورد سریع ترین فروش هری پاتر را در بریتانیا از بین برد (به روز شد)

کتاب مستهجن “پنجاه سایه خاکستری” توانست رکورد سریع ترین فروش کتاب با جلد کاغذی را در بریتانیا بشکند. رکورد قبلی، متعلق به مجموعه هری پاتر بود.

این کتاب غیراخلاقی توسط E. L. James نگارش شده و در سه جلد تهیه شده است. داستان این کتاب براساس فن فیکشنی از مجموعه گرگ و میش نگارش شده است و شخصیت های داستان هم به نام های ادوارد و بلا هستند. اما به دلیل نگرانی به خاطر محتوی مستهجن داستان ها، این فن فیکشن از وب سایت های مربوط به گرگ و میش حذف شدند.

خانم استفنی میر، نویسنده مجموعه گرگ و میش در مورد این کتاب این طور اظهار نظر کرد: “این نوع کتاب ها واقعا به سلیقه و به علاقه من نمیخوره… خوش به حالش که نوشته… کارش رو خوب داره انجام میده. خوبه!”

به روز رسانی:

توجه داشته باشید که رکورد سریعترین میزان فروش، ارتباطی به پرفروشترین کتاب ندارد. این لیست پرفروش ترین کتاب های دنیا هست. همون طور که می بینید، مجموعه داستان های هری پاتر ۴۵۰ میلیون نسخه فروش داشتند و پرفروش ترین مجموعه داستانی دنیا هست. کتاب بعد از اون Goosebumps با ۳۵۰ میلیون فروش هست که مربوط به سال ۱۹۹۲ هست.



۲۲۸ دیدگاه
  1. Avatar photo
    (در ۰۸ تیر ۱۳۹۱، ساعت: ۵:۴۱ ب٫ظ)

    به وقل دالتون کلمه ی غیر اخلاقی چه کرد.
    230 تا
    البته خیلی هاش مال خود من بود ها :D

  2. Avatar photo
    (در ۰۸ تیر ۱۳۹۱، ساعت: ۱:۳۲ ب٫ظ)

    آزادی بیان نداریم ما؟
    چرا دیدگاه آزمایشیم رفت تو بازبینی ؟
    هرچی مینویسن میرم تو باز بینی.
    این رسمش نیست آقا میلاد مگه تا حالا دیدید من فحش بدم یا حرف های بد بزنم تو دیدگاه هام؟
    چرا من تو بازبینی هستم کسی شکایتی داره از من؟

  3. Avatar photo
    (در ۰۸ تیر ۱۳۹۱، ساعت: ۱:۳۰ ب٫ظ)

    این دیدگاه برای آزمایش است.که ببینم میرم تو باز بینی یا نه.

  4. Avatar photo
    (در ۰۸ تیر ۱۳۹۱، ساعت: ۱:۲۹ ب٫ظ)

    آقا امید یه انتقاد دارم:
    خواهشا از این به بعد دیدگاه شخصیتون رو به عنوان تیتر خبر ننویسید و اونی بنویسید که هست.
    مثلا الان تعریف من و شما از مستهجن و پو؟رن کاملا فرق داره.
    کاش بجای مستهجن مینوشتید پو؟رن یا ار؟وتیک.
    از دید شما شاید یک معنی رو بده ولی واقعا غیر اخلاقی یا مستهجن تعریف دیگه ای برای من داره.
    ممنونم.

  5. Avatar photo
    (در ۰۷ تیر ۱۳۹۱، ساعت: ۱:۴۲ ب٫ظ)

    تازه آنجلینا جولی از نویسنده تقاضا کرده اجازه بده فیلم کتابها رو بسازن.
    تمام شرکت های فیلم سازی هم مثل وارنر سونی یونیورسال و بقیه دنبال خریدن امتیاز فیلم هستن.یان سامر و بنت هم اعلام آمادگی برای ایفای نقش در فیلم ها کردن.

    • Avatar photo
      (در ۰۷ تیر ۱۳۹۱، ساعت: ۵:۰۳ ب٫ظ)

      اره منم کمکت میکنم ترجمه کنی
      خیلی از کمپانی هم تقاضا ساخت فیلم رو دادن تو ویکیپدیا هم نوشته

  6. Avatar photo
    (در ۰۷ تیر ۱۳۹۱، ساعت: ۸:۵۴ ق٫ظ)

    عجب ملت بیکاری داریم ما!
    بابا ولش کنین دیگه! میخاین برین بخرین میخاین نخرین! حالا انگار چند نفرتون به اون کتاب دسترسی دارین!

    بازهم میگم من خودم به محض اینکه گیرم اومد میخرمش حالا هرکابری دلش مخیخاد به من نوعی بگه بیمار!

    چون بیمار بودن یا نبودن من رو شما تعیین نمیکنین!

    • Avatar photo
      (در ۰۷ تیر ۱۳۹۱، ساعت: ۱:۴۰ ب٫ظ)

      عزیزم جوش نزن طرز فکر اونا مسمومه تو هیچ مشکلی نداری من خودم احتمالا کتاب رو ترجمه میکنم اگه دیدم جالبه.

      • Avatar photo
        (در ۰۷ تیر ۱۳۹۱، ساعت: ۱۰:۱۹ ب٫ظ)

        طرز فکر هیچ کس مشکلی نداره.
        هرکس یک نظری داره.

  7. Avatar photo
    (در ۰۷ تیر ۱۳۹۱، ساعت: ۰:۳۶ ق٫ظ)

    به نظر من هر کتابی ارزش خوندن نداره.ادم وقتی میدونه کتاب موضوعش حول چی میگذره وقتی میدونه وقتش هدر میره براچی بره بخونه!!مثل این میمونه که من میدونم مثلا اخراجیها فیلم بدیه برم وقت و پولمو هدر بدم بشینم تو سینما چرت بزنم.حالا میخواد پرفروشترین فیلم سینمای ایران باشه یا هرچی…مردم خیلی دوس دارن از اینجور چیزا سر در بیارن برن ویکیپیدیا خرجش یه اینترنته که ماشالا همه دارن.در ضمن به نظر من این بحث به جایی نمیرسه نه من میتونم نظر خواننده ی این کتابو عوض کنم که نخونتش نه اون میتونه منو ترغیب کنه که بخونمش.پس بهتره ادامه پیدا نکنه.

  8. Avatar photo
    (در ۰۶ تیر ۱۳۹۱، ساعت: ۲:۱۲ ب٫ظ)

    در جواب سوال قبلی marmulak عزیز:
    دوست خوبم من عرض کردم “انگار نه انگار” نیستا! (یاد شعر یه بنده خدایی افتادم!) 100% اثر داره. حرف من نیست. ثابت شده. حتی 2 تا از کتاب معروف رو هم بهت معرفی کردم.
    بله اینطور که معلومه اون فرد “به مرور زمان” کنترل بیشتری روی خودش داره. البته من یه فرد نرمال رو گفتم نه کسی که مشکل داره. اونی که مشکل داره بدتره چون محیط هم براش محیا هست هرکاری دلش خواست می کنه.
    طبق حرف شما و خبرگذاری های معتبر این آمارها توی ایران خیلی بیشتره. چون مردم یه دفعه رها شدن. دیگه کنترلی وجود نداره. مثل فنر که بهش فشار وارد می کنی و اگه یه دفعه ولش کنی از جا در میره! این تقصیر مردم نیستا. به خاطر جامعه هست که برادران فیلسوف و مومن و متعهد برامون درست کردن! وگرنه هیچ کس بدون دلیل بیمار نمی شه! از ابتدا نباید اون فشار وارد می شد که بخوان با برداشتنش درصد زیادی از مردم ایران رو بیمار کنن.

    • Avatar photo
      (در ۰۶ تیر ۱۳۹۱، ساعت: ۹:۱۶ ب٫ظ)

      مثل این که من هرچی بگم،شما یه جوابی تو استینتون داریدا. چه قدر خوبه ادم مثل شما باشه

      • Avatar photo
        (در ۰۷ تیر ۱۳۹۱، ساعت: ۶:۵۹ ق٫ظ)

        مرسی marmulak عزیز
        لطف داری شما

  9. Avatar photo
    (در ۰۶ تیر ۱۳۹۱، ساعت: ۱:۱۸ ب٫ظ)

    چه قدر دیدگاه!!!!!!!!
    فکر کنم رکورد زده شد!!!!!!!!!!

    • Avatar photo
      (در ۰۶ تیر ۱۳۹۱، ساعت: ۲:۴۶ ب٫ظ)

      کلمه ی “غیر اخلاقی” غوغا می کنه!!!

      • Avatar photo
        (در ۰۶ تیر ۱۳۹۱، ساعت: ۹:۲۲ ب٫ظ)

        فقط تو ایران این طوریه دالتون جان

  10. Avatar photo
    (در ۰۶ تیر ۱۳۹۱، ساعت: ۱:۱۱ ب٫ظ)

    دوستان کی گفته هر نوشته ای ارزش خوندنو داره؟ ارزش ادبی یا به طور کلی ارزش یه کتاب به چاپ شدن یا منتشر شدنش نیست! خیلی کتابها توهین به شعور افراده! خیلی وقتا شده که من شروع به خوندن یه داستان کنم و وقتی ببینم دارم وقتمو تلف می کنم، می ذارمش کنار! اگه آدم بخواد هر کتابی که منتشر می شه رو بخونه که تمام عمرش به فنا میره!
    حالا، چرا من این قدر ضد این کتابم؟
    هیچ ربطی به صحنه های “به اصطلاح” مستهجنش نداره. (مستهجن یه اصطلاحه که برای رسوندن منظورم استفاده کردم نه چیز دیگه) خیلی کتابها هستن که چنین صحنه هایی دارن و مردم می خوننشون بدون این اعتارضی برانگیخته بشه.
    اما این کتاب رو شما کافیه موضوعش رو تو ویکیپدیا سرچ کنین! باور کنین هیچی نمی شه همین الان یه نگاهی بندازین! اسم اصلیش fifty shades of grey هستش. خودتون یه سرچ بکنین چون من واقعا از توضیح موضوع این کتاب معذورم! این کتاب-نه به خاطر صحنه های نامناسبش، بلکه به خاطر موضوعش- توهین به انسانیته. (باز هم می گم نه به خاطر صحنه های ج.ن.س.ی ش، بلکه به خاطر موضوعش که به راحتی میتونین تو گوگل سرچ کنین)
    برای اطلاعات بیشتر بگم که توی مشهورترین سایت فن فیکشن دنیا چند فن فیکشن مشابه این بوده و من چند فصلشونو خوندم، برای همین دقیقا می دونم دارم در مورد چی حرف می زنم!

    • Avatar photo
      (در ۰۶ تیر ۱۳۹۱، ساعت: ۱:۴۲ ب٫ظ)

      دقیقا

    • Avatar photo
      (در ۰۶ تیر ۱۳۹۱، ساعت: ۹:۲۱ ب٫ظ)

      من خودم شخصا تاکید می کنم هر نوشته ای ارزش خوندن داره و اینا تضمین می کنم حتی افرادی که تو کتاباشون به شعور انسانی توهین می کنن یه دلایلی برای خودشون دارنکه خوندن اونا خالی از لطف نیست و با خوندن اونا دیدت به زندگی باز می شه.

  11. Avatar photo
    (در ۰۶ تیر ۱۳۹۱، ساعت: ۱۰:۲۳ ق٫ظ)

    اخه یک همچین چرندیاتی اصلا ارزش خوندن نداره.حالا شما دارید روش یک بحث جنجالی درست میکنید.خوب این یک چیز بدیهیه که همه ی ما ناراحتیم که رکورد هری پاتر رو تو سرعت فروش زده ولی باور کنید از اون مهم تر به این نتیجه میرسیم که مردم بریتانیا یا دست کم اون عده ای که این فن فیکشن رو خریدن یا واقعا بیمارن یا این که کمبود دارن.تازه یک لحضه تصور کنید همچین کتابی بیاد تو ایران اونوقت رکورد سریعترین و پرفروش ترین و پر خواننده ترین کتاب رو به خودش اختصاص میده غیر از اینه؟
    در ضمن نمیشه اصلا به یک همچین چیزی به چشم یک کتاب معمولی نگاه کرد چون ناخوداگاه اثر خودش رو میزنه خودمون رو که نمیخوایم فریب بدیم.

    • Avatar photo
      (در ۰۶ تیر ۱۳۹۱، ساعت: ۱:۴۷ ب٫ظ)

      amin.h.p جان منم توی بقریبا 5-6 تا دیدگاه داشتم تلاش می کردم ثابت کنم بی تاثیر نیست و روی آدم خیلی اثر می ذاره و ارزش خوندن که نداره هیچ، سلامت روانی رو هم به خطر می ندازه. ولی هرکسی یه نظری رو داره. من تا جایی که از عهدم بر میومد سعی کردم ـثار مخربش رو با مدرک و مثال و… ثابت کنم. حالا اگه کسی تمایل داره به هر نحوی شده بخونتش دیگه به خودش مربوطه

    • Avatar photo
      (در ۰۶ تیر ۱۳۹۱، ساعت: ۱:۴۷ ب٫ظ)

      amin.h.p جان منم توی تقریبا 5-6 تا دیدگاه داشتم تلاش می کردم ثابت کنم بی تاثیر نیست و روی آدم خیلی اثر می ذاره و ارزش خوندن که نداره هیچ، سلامت روانی رو هم به خطر می ندازه. ولی هرکسی یه نظری رو داره. من تا جایی که از عهدم بر میومد سعی کردم آثار مخربش رو با مدرک و مثال و… ثابت کنم. حالا اگه کسی تمایل داره به هر نحوی شده بخونتش دیگه به خودش مربوطه

  12. Avatar photo
    (در ۰۶ تیر ۱۳۹۱، ساعت: ۱:۲۶ ق٫ظ)

    اگه ما فقط به چشم یک کتاب بهش نگاه کنیم دیگه اینهمه بحث و جدل لازم نیست!!!فقط کافیه نوع نگرشمونو نسبت به اون کتاب عوض کنیم…مطمینا روی اونایی که توجه بیشتری به غیر اخلاقی بودنش نشون میدن تاثیر بدتری میذاره…
    تازه شکستن رکورد هری پاتر هم به خاطر این بود که زیادی شلوغش کردن که غیر اخلاقیه!برای همین مردم او سر کنجکاوی اون کتاب رو خریدن.
    من خودم به شخصه بدم نمیاد بخونمش ولی متاسفانه اصلا وقت ندارم…
    ممنون از خبر.

    • Avatar photo
      (در ۰۶ تیر ۱۳۹۱، ساعت: ۹:۱۱ ب٫ظ)

      بابا ایول،بالاخره یکی هم پیدا شد حرف منا بزنه،ممنونم.

  13. Avatar photo
    (در ۰۶ تیر ۱۳۹۱، ساعت: ۱:۰۷ ق٫ظ)

    خدا به فرشته ها شعور داد بدون شهوت، به حیوان ها شهوت داد بدون شعور
    و به انسان هر دو را، انسانی که شعورش بر شهوتش غلبه کند از فرشته ها بالاتر است،
    و انسانی که شهوتش بر شعورش غلبه کند از حیوان پـسـت تر…….!!!

    • Avatar photo
      (در ۰۶ تیر ۱۳۹۱، ساعت: ۱:۵۱ ب٫ظ)

      آره، منم همینو می گم دیگه.
      پس چرا 3 ساعت داشتیم طومار می نوشتیم؟!!!!!!!!!!

  14. Avatar photo
    (در ۰۶ تیر ۱۳۹۱، ساعت: ۰:۱۹ ق٫ظ)

    منم دوست دارم بخونم کتابه دیگه!!!موردی نداره…

  15. Avatar photo
    (در ۰۵ تیر ۱۳۹۱، ساعت: ۱۱:۳۴ ب٫ظ)

    کاملا موافقم . همه ی بچه ها خیلی خوبن ولی شاید خیلی ها وقتی موضوع خبر رو خونده باشن به این فکر افتادن که برن این کتاب رو بخونن از جمله خودم .

  16. Avatar photo
    (در ۰۵ تیر ۱۳۹۱، ساعت: ۱:۲۹ ب٫ظ)

    خیلی بحث داره الکی میشه! بابا ول کنین دیگه. هر کی دوست نداره اون کتاب رو نخونه! هرچقدر هم دوست داره به این و اون بگه مریض و دیوانه و روانی و مشکل دار!
    من اگه دسترسی داشته باشم حتما میرم اون کتاب رو میخرم! هرچقدر هم دوست دارین بهم بدوبیراه بگین چون واقعا در دروازه رو میشه بست ولی دهن ملت ایران رو نمیشه کاریش کرد!

    در مورد نظرات هم اصلا اینجوری نبود! من بعد از اینکه این بحث رو راه انداختم تک تک نظراتم بلااستثناء میرن در دست بازرسی! قبلش تا حال ااینجوری نشده بود!

    • Avatar photo
      (در ۰۵ تیر ۱۳۹۱، ساعت: ۱:۳۰ ب٫ظ)

      بیا اینم رفت در دست بازبینی

    • Avatar photo
      (در ۰۵ تیر ۱۳۹۱، ساعت: ۸:۳۵ ب٫ظ)

      اره بابا این بحث را ولش کنید.منم شخصا اولین نفری هستم که اون کتاب را می خرم و اصلا برام مهم نیست که کی چی می گه….
      بالاخره هر نوشته ای ارزش خوندن داره و هیچکس منکر این قضیه نیست.

      • Avatar photo
        (در ۰۵ تیر ۱۳۹۱، ساعت: ۹:۰۴ ب٫ظ)

        آخر بحثای اینجوری همیشه همین بوده …
        عیسی به دین خود … موسی به دین خود …

        • Avatar photo
          (در ۰۵ تیر ۱۳۹۱، ساعت: ۹:۱۴ ب٫ظ)

          اره دیگه شما دین خودتون رو داشته باشین… ما هم مسلمون میمونیم :D

          • Avatar photo
            (در ۰۶ تیر ۱۳۹۱، ساعت: ۹:۰۹ ب٫ظ)

            کاملا موافقم.

  17. Avatar photo
    (در ۰۵ تیر ۱۳۹۱، ساعت: ۱:۲۰ ب٫ظ)

    خوب معمولا این طوریه که هر چیزیو ازت قایم کنن و پنهان کنند و … اینا آدم کنجکاو میشه بره به سمتش حالا اگه تو ایران همچین فروشی میکرد ( البته قصد توهین ندارم ولی باید قبول کرد که تو یارت این گرایشات زیاده و شاید تقصیر خودمون هم نباشه ) تعجبی نبود ولی در کشورهایی که شاید این مسائل به نوعی حل شده یا شای حل شده تر از اینجا …
    در پاسخ به نظر قبلی هم مثلا آمار ت.ج.ا.و.ز در قم بیشتر از دیگر استان هاست و
    ه.م.ج.ن.س.گ.ر.ا.ی.ی هم یک ناهنجاری نیست ساختار بدن این افراد این طوریه و این تمایلات رو دارند . ناهنجاری ه.م.ج.ن.س بازی هست . این دو مسئله جدا هستند . و در نهایت با یه کم تفکر دور از انتظار نیست که در ایران خ.و.د.ا.ر.ض.ا.ی.ی بیشتر باشه .

    • Avatar photo
      (در ۰۵ تیر ۱۳۹۱، ساعت: ۱:۲۳ ب٫ظ)

      یارت == ایران اشتباه شد .

  18. Avatar photo
    (در ۰۵ تیر ۱۳۹۱، ساعت: ۱:۰۶ ب٫ظ)

    دوستان … عجب داستانی داریم (با یه کلمه ی “علائم ظهور”حاجی ام شدم!!!!!! ، یه بار دیگه بگم که به طنز اون مسئله رو مطرح کردم)
    مارمولک عزیز ، مشکل ما ایرانیا واقعا اینه که (اکثر) در تمامی مقاطع و مجامع (به خصوص تو تاکسی!) با دیدی کاملا موشکافانه و ظریف راجع به مسائل و مشکلات ایده اولوژیکی ، سیاسی ، اجتماعی و … دنیا مشغول بحث و تفحص میشیم و تازه نظریه هایی هم ارائه میکنیم و بحثو جمع میکنیم و خلا های ایده اولوژیکی دنیا پر می کنیم و …
    ولی این چیزی جز توهم نیست … مگه صحبت ما چقدر نفوذ داره که الکی بیایم نظریه از خودمون ارائه بدیم (بدون مطالعات و تحقیق و تنها مبتنی بر شناخت حاصل از زندگی) … منطقی نیست به جای این صحبتا از زندگی لذت ببریم و قضایای مربوط به عارضه های جنسی رو در جوامع مختلف به علمای اجتماعی واگذار کنیم …
    ما طرفداری هری پاتریم این چیزیه مهمه …

    • Avatar photo
      (در ۰۶ تیر ۱۳۹۱، ساعت: ۱:۵۶ ب٫ظ)

      علمای اجتماعی رو کی تشکیل میده؟
      منطقی نیست نسبت به چیزایی که در اطرافمون می گذره بی تفاوت باشیم! ما داریم توی این دنیا زندگی می کنیم و جوامع کوچیک و بزرگشو تشکیل می دیم.
      این خود ما هستیم که علمای اجتماعی رو رد یا قبول می کنیم. چرا خودمون نباید عالم باشیم؟

  19. Avatar photo
    (در ۰۴ تیر ۱۳۹۱، ساعت: ۴:۵۰ ب٫ظ)

    ببینم کس دیگری تو این روم نیست که بخاد تو این بحث شرکت کند؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  20. Avatar photo
    (در ۰۴ تیر ۱۳۹۱، ساعت: ۴:۴۶ ب٫ظ)

    از این که در این بحث شرکت دارم بسیار خوشحالم.
    اما باز هم نکته ای دیگر مبهم می ماندparadis.potterعزیز :
    پس طبق گفته ی شما فردی که در خارج زندگی می کند،چون از ابتدا با این مسایل اشنا می شود، این مسایل و قوای جنسی خودش را بهتر کنترل می کند. و مثلا ان فرد فرانسوی چون پدر و مادرش و حتی خودش با این مسایل بیشتر اشنا هستند و شاید تجاربی هم در این زمینه دارند،انگار نه انگار که چه می خوانند و یا میبینند.با این حال طبق گفته ی شما عوارض ان اجتناب ناپذیرند ولی با یک نگاه کلی می توان دریافت که عوارضی را که شما نام بردید بیشتر در ایران پیدا می شود تا کشوری مانند فرانسه،مثلا امار خ.و.د.ا.ر.ض.ا.ی.ی. در ایران خیلی بیشتر است تا فرانسه و مطمین باش اگر ستاد ها و گروه هایی مانند ستاد امر به معروف و منکرات وجود نداشت امار ت.ج.ا.و.ز و همین طور ه.م.ج.ن.س.گ.ر.ا.ی.ی. هم در ایران خیلی بیشتر از دیگر کشورها می شد.نمی شد؟
    اما در ایران نه پدر و مادر ها این طور بودن نه در تلویزیون و بصورت اشکار از این مسایل داشته ایم اما این گونه عوارض در ایران بیشتر هستند…..؟؟؟؟؟؟؟/

  21. Avatar photo
    (در ۰۴ تیر ۱۳۹۱، ساعت: ۲:۵۴ ب٫ظ)

    در نظر من خود کتاب گرگ و میش چندان اخلاقی نبود حالا این کتاب بیاد اخلاقی باشه؟
    متاسفانه این کتاب یه چیزی از مستهجن هم اون ور تره!کاملا معلومه که برای چی این کتاب نوشته شده!این کتاب ارزش خوندن نداره!اون کسانی هم که رفتند این کتاب رو خریدند فقط چون دیدند این کتاب مربوط به گرگ و میشه رفتند خریدند.در واقع کلاه سرشون رفته.من اگر بهم تمام دنیا رو هم بدند حاضر نیستم حتی اسمش رو هم بشنوم چه برسه به اینکه بخونم.خواهش میکنم هم نگید که بدون خوندن قضاوت نکنید.وقتی میگند غیر اخلاقیه یعنی غیر اخلاقیه!!
    کتاب غیر اخلاقی هم در نظر من ارزش خوندن نداره.این کتاب ارزش خود گرگ و میش رو هم زیر سوال برد.
    من واقعا متاسفم.

    • Avatar photo
      (در ۰۴ تیر ۱۳۹۱، ساعت: ۱۰:۴۴ ب٫ظ)

      بله من با شما موافقم اما شما با اون سطر اولتون مشکل دارم.
      به نظر من کتاب گرگ و میش خیلی غیر اخلاقی نبود . به هر حال توی فیلم خیلی بدترش کردن.اما کتابش خوب بود.

  22. Avatar photo
    (در ۰۴ تیر ۱۳۹۱، ساعت: ۱۱:۵۱ ق٫ظ)

    درضمن فحشم ندیدا خب من دوستشون دارم راستی اگه منفی زیاد بود نظرمو چیز نکنید

  23. Avatar photo
    (در ۰۴ تیر ۱۳۹۱، ساعت: ۱۱:۴۵ ق٫ظ)

    یعنی کتاب دیگه تووایلایت چاپ شده؟وای این عالیه حتی اگه بدترین کتاب دنیا هم باشه میخونمش!!!!!!

    • Avatar photo
      (در ۰۴ تیر ۱۳۹۱، ساعت: ۱۰:۴۸ ب٫ظ)

      اگه دقت کرده باشین فن فیکشنش بوده نه کتاب دیگه ی توآیلایت.

  24. (در ۰۴ تیر ۱۳۹۱، ساعت: ۹:۴۲ ق٫ظ)

    مرسی از خبر…
    واقعا که!
    این کتاب رکورد فروش سزیع هری پاترو زده…
    ایش…

  25. Avatar photo
    (در ۰۴ تیر ۱۳۹۱، ساعت: ۹:۳۷ ق٫ظ)

    این خبر خیلی اعصابمو خرد کرد (و قبل از این که بگین تو این کتابو نخوندی باید بگم من موضوعشو تو ویکیپدیا سرچ کردم و درمورد چیزیه که من حتی خجالت می کشم بگم چیه! می خواین خودتون سرچ کنیم ببینین اسمش fifty shades of grey هست.)
    یعنی مردم واقعا تا این حد دستپاچه ی خوندن این چیزهان؟ اون هم همچین کتابی که از نظر من اصلا به جایگاه انسانی آدمها توهین می کنه!

    (فقط یه نکته اصلاحش کنین بهتره. اسم شخصیتای کتاب بلا و ادوارد نیست آناستازیا و کریستین هست)

    • Avatar photo
      (در ۰۴ تیر ۱۳۹۱، ساعت: ۱۱:۳۲ ق٫ظ)

      نظرات بقیه رو بخونین! ژانری که شما خجالت میکشین اسمشو بیارین ما درموردش بحث هم کردیم

  26. Avatar photo
    (در ۰۴ تیر ۱۳۹۱، ساعت: ۲:۰۱ ق٫ظ)

    ببخشیددوست خوبم paradis.potter. می دونم این خبر داره قدیمی می شه اما می خوام به یک نتیجه ی قابل قبول برسیم.
    شما می گید که هیچ ربطی به جنبه نداره و به روح و جسم ماست که اسیب می رسه،باشه قبول می کنم.
    اما این جا یک نکته برای من مبهم باقی می مونه : اونم این که اگر این طوریه پس چرا افرادی که مثلا در کشوری مثل فرانسه زندگی می کنن ،کشوری که حتی در تلویزیون و صدا و سیمای کشورشون هم این مسایل مطرحه سلامت روحی و روانی اونا در خطر نیست اگر این طور باشد که روح ان ها باید تیکه و پاره شده باشد.
    اما در ایران افراد با کوچک ترین اشاره ای به این مسایل از خودشون عکس العمل نشون میدهند .
    و این در حالیه که اون فرد مثلا فرانسوی اصلا انگار نه انگار که چه چیزی را داره میبینه یا می خونه انگار برای اونا یک چیز روزمرس و تازه بدون این که مشکل روحی و روانی و یا جسمی داشته باشه.
    شما این تفاوت در عمل را که من به اون جنبه می گم چه نام گذاری می کنید و چه طور به اون نگاه می کنید؟

    و در ضمن از ALBUSعزیز هم بابت اضحار لطفش تشکر میکنم.ممنون.

    • Avatar photo
      (در ۰۴ تیر ۱۳۹۱، ساعت: ۱۲:۱۳ ب٫ظ)

      ببینید دوست خوبم، یک مثال خیلی واضح برات می زنم که اگر روش یکم فکر کنی و مانور بدی کاملا ربطش رو به موضوع پیدا می کنی.
      توی کشور های اروپایی “مثلا” کانادا یه گربه رو می بینی که داره از پاچت می ره بالا و هرچقدر هم پخ و چخ می کنی ازت فرار نمی کنه و نمی ترسه! این نشون دهنده چیه؟ اینکه این گربه آرامش داره و ازت نمی ترسه. چرا آرامش داره؟ چون علاوه بر اینکه خودش توی محیط آروم و مطمئن بزرگ شده نسل های گذشتش هم این آرامش خاطر رو داشتن. جالبه بدونی حالات و شرایط روحی مادر تا 10 سال قبل از بارداری روی بچه تاثیر می ذاره. گربه هم همینطوره. (جواب این در حالیه که اون فرد مثلا فرانسوی اصلا انگار نه انگار که چه چیزی را داره میبینه یا می خونه انگار برای اونا یک چیز روزمرس و تازه بدون این که مشکل روحی و روانی و یا جسمی داشته باشه.)
      حالا توی کشور خودمون برسی کن. تو اگه بخوای به یه گربه محبت و کنی و بهش غذا بدی می ترسه بیاد ازت غذا بگیره! این یعنی چی؟ یعنی اون گربه ی بدبخت آرامش نداره. چرا؟ شرایط محیطیش افتضاحه. مردم فرهنگ برخورد با یه گربه رو هم ندارن. اونوقت چطور توقع داری بعد خوندن یک کتاب جنسی یا دیدن یک فیلم اینجوری بتونن به خودشون مسلط باشن؟
      دوست خوبم چیزهایی که در ارتباط با مغز و روح توی نظر قبلیم گفتم روی افراد خارجی هم تاثیر داره. مگه اونا انسان نیستن؟! ولی اونا هم مثل اون گربه شرایط محیطی خودشون رو درک کردن و از پایه با جنس مخالفشون در ارتباط بودن و حتی در سن 12 سالگی یا کمتر هم تجاربی رو بدست میارن. نسل های قبلشون هم بر همین منوال بزرگ شدن. پس خیلی بهتر می تونن این کنترل رو داشته باشن ولی بازم عواقبش سر جای خودشه:
      برقراری ارتباط راحت بدون فکر کردن به بعدش، خیانت (چون یک نفر با یک شیوه ثابت نمی تونه راضی نگهش داره. چون بر اثر چیزهایی که دیده یا خونده یا… سطح توقعش رفته بالا. توی این شرایط هرچقدر ارتباطات بیشتر و به قولا مستهجن تر باشه، براش بهتره. این اسمش بیماری جنسی هست که طرف بهداشت روانی نداره)، افزایش آمار ت.ج.ا.و.ز به دختران و زنان، افزایش مصرف … برای رسیدن به اون لذت، افزایش خ.و.د.ا.ر.ض.ا.ی.ی، احساس تنهایی شدید که به افسردگی ختم می شه، ا.ر.ض.ا نشدن توسط شریک جنسی، خارج شدن از چهارچوب خانواده، افزایش طلاق و جدایی، افزاشی ه.م.ج.ن.س.گ.ر.ا.ی.ی و…
      تمامی اینها داره اتفاق می افته و هیچ کس هم نمی تونه منکر عواقب بدش شه.
      مورد دیگه ای که هست و باعث بالا بردن درصد عواقبش توی ایران و یا کشور های جهان سومی می شه اینه که مردم جهان سوم بیشتر از اینکه منطقی و عقلانی فکر کنن، پیرو احساساتشون هستن. برعکس کشورهای اروپایی. اون خودش خیلی بحث مفصلی داره که من فقط یکی از اصلی ترین هاشو می گم که به بحثمون هم ربط داره. یکی از این دلایل سنت ها و فرهنگهاست. نسل های گذشته ما (مثلا پدربزرگ و مادربزرگ هامون) به دلیل پیروی از سنن و … خیلی زیاد محدود بودن. نسل بعدی که پدر و مادرمون باشن بچه ی اونها بودن و ما هم از نسل پدر و مادرمون هستیم. این فرهنگها چه کمتر چه بیشتر به طور ناخواسته به ما منتل شده. پس ما هم بسته و محدودیم. واقعیتی هست که باید قبول کرد.
      شما یک روستا، یک شهرستان و یک پایتخت رو با هم مقایسه کن. وقتی یه دختر خفن به اون روستا وارد می شه واکنش مردم چیه؟ شهرستانی ها چه واکنشی رو نشون می دن؟ پایتخت چی؟ اون واکنشه در هر سه وجود داره ولی میزانش متفاوته. (عواقب وجود داره ولی بر روی افراد با شرایط منحصر به فرد متفاوته)
      امیدوارم جوابتو گرفته باشی marmulak جان

  27. Avatar photo
    (در ۰۴ تیر ۱۳۹۱، ساعت: ۱:۳۰ ق٫ظ)

    راستی یادم رفت یه نکته ای رو بگم این که تفتیش عقاید ممنوع . افکار هر کسی برای خودش محترمه!!!!!!!!!!

  28. Avatar photo
    (در ۰۳ تیر ۱۳۹۱، ساعت: ۸:۳۷ ب٫ظ)

    من کاملا با ALBUS موافقم. هر کتابی یا هر نوشته ای ارزش خوندن داره حتی مسایلی که ممکن از بعضی خط قرمزایی که توی ایرانه رد شه.اخه وقتی شما هنوز کتابا نخوندین چه طور درباره ی اون و خوانندگان اون نظر می دین.چون حالا درباره ی موارد جنسی هست کتاب مزخرفی و خوانندگان اون یه سری افراد هوس باز و شهوت پرستند پس اگر این طوریی تمام انگلیسی ها ادم های عوضی هستند چون خیلی اون فروش داشته.در ضمن paradISE.POTTER عزیز اگر شخصی جنبه داشته باشه با خوندن این کتابا هیچ وقت به قول خودت سلامت روانیش به هم نمی ریزه.اگر این کتاب یه روزی به ایران بیاد من خودم این کتاب را با کمال میل می خرم و می خونمش چون اعتقاد دارم هر کتابی ارزش خوندن داره و تازه این کتاب که تونسته رکورد یک کتاب استثنایی را بشکونه.

    • Avatar photo
      (در ۰۳ تیر ۱۳۹۱، ساعت: ۱۰:۱۰ ب٫ظ)

      خواهر یا برادر گرامی!‏ دوست عزیز!مارمولک جان!دمت گرم!‏ بابا یه نفر پیدا شد حرف ما رو هم بفهمه!‏ خیلی جرأت میخاد بین این همه توهین به خریداران اون کتاب یکی بگه من میخرمش!‏ متاسفانه من این جرات رو نداشتم که زودتر از شما بگم

    • Avatar photo
      (در ۰۳ تیر ۱۳۹۱، ساعت: ۱۱:۵۲ ب٫ظ)

      marmulak جان
      کوچک ترین چیزی که توسط حواس 5 گانه به مغز برسه تا چند هفته ذخیره می شه. “کتاب مغز”
      همه چیز حتی تصویر یک آگهی که به طور ناخودآگاه به چشمتون می خوره توی ذهن ناخودآگاه ذخیره و ضبط می شه. چه بسا سالهای طولانی شما آن را به یاد آورید. و یا در طول شبانه روز به طور ناخواسته آن را مرور کنید. “کتاب روانشناسی نوین”
      دوست عزیزم من از هر دو بعد جسمانی و روحانی با مدرک بهت ثابت کردم. صد البته اینا حرفهای من نیست. صحبتهای دانشمندانی هست که سالهای سال عمر خودشون رو صرف تحقیق کردن.
      هیچ ربطی به جنبه نداره. ذهن و روحته که بهش آسیب می رسه.

  29. Avatar photo
    (در ۰۳ تیر ۱۳۹۱، ساعت: ۴:۴۸ ب٫ظ)

    یعنی خاک بر سر اون کسایی که رفتن این کتابو خریدن و خوندن.
    این که رکورد حساب نمیشه.مثل اینه که شما تو سینما یه فیلم مستهجن بذارن توقع داشته باشی کسی نره نگاه کنه.
    نمیگم تو ایران اگه بیومد کسی نمیخوند ولی لااقل شک ندارم 99.99درصد کسایی که هری پاتر رو خوندن اونقدر فرهنگ و شعور دارن که این کتابو نخونن.
    یا حداقل مطمعنم بچه هایی که عضو دمنتورا و هری پاتر روخوندن نمیرن این کتابو بخونن.
    ممنون…

  30. Avatar photo
    (در ۰۳ تیر ۱۳۹۱، ساعت: ۳:۳۷ ب٫ظ)

    ببخشید ALBUS جان، دیگه جا نبود اینجا جوابتو می دم:
    لطفا خودت اون 2 جمله ای رو که از صحبتهات درآوردم دوباره بخون. خدایی متناقض نیستن؟ اگه بگی نه من قبول می کنم و دیگه بحثو ادامه نمی دم.

    همه انسان ها قوه جنسی دارن. مگر کسانی که مشکل دار هستن. درش هم هیچ شکی نیست. و برعکس نظر شما حیوانات هم غریزه جنسی دارن. اگه نداشتن چجوری 6تا 6تا بچه گیرشون می آد؟ بارزترینشون رو می تونی توی کوسه نر ببینی!

    درضمن همونطور که توی نظر اولیم گفتم و شما هم در جواب بهم تایید کردی، هرچقدر که دنبال این مسائل بریم بیشتر بعد حیوانی (شامل نفسها می شه: شهوت جنسی، شهوت غذایی، شهوت بصری و…) قدرتمند می شه. بله، قوای جنسی اگه نباشه ادامه نسلی صورت نمی گیره. “به اندازه” هم درون هممون هست. ولی با خوندن این مطالب خیلی بیشتر می شه و سلامت روانی فردو به خطر می ندازه. من با ایناش مشکل دارم. با اون شخص هم که اسم خودش رو گذاشته نویسنده خیلی مشکل دارم.

    منی که می دونم با چاپ فلان چیز فکر جمعیت رو به ناکجا آباد می برم چرا باید به خودم اجازه نوشتنش رو بدم؟ این واقعا فاجعه ست که ایشون به هر دلیلی این کارو کرده. بدون اینکه فکر کنه!!!

    من هیچ دخالتی توی ثبت دیدگاه های شما رو ندارم! حرفی رو که می زنی و از کلماتی که استفاده می کنی عقیدت رو جلوه می ده، نه من! فقط داریم تبادل نظر می کنیم. سعی نمی کنم کسی رو یه جور دیگه جلوه بدم!

    امیر جان چرا قاطی می کنی؟ من کی گفتم با آرادی بیان مشکل دارم؟ نه جلوتو گرغتم نه چیزی! اصلا حق این کارو ندارم. همینطور هم نگفتم الا و لالله باید همگی عاشق هری پاتر باشیم! افکار متفاوته، به همون طبع هم سلایق متفاوت هست. هرکسی می تونه هر چیزیو که دوست داره بره بخونه. ولی این “هر چیزی” هم کار دست خودش می ده و هم گریبان بچه ها و نوه های شما رو می گیره. اینقدر نباید محدود فکر کرد. اگه اینطور باشه، پس فردا بچه ی من نوعی دوست داره به صورت عملی ببینه! اگه اینجوری فکر کنی همین می شه دیگه!

    رکورد کتاب هم بخاطر محتوای بسیار بسیار مفید و آموزندش بالا نرفته! به خاطر شکستن خط قرمز این اتفاق افتاده. از نظر من ارزش خوندن نداره. شما می تونی جور دیگه ای فکر کنی.

    اون کتاب رو نخوندم و نخواهم خوند. بیکار نیستم که بشینم وقتمو به پوچ خوانی تلف کنم. ولی اجازه دارم نظرمو در ارتباط با “موضوعش” بیان کنم. اونم چون از یه کتاب اسطوره ای زده جلو! وگرنه واسم فرقی نداره تا چه حد اراجیف نوشته.

    به نظرت موضوع هری پاتر با موضوع پنجاه سایه خاکستری یکی هست؟ چه ربطی دارن به هم؟ کتاب رولینگ ارزش نقد و 100 بار خوندن رو داره چون ارزش “کتاب” و “نویسندگی” رو پایین نیاورده که هیچ، خیلی هم به کتابخانی مردمو سوق داده.

    حرفت کاملا درسته که هرچیزی رو باید دید و شنید و گوش کرد ولی امیر جان چیزی که حداقل ارزشش رو داشته باشه. ((آن را که عیان است چه حاجت به بیان است))

    داداش امید از خودش در نمیاره که شما می گی “من ملاک حرفم رو هیچوقت “”حرف اقا امید “” نمیزارم! منبع داره.

    • Avatar photo
      (در ۰۳ تیر ۱۳۹۱، ساعت: ۴:۵۲ ب٫ظ)

      (این غرایض هم اگه حیوانی بود تو انسانها پیدا نمیشد!خواهی یا نخواهی اینجوری غریضه ها تو هر آدمی هست) این 2 تا جمله همدیگرو نقض کردن؟ چجوری؟ حرف من تو این 2 تا جمله این بوده: غرایض جنسی اگه منحصر به حیوانات بود تو انسانها وجود نداشت! فعلا که هممون غریضه جنسی داریم و حیوون هم نیستیم!
      حیوونها هم غریضه جنسی داشته باشن یا نداشته باشن مشکل من اونها نیست! چون کوسه ها قرار نیست کتاب پنجاه سایه خاکستری رو بخونن!
      قبول دارم اگه کسی بره دنبال مسائل جنسی ارامش روان نداره و در سلامت باقی نمیمونه! ولی مشکل من زود قضاوتی بود! چرا شمای نوعی که کتابی رو نخوندی از روی موضوعش میگی اون کتاب پوچه؟ خیلی از کتابها اینجور مسائل موضوعشونه و کتابهای خیلی قشنگی هم هستن!
      درمورد آزادی بیان هم منظورم با خودم نبود من هرجور باشه نظرمو ثبت میکنم! منظورم این بود که به اون نویسنده اجازه بدین نظرشو بگه! دیدین که کتاب نوشت رکورد هری پاتر رو هم شکست! (از نویسنده دفاع نمیکنم از آزادی بیان دفاع میکنم)
      چند دفعه دیگه هم گفتم هیچ خط قرمزی تو بریتانیا شکسته نشده! یه نظر دیگه ثبت کردم در جواب الستور مودی توی اون صفحه میتونین برین ببینین! مثال هم اوردم فیلم lie with me که تو بریتانیا اکران شده و خیلی ها هم رفتن دیدن
      شما قبل از اینکه کتاب هری پاتر رو بخونی یا کلا با هری پاتر اشنا بشی میدونستی چه نکات اموزنده ای داره؟ اصلا میدونستی کتاب درباره چیه؟ حرف من اینه شما که درباره محتوی کتابی نمیدونین پس نظری هم ارائه ندین که شاید اشتباه و غلط باشه
      شما بدون خوندن اون کتاب هم به محتوی کتاب میگی پوچ هم به نوشته ها میگی اراجیف درصورتیکه اصلا نمیدونی چی نوشته! من اگه 1 ماه قبل از اینکه با کتابهای هری پاتر اشنا میشدم به نوشته های رولینگ میگفتم اراجیف شما قبول میکردی؟ نخیر چون زود قضاوتی بوده! چون من هنوز کتابها رو نخونده بودم و نظرم رو رو هوا اعلام کردم!
      شما درباره موضوع کتاب نظرتون رو بگین ژانر کتاب هم ار.وتیکه ولی دیگه درباره محتوی و خریداران اون کتاب و نویسنده نظر ندین! نه من نه شما از حال و احوال خریداران کتاب و قصد نویسنده خبر نداریم! درضمن با این همه فروش معلومه به کتابخوانی مردم هم کمک کرده! حالا در هر زمینه ای میخاد باشه ولی هرچی هست که فروش زیاد داشته و مردم به خاطر هرچیزی هم بوده رفتن خوندنش!
      درضمن شما برو منابع خبری رو ببین تو هیچ وبسایتی کلمه ی مستهجن نیومده. اینکه اقا امید کلمه مستهجن رو اورده نظر خودشه! وگرنه هیچکودوم منابع همچین چیزی نگفتن! شاید (باز هم میگم شاید) چیزی که از نظر امید مستهجن باشه از نظر من مستهجن نباشه! مستهجن بودن چیزی نیست که من و شما تعیین کنیم!

      • Avatar photo
        (در ۰۳ تیر ۱۳۹۱، ساعت: ۸:۳۰ ب٫ظ)

        آفرین گل پسر. حالا شد یه چیزی. جملاتت رو واضح بیان کن!
        حالا کوسه ها بخونن یا نخونن مهم نیست! مهم اینه که این غریضه رو دارنD:

        عزیز من، شما با عقل سلیمت اگه بدونی فلان وسیله ی اختراعی که نمونه های مشابه قبلیش واسه فرد مصرف کننده خطرناک بوده و این اطلاع رو هم داشته باشی که در صورت دست زدن بهش بهت شک وارد می کنه که بعد از شک هم عوارض زیادی رو به جا می ذاره، می ری دو دستی بهش بچسبی؟ جوابم بلی یا خیر هست. فقط بگو آره یا نه!

        جواب این سوالو بدی دیگه نمی پرسی چرا وقتی کتابو نخوندی به این تندی دربارش اظهار نظر می کنی! یا “مثلا” چرا هری پاتر رو دوست داری و…

        2تا از کتاب هایی که دقیقا این سبک و ژانر رو دارن برام مثال بزن تا متوجه شم یه چیز آمورنده هم لای این 300 برگ پیدا می شه!

        کسی که ظاهرا نویسنده شناخته شده، یه فن فیکشن نوشته که از صدقه سر طرفداران پر و پا قرص و متفکر تبدیل به کتاب هم شده! نظر 2 پاراگرافی که نداده که بخوای بگی چرا آزادی بیان رو از طرف سلب می کنین! اون فرد حتی اگر 2 خط هم می خواست بنویسه “باید” فکر می کرد که آیا این 2 خط تاثیر خوبی روی خواننده هاش می ذاره یا نه.

        درمورد رکورد هم چند بار دلیلشو گفتم. مردم یا کمبود دارن یا کنجکاون یا می خوان اطلاعات علمی کسب کنن! من که به مورد 1 رای می دم! زن میانسال دیگه می خواد چیو بدونه؟ با آزادی اونجا چیزی به اسم “کنجکاوی” معنا نمی ده! البته منهای استثناء ها!

        اتفاقا مستهجن چیزیه که مردم تعیین می کنن! مردم رو هم من و شما و… تشکیل می دیم. از نظر من گرگ و میش خودش از این سری از داستان هاست. حالا بیا شدتشو هم بیشتر کن! این یه کوچولو، همچین بگی نگی، اندکی، ذره ای،… غیر عادی نیست واست؟ برای من که هست!

        • Avatar photo
          (در ۰۳ تیر ۱۳۹۱، ساعت: ۹:۰۹ ب٫ظ)

          نه به اون وسیله دست نمیزنم! ولی درباره کتابی که نخوندم اظهار نظر نمیکنم
          همچنین درباره نویسنده اش و مردمی که رفتن خریدن قضاوت بیجا نمیکنم
          درضمن من هری پاتر رو از بس تو کانالهای ایران دیدم رفتم گرفتم(فیلم 1 تا 3) کسی تشویقم نکرد که بخرم! پس قبل از خوندن کتابها و دیدن فیلمها حق رای درمورد نویسنده و خوانندگان کتاب ندارم!
          واستون یه مثال میزنم و تمام! تو یکی از وبسایت ها خودم به شخصه دیدم یکی دیدگاه گذاشته بود: رولینگ و طرفدار هاش که دیوونه اند! شما این حرفو میشنوی ناراحت نمیشی؟
          درضمن همونطور که خودتون هم میگین مردم مستهجن رو انتخاب میکنن مردم هم تفکراتشون متفاوته و همونطور که یه دفعه هم گفتم شاید چیزی که واسه اقا امید مستهجن باشه واسه من نباشه! پس کلمه مستهجن تو این خبر منبع نداشته اگه داشته اقا امید لطفا بگین چند تا سایت دیگه این کلمه رو بکار بردن

          دوست عزیز میخام بحث رو تموم کنم. این بحث مثل بحث شیعه و سنی هست نه شیعه سنی میشه نه سنی شیعه!
          پس شما اگه دوست دارین زود قضاوتی کنین آزادین من هم کاری ندارم! تو این خبر هم نظرمو گذاشتم و گفتم درباره ملت بریتانیا و اون خانوم نویسنده و نوشته های نخونده قضاوت نکنین! حالا شما یا هرکسی دیگه ای دوست دارین از روی منطق ها و حدس ها و دلایل و مدارک خودتون قضاوت کنین آزادین!

          • Avatar photo
            (در ۰۳ تیر ۱۳۹۱، ساعت: ۱۱:۴۰ ب٫ظ)

            با وجودی که خودت جواب خودت رو دادی بازم داری روی صحبتت پا فشاری می کنی!

            از تبادل نظرت ممنونم. امیدوارم از حرف هام ناراحت نشده باشی. تبادل نظری بود که تموم شد. خیلی هم خوشحال شدم باهات بحث کردم. مرسی از وقتی که گذاشتی.
            موفق باشی

  31. Avatar photo
    (در ۰۳ تیر ۱۳۹۱، ساعت: ۲:۱۴ ب٫ظ)

    اه اه اه اه واقعا قباحت داره همیشه از توایلات بدم میومد چه برسه به فن فیکشنش واقعا استفنی میر چه واکنش جالبی داشته خوشم نمی یاد ولی کارش خوبه چه چیز سطح پایینی رکورد هری پاتر رو شکسته!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  32. Avatar photo
    (در ۰۳ تیر ۱۳۹۱، ساعت: ۱:۱۷ ب٫ظ)

    واقعا از این کتاب های چرت و پرت متنفرم !!
    شاید بعضی وقتا فضولی کنم ببینم محتواش چیه ولی باز بدم میاد :دی !
    واقعا همچین کتاب هایی ارزش خوندن ندارن واقعا حق این کتاب نبود که رکورد هری پاتر رو بشکونه !

  33. Avatar photo
    (در ۰۳ تیر ۱۳۹۱، ساعت: ۱۲:۵۶ ب٫ظ)

    واقعا که ! البته هیچ اشکالی نداره در هر صورت هیچ چیز به گرد پایه هری پاتر هم نمی رسه ! ملکه ی ما هم خیلی زود کتابشو به چاپ میرسونه و دوباره جهان رو زیر و رو میکنه

  34. Avatar photo
    (در ۰۳ تیر ۱۳۹۱، ساعت: ۱۲:۵۲ ب٫ظ)

    درضمن این رسمش نیست! تک تک نظرات من تو سایت دارن میرن در دست بازبینی

    • Avatar photo
      (در ۰۳ تیر ۱۳۹۱، ساعت: ۸:۳۲ ب٫ظ)

      شاید به خاطر حساسیت موضوعه. مال من هم میره در دست بازبینی. ناراحت نشو. هرچی باشه به نفع سایت هستش (:

    • Avatar photo
      (در ۰۳ تیر ۱۳۹۱، ساعت: ۹:۳۲ ب٫ظ)

      خوب مال من هم یک ماهه این طوریه.
      دیگه معلومه که کار مدیرای سایته.
      یکی دو بار هم به اقا میلاد گفتم قبول نکرد.
      واقعا که آزار دهنده است.تمام دیگاه ها بازبینی می شه.ادم باید یک ساعت منتظر بمونه.
      اونم به خاطر یک خبر بی ربط که چندان هم بی ربط نبود و درباره ی زده شدن رکورد فیلم آخر بود.اگه این طوری باشه خود این خبر هم بی ربطه.
      یکی کمک کنه!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  35. Avatar photo
    (در ۰۳ تیر ۱۳۹۱، ساعت: ۱۲:۰۶ ب٫ظ)

    واقعا” خیلی عجیبه …
    من می خوام کلمو بکوبونم به دیوار … !!
    آخه آدم می ره یه کتاب پو….ر … ن و مستهجن رو می خره ؟!!!

  36. Avatar photo
    (در ۰۳ تیر ۱۳۹۱، ساعت: ۱۲:۰۵ ب٫ظ)

    دوستان نگران نباشید این جور کتابا فقط تو اولش فروش زیادی دارند.چون فقط بعضی از آدم ها مشکلات چیز دارن این جور کتابا رو می خرن.
    در حالی که کتابایی مثل هری پاتر رفته رفته فروش می کنن و بیشتر مردم رو به خود علاقه مند می کنند.
    پس در نتیجه به نظر من فروش این کتاب متوقف خواهد شد و نمی تونه فروش چندانی داشته باشه.

  37. (در ۰۳ تیر ۱۳۹۱، ساعت: ۱۱:۵۷ ق٫ظ)

    1)بابت این موضوع متاسفم؛نه بخاطر اینکه این کتاب تونسته از هری پاتر سریعتر به فروش برسه،نه… ؛بخاطر این ناراحتم که از این کتاب غیر اخلاقی،کتاب بهتری نبود که رکورد سریعترین فروش رو بشکنه.
    2)و این موضوع نباید فراموش شود که هری پاتر از هر جنبه برای ما دمنتوریها اوّله.
    3)چرا گرگ و میش با وجود اونهمه هوادار،از لحاظ پرفروشی بیست و یکم شده؟به نظر من بعد از هری پاتر حق گرگ و میش بود که دوّم بشه نه
    Goose bumps!!!

  38. Avatar photo
    (در ۰۳ تیر ۱۳۹۱، ساعت: ۱۱:۱۱ ق٫ظ)

    یا علی!!!!!!!!!!!!بابا چه خبره چرا به جون هم افتادین؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    اگه یه دقیقه فکر کنید میفهمید که اگه همین الان رولینگ یه کتاب دیگه که کوچک ترین ربطی به هری پاتر داشته باشه رو منتشر کنه هممنون میریم دنبالش(و رکورد میزنیمم).حالا فرض کنید (تکرار میکنم:فرض کنید)این کتاب بزنه اصول اخلاقی رو زیر جلدش له کنه.ما که نمیدونستی دقیقا چی توش هست .کتاب رو خریدیم دیدیم کتاب بیخودی هست انداختیم رفته.
    اون بدبختایی هم که رفتن چنین کتاب آشغالی رو خریدن اصلا دقت نکردن که کتاب چیه اونا فقط برای عشقشون به گرگ و میش رفتن این کتاب رو خریدن.همون طور که ما میریم کتاب های مربوط به هری پاتر رو میخریم.

  39. Avatar photo
    (در ۰۳ تیر ۱۳۹۱، ساعت: ۱۰:۳۳ ق٫ظ)

    فقط میتونم بگم از شنیدن این خبر واقعا متــــــــــــــــــــــاسفم…

  40. Avatar photo
    (در ۰۳ تیر ۱۳۹۱، ساعت: ۸:۵۰ ق٫ظ)

    خب بهتره من چیزی غیر از “تاسف” تو دیدگاهم نباشه. داشتم بعضی دیدگاه ها رو میخوندم، دیدم یه غوغایی شده که اصلا جاش دمنتور نیست. ممنون.

  41. Avatar photo
    (در ۰۳ تیر ۱۳۹۱، ساعت: ۲:۱۷ ق٫ظ)

    خب این فن فیکشنی که از گرگ و میش نوشته شده و از خودشم بیشتر فروش کرده مسلما تنها برای مسائل پو<<رنشه!
    چنین فن فیکشنی (هفت قرآن به میون زبونم لال دی:) از هری نوشته میشد دیگه دنیا رو میترکوند…
    مهم نیست…باکی نیست
    خلا موقت میاد و به قولی حق به حق دار میرسه
    ملکه ما با اون خلاقیت فوق بشریش و قدرت نویسندگیش به ما نشون داده با کمترین دخالت چنین مسائلی که خوب میدونیم فروشو بالا میبرن تونسته دنیا رو به لرزه در بیاره
    فکر کردین اگه اون مسائل عشقی(مثلث عشقی) احمقانه و آبگوشتی گرگ و میش نبود اصلا فروش میکرد؟؟؟
    ولی هری پاتر بدون این مسائل هنوز هم پرچمش بالاست!

  42. (در ۰۲ تیر ۱۳۹۱، ساعت: ۱۱:۱۴ ب٫ظ)

    چرا همه اینقدر شلوغش کردین!؟
    اولا خود کتاب گرگ و میشم همچین اخلاقی نبود کتاب چهارمش کلا رنج سنیش بالای 18 سال بود دوما من فکر نمی کنم این کتاب پورنو باشه چون هیچکس نمی تونه سه جلد پورنو بنویسه مردمم خوششون بیاد و بخرن و همچنین تا اونجایی که من می دونم این کتاب یه داستان داره که در حقیقت صحنه های داستانشم به خاطر داستانیه که جریان داره و بیشتر جنبه ی اجتماعی داره
    سوما غریزه ی جنسی حیوانی نیست سو استفاده ازش حیوانیه
    و در آخر دوستان درسته ما هممون خیلی داستانای هری پاترو دوست داریم من خودم هر کتابشو 4 5 بار خوندم ولی باید دقت کنیم هری پاتر برای کودک و نوجوان نوشته شده که بعضا برای جوونام جالبه ولی برای یه فرد 30 یا 40 ساله جالب نیست این گروه سنیم کتابای خاص خودشو داره

    • Avatar photo
      (در ۰۳ تیر ۱۳۹۱، ساعت: ۱:۰۷ ب٫ظ)

      lida دوست عزیز
      با نظرتون موافق نیستم . من از 21 سالگی با دنیای هری پاتر آشنا شدم و بعد از 12 سال هنوز هیجان همون موقع رو دارم . وهر کتابی رو بیشتر از 20 بار خوندم و مجموعه ی هری پاتر رو با تمام ترجمه هایی که توی ایران شده رو جمع کردم . خوشبختانه باید بگم استقبال افراد بزرگسال از کتاب ها و فیلم های هری پاتر هم قابل توجه هستش

  43. Avatar photo
    (در ۰۲ تیر ۱۳۹۱، ساعت: ۱۰:۰۱ ب٫ظ)

    واقعا نمیدونم چی بگم
    کی برای همچنین کتابی پول میده؟؟؟؟؟؟؟؟

    • Avatar photo
      (در ۰۲ تیر ۱۳۹۱، ساعت: ۱۰:۴۶ ب٫ظ)

      یک مشت ابله

    • Avatar photo
      (در ۰۴ تیر ۱۳۹۱، ساعت: ۷:۵۰ ب٫ظ)

      من میخرم برام مهم نیست این همه حرفایی که میزنید

  44. (در ۰۲ تیر ۱۳۹۱، ساعت: ۹:۴۹ ب٫ظ)

    واقعا که یعنی مردم واسه یه همچین کتابی خودشونو میکشن؟

  45. Avatar photo
    (در ۰۲ تیر ۱۳۹۱، ساعت: ۹:۴۰ ب٫ظ)

    والا …. یه رکوردم که میخوان با جون کندن بزنن حتما باید یه جوره خاصی باشه

    مثلا غیر اخلاقی

    ممنون از خبر

  46. Avatar photo
    (در ۰۲ تیر ۱۳۹۱، ساعت: ۹:۳۲ ب٫ظ)

    این نشون میده جاذبه ی پ.و.ر.ن خیلی بیشتر از خود گرگ و میش هست
    بیچاره ادوارد و بلا

  47. Avatar photo
    (در ۰۲ تیر ۱۳۹۱، ساعت: ۹:۰۶ ب٫ظ)

    امید خان اصلا میدونی مستهجن یعنی چی؟
    شما نویسنده ی کتاب رو به آموزش مساول خیر اخلاقی به قول خودتون متهم میکنی بعد خودت میای دیدگاه شخصیتو تیتر خبر میکنی.

    • (در ۰۲ تیر ۱۳۹۱، ساعت: ۹:۱۲ ب٫ظ)

      قبلا از اینکه شلوغ کنید، میتونید در مورد کتاب تحقیق کنید. سه بار در دیدگاه ها اشاره کردم که تمام منابع خبری هم ژانر کتاب رو پـ؟ورن و ار؟وتیک نوشتند.
      اگر این مسائل برای شخص شما عادی هست، لطفا فقط برای خودتون نگه دارید و فریادش نزنید.
      نه اینجا، نه در کشور ما، نه در جاهای دیگه دنیا این مسائل عادی نیست.
      این بحث هم ادامه ندید.

  48. Avatar photo
    (در ۰۲ تیر ۱۳۹۱، ساعت: ۹:۰۳ ب٫ظ)

    ماشالا به مردم فرهیخته انگلیس.
    کتاب خوبیه از مترجم های ایرانی میخوام که ترجمش کنن حتما رکورد فروش دنیا رو میزنه اگه تو ایران ترجمه بشه.D:-

  49. Avatar photo
    (در ۰۲ تیر ۱۳۹۱، ساعت: ۸:۵۷ ب٫ظ)

    از کی تا حالا اینجا شده جای اعلام فروش کتاب ها؟ حالا به محتواش کار ندارم ولی چطور ما نمیتونیم وقتی یه فیلم رکورد فروش فیلم رو میشکنه اعلامش کنیم فورا تذکر میدید اما خودتون اینچنین؟
    در ضمن چرا اینجوری حرف میزنید از کی تا حالا روابط اینچنینی شده غرایض حیوونی؟ شما اصلا کتاب رو خوندید که اینجوری نقدش میکنید؟
    خواهشا یکم مراعات بفرمایید.
    وقتی اینجوری فروش کرده نباید بدون نقد و یا خوندنش بگید بیمارگونه یا حیوانیه این فقط نظر خودتونه این چیزا خیلی هم عادیه.بابابای.

    • Avatar photo
      (در ۰۲ تیر ۱۳۹۱، ساعت: ۹:۲۳ ب٫ظ)

      دقیقا نظر منه! بدون خوندن کتاب نمیتونیم نقدش کنیم! این غرایض هم اگه حیوانی بود تو انسانها پیدا نمیشد!

      • Avatar photo
        (در ۰۲ تیر ۱۳۹۱، ساعت: ۱۱:۰۱ ب٫ظ)

        ALBUS جان
        نمی دونم اطلاع داری یا نه. انسان یک حیوان هست. لطفا کسی ناراحت نشه. نه قصد توهین دارم نه می خوام اشرف مخلوقات رو زیر سوال ببرم و بکشونمش پایین. انسان چندین بعد داره. دوتا از اصلی ترینهاش ابعاد انسانی و حیوانی هست. هرچقدر به تقویت بعد حیوانیش بپردازه حیوون تر جلوه می کنه!
        مگر “مرلین منسن” ظاهرا انسان نیست؟ به نظرت کارهایی که می کنه واقعا انسانیه؟
        کسی که در قبال کاری که انجام می ده مسئول نباشه بدون جای طرفداری نداره

        • Avatar photo
          (در ۰۳ تیر ۱۳۹۱، ساعت: ۰:۲۱ ق٫ظ)

          بله تو قران هم اومده انسان از خاک(پست ترین چیزها) و روح دمیده شده ی خدا( والاترین چیزها) درست شده. انسانها یا میرن طرف پست یا روز به روز به خدا و بعد خوبشون نزدیک میشن. من اصلا کاری به این ندارم! خواهی یا نخواهی اینجوری غریضه ها تو هر آدمی هست (اگه تو کسی نیست خوشحال میشم بدونم) به قول دوستمون سوء استفاده از این غرایض حیوانیه!
          درضمن مقایسه این خانوم با مارلین منسن مثل مقایسه جراح مغز با میمونه (تازه یه چیزی هم بدتر)!
          من 100 دفعه گفتم 1000 دفعه دیگه هم میگم من از این خانوم یا بریتانیایی ها دفاع نکردم! من از کامنت بعضی کاربرها که واقعا تند رفتن ناراحت شدم! یکی میگه بریتانیا تو فساد غرق شده… هرکی هرچی دلش میخاد میگه!
          درضمن ایشون مسئولیت قبول بکنه یا نکنه اینها یه سری عقایده. این خانوم حرفهاش رو تو یه کتاب میزنه! من باید ببینم حرفهاش درسته یا نه! اون به عنوان نویسنده(اگه بشه اسمشو گذاشت) هرچی به ذهنش میرسه مینویسه! انتخاب با مخاطب و خواننده است که قوه ی تفکر و انتخاب داره

          • Avatar photo
            (در ۰۳ تیر ۱۳۹۱، ساعت: ۱۲:۲۰ ب٫ظ)

            ALBUS؟!!! خب منم که می گم این بعد توی انسان ها وجود داره ولی شما توی این جمله “این غرایض هم اگه حیوانی بود تو انسانها پیدا نمیشد!” داری نقضش می کنی ولی الان داری می گی “خواهی یا نخواهی اینجوری غریضه ها تو هر آدمی هست (اگه تو کسی نیست خوشحال میشم بدونم)” ! کاملا جملاتت متناقضه.
            من هم مرلین منسن رو با هیچ کسی مقایسه نکردم امیر جان. فقط مثال بعد حیوانی و انسانی رو برات زدم. همین.
            شاید شما اصلا قصد طرفداری از این خانم به اصطلاح نویسنده! رو نداشته باشی ولی جملاتت اینجوری جلوه می کنه.
            من هم با شما موافقم که نباید همه چیز رو به زبون آورد و هر چیزی یه حدی داره. من با اطمینان کامل می گم اگه اجازه چاپش توی ایران وجود داشت الآن ما رکوردار بودیم! به هیچ عنوان کاری به نژاد و قومیت و اینجور چیزا ندارم. ما هم مثل اونا انسان هستیم و هم نوعیم. من کار به طرز تفکرشون دارم. اینه که بیماره.
            بعدشم مگه ایشون داره حرف علمی یا مذهبی یا سیاسی یا… می زنه که داری می گی اول باید خوند بعد تصمیم گرفت؟! ایشون یه فن فیکشن ناجور نوشته. همین. اگه هرکدوم از ما هم بخوایم می تونیم این کارو کنیم. چیز خاصی نیستش که بخوایم اول با کمال دقت بخونیم و نقد و برسیش کنیم و بعد دربارش حرف بزنینم! بابا از موضوعش تابلوئه توش چیه!

          • Avatar photo
            (در ۰۳ تیر ۱۳۹۱، ساعت: ۱۲:۴۹ ب٫ظ)

            من هیچکودوم از جمله هام رو نقض نکردم! غرایض جنسی در هر انسانی هست! انسان اگه از این غرایض سوء استفاده بکنه خوی حیوانی میگیره! وگرنه تو هرکسی این غرایض وجود! ولی فعلا که تو انسان ها هست نه تو حیوانات!

            شما جملات من رو یه جور دیگه داری جلوه میدی! جملات من جلوه خودشون رو دارن

            با نظر شما مخالفم! اگه با آزادی بیان موافقین پس باید بزارین هرکسی نظر خودش رو آزادانه بیان کنه! بابا ملت که همه هری پاتر دوست ندارن! خیلی ها هم چیزهای دیگه دوست دارن! اینکه رکورد هری پاترشکسته چیز کمی نیست که از کنارش ساده بگذریم! باید این کتاب رو خوند و اون موقع قضاوت کرد

            شما کتاب رو خوندی؟ اگه خونده باشی من حرفهاتو قبول دارم! ولی اگه نخونده باشی اصلا اجازه اظهار نظر درباره اون کتاب ندارین!
            اگر هم اینجوری بخاین برداشت کنین که پس رولینگ هم اومده یه سری افسانه نوشته اصلا ارزش نقد نداره!
            هر کتابی رو هر فیلمی رو هر موسیقی ای رو اول بخونین ببینین گوش بدین بعد دربارش نظر بدین! من ملاک حرفم رو هیچوقت حرف اقا امید نمیزارم! که چون حالا ایشون نوشتن مستهجن پس حتما مستهجنه و بعدش هم بیام به اون ملتی که خریدن بگم بیمار! موضوع کتاب رو تو ویکیپدیا نوشته برین بخونین بعد بگین

  50. Avatar photo
    (در ۰۲ تیر ۱۳۹۱، ساعت: ۸:۲۹ ب٫ظ)

    به نظر من هم این خبر توی دمنتور منتشر نمی شد بهتر بود.حالا توی فیس بوک یه چیزی ولی ارزش خبری که نداشت هیچی،ارزش دمنتور عزیز ما رو هم پایین آورد.خواهش من اینه که اصلا هری پاتر تمام رکوردای دنیا رو هم از دست داد،دیگه موضوعی اینجوری جنجالی مطرح نشه.ما با سایت های آمریکایی و انگلیسی تفاوت داریم.

  51. Avatar photo
    (در ۰۲ تیر ۱۳۹۱، ساعت: ۸:۲۶ ب٫ظ)

    واقعا که
    اما که فکرشو می کنم شاید باعث تحریک خانم رولینگ بشه کتابای هری رو ادامه بده

  52. Avatar photo
    (در ۰۲ تیر ۱۳۹۱، ساعت: ۷:۵۸ ب٫ظ)

    واقعا عجیبه که مردم یه کتاب اینجوری رو به هری پاتر و کتابای خوب دیگه ترجیح می دن!

  53. Avatar photo
    (در ۰۲ تیر ۱۳۹۱، ساعت: ۷:۲۸ ب٫ظ)

    همون تیتر خبر رو که خوندم کلی سوختم …. ولی خداییش وقتی یه کتاب مستهجن رکورد میزنه ، این از علائم ظهور نیست ..!؟ حداقل فهمیدیم بریتانیا رو که فساد برداشته … .
    دیگه چی دارم بگم ؟! ، فقط به یک آه سوزان بسنده میکنم ….
    آه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه …. !

    • Avatar photo
      (در ۰۴ تیر ۱۳۹۱، ساعت: ۴:۰۲ ب٫ظ)

      براتانیا رو فساد برداشته؟ علائم ظهور؟؟!!
      حاجی اطمینان داشته باش این کتاب تو ایران بیاد بیشتر از بریتانیا و کل دنیا رکورد میزنه. غلائم ظهور :))

      • Avatar photo
        (در ۰۵ تیر ۱۳۹۱، ساعت: ۱۲:۳۰ ب٫ظ)

        برادر روشنفکر ، یه نگاه به علامت تعجب ها مینداختی ، میفهمیدی من دارم به طنز میگم ! ظاهرا خیلی جدی گرفتین …..!:)

    • Avatar photo
      (در ۰۴ تیر ۱۳۹۱، ساعت: ۴:۲۳ ب٫ظ)

      بنده در این مکان اعلام میدارم که ; اهم اهم : با همه ی نظر های ALBUS جان 120 % موافقم. در واقع اولین بار بود بعد از مدت ها که دیدم یک نفر داره از دهن من حرف میزنه.

  54. Avatar photo
    (در ۰۲ تیر ۱۳۹۱، ساعت: ۷:۰۵ ب٫ظ)

    اره واسه من که بسته شد.
    شما اجازه دادین هرکسی هر دیدگاهی رو بزاره ولی وقتی هم توهین کردن اون دیدگاه ها رو بستین. الان تو این پست حتی به استفنی مه یر توهین کردن
    تو دیدگاه قبلیم هم گفتم اقا امید همیشه ذکر میکرد سقف توهین در دمنتور زیر صفره و برخورد میشه
    من فقط همینو میخاستم بشنوم. کسی که دنبال پو.رن میره بیماره قبول دارم
    ولی این موضوع پیش میاد
    شما از کجا میدونین اون افراد واسه چی اون کتاب رو خریدن؟ خریدن کتاب صرفا طرفداری از اون کتابه؟
    تازه خودتونم گفتین 80 درصدشون بیمارن اگه جزو 20 درصد بقیه باشن چی؟
    مشکل من با کلمه بیمار نیست مشکل من زود قضاوتیه! هر وقت از حال و روز اون کسایی که این کتاب رو خریدن با خبر شدیم اون موقع منم بهشون میگم بیمار

    • Avatar photo
      (در ۰۲ تیر ۱۳۹۱، ساعت: ۸:۰۰ ب٫ظ)

      امیر عزیز دوست خوبم من نه می تونم و نه اجازه این رو دارم که طرز فکر شما رو کنترل کنم، شما کاملا مختار هستید هر طوری که دوست دارید فکر کنید ولی نباید این انتظار را داشته باشید که همه مثل شما فکر کنن. من نظر شخصیم این هست که این افراد بیمار هستند اصلا 80% سالم و 20 % بیمار منطق من میگه کسی که نتونه غرایض اصلیش رو کنترل کنه بیمار روانی هستش و این واژه “بیمار روانی” نه توهین به شخصی هست و نه ایرادی داره هر بیماری ای می تونه درمانی هم داشته باشه.
      درباره توهین به خانم استفنی مه یر هم اگر نگاه کنید نویسنده این خبر کی هست؟ “امید” بین نویسندگان خبر در دمنتور این رسم هست که کسی که خبری را منتشر می کند خودش هم اکثریت دیدگاه های اون خبر را کنترل می کند. شاید امید عزیز با 7 سال تجربه وب سایت داری ترجیح دادند و صلاح دونستند که دیدگاه شخصی رو حذف نکنند همونطور که در دیدگاه های این خبر از خود امید به خاطر انتشار گله شد و هیچ برخوردی هم صورت نگرفت چون هرکس در دمنتور می تونه درباره اون خبر دیدگاهش رو ثبت کنه.
      نمی دانم شما چرا دوست دارید این بحث را ادامه دهید اما باور کنید جذابیت ساعات قبل را برای من ندارد. به هرحال امیدوارم پایدار و پیروز باشید

    • (در ۰۲ تیر ۱۳۹۱، ساعت: ۸:۰۰ ب٫ظ)

      فکر کنم همه نظرتون رو در مورد صفت “بیمار” و “غیر بیمار” متوجه شدن.
      به نظرم انقدر ادامه پیدا نکنه بهتر باشه.
      شما نظرتون رو گفتین، بقیه هم نظرشون رو گفتن.
      این خبر هم در مورد گرگ و میش نبود. در مورد گرگ و میش بود هم لازم نیست هر دفعه بگم کسی توهین نکنه.
      اون زمان شرایط خودش رو داشت که نزدیک بود بین دو سایت جنگ راه بیافته.
      حالا شما اگر انتظار داری کسی نظر گذاشت و گفت استفنی میر نویسنده بیخودی هست، طرفدار کتاب پـ؟ورن بیمار هست و… من اخطار بدم یا نظرش رو حذف کنم، اینطور نیست.
      مسلما نظرات توهین آمیزی که برای این خبر ثبت شد و حذف شد رو اطلاع ندارید. ولی مثل اینکه اونی که مد نظر شما هست، حذف نظر همه کسایی هست که شما باهاشون مخالف هستید.

    • Avatar photo
      (در ۰۲ تیر ۱۳۹۱، ساعت: ۹:۱۹ ب٫ظ)

      من نه میخاستم معنی بیمار و غیر بیمار رو بفهمونم نه میخاستم از اون ملتی حمایت کنم که رفتن این کتاب رو خریدن.
      کلمه به کلمه ای که اینجا مینویسم نظر شخصیمه. نمیخام همه باهام هم عقیده باشن. انتظار هم ندارم هرکسی که نظری مخالف من نوشت رو پاک کنین همچین حرفی هم نزدم نمیدونم شما چجوری همچین برداشتی از حرفها من کردین!
      اقا میلاد شما یه نظر ثبت کردین من هم نظر شخصیمو بهتون گفتم انتظار ندارم تو کارهاتون اعمال کنین. هر جور خودتون فکر میکنین درسته عمل کنین! من تو این سایت کاره ای نیستم یه کاربر ساده تر از بقیه! فقط و فقط نظرم بود! بقیش با شماست!

      اقا امید من هیچوقت نگفتم زیر هر خبر بنویسین با کسی که توهین کنه برخورد میکنیم! تنها انتظاری که داشتم این بود که توی دمنتور توهین نشه!
      جمله خودتون هم همیشه تو ذهنمه: سقف تحمل توهین به بقیه زیر صفره! حالا اگه با تغییر شرایط زمانی این جمله هم تغییر میکنه پس اشکال از من بوده! انتظار بیخود داشتم

      از همه اینها که بگذریم من هم مثل کاربرهای دیگه دارم از امکانات این سایت استفاده میکنم! از خبرهایی که شما میگذارین استفاده میکنم! پس به شما مدیونم! میدونم با تشکر کردن هم دینم ادا نمیشه ولی تو تمام دیدگاه هام تشکر کردم! سایت دمنتور بهترین سایت ایرانی نباشه بین 3تای اولی(تو هر زمینه ای) هست! منم خیر خواه این سایتم! سردشمنی با هیچکس ندارم! نظرمو گفتم برای بهتر شدن. اگه اشتباه بوده ببخشین

      • (در ۰۲ تیر ۱۳۹۱، ساعت: ۹:۲۹ ب٫ظ)

        دچار سوتفاهم شدید.
        من نگفتم سیاست عدم تحمل توهین تغییر کرده! اصلا مگه میشه همچین چیزی. گفتم دیگه هر بار ذکر نمیکنم. بصورت پیش فرض این طور در نظر میگیریم که بقیه بخاطر دارن و رعایت میکنن.
        تا اینجا هم توهینی ندیدم. نظرات متفاوت بقیه مخاطب های سایت بود. میدونم اکثرا منفی بود و آثارش رو کوچیک حساب کردن، ولی دیگه نظر خودشون هست.
        روند سایت هم با نظر کاربرها همیشه تغییر میکنه که شاهدش هم این چند سال فعالیت بوده. اگر نظر شما و بقیه اهمیت نداشته باشه که دیگه کسی رو نداریم براش خبر بذاریم.
        شما همیشه هر نظر و انتقادی که دارین، مسلما آزاد هستید که مطرح کنید. خیلی هم از نظر و حضور شما ممنونیم. من فقط منظورم این بود که بحث سر کلمه “بیمار” رو تموم کنید که چون به نظر میرسید به جایی نمیرسه. صرفا جهت کنترل بحث بود، نه سانسور یا محدود کردن شما.

        • Avatar photo
          (در ۰۲ تیر ۱۳۹۱، ساعت: ۹:۳۷ ب٫ظ)

          نه خب من هم گفتم بحثم سر کلمه بیمار نیست بحث من سر قضاوت زود اعضا بود
          کلا” ممنون از همه چیز

          • (در ۰۲ تیر ۱۳۹۱، ساعت: ۹:۴۰ ب٫ظ)

            باشه.
            به هر حال اگر منظور بدی از حرف من گرفتید، عذر میخوام که بد مطرح کردم.
            و خواهش میکنم.

          • Avatar photo
            (در ۰۳ تیر ۱۳۹۱، ساعت: ۰:۲۳ ق٫ظ)

            نه من از اینکه وقتتون رو به من دادین تشکر میکنم

  55. Avatar photo
    (در ۰۲ تیر ۱۳۹۱، ساعت: ۶:۰۵ ب٫ظ)

    سلام به همه ادینه تون خوش
    چرا این همه هرج و مرج درست شده؟ ادما توی دنیا دوتا دسته هستن . اونایی که سلامتی روانی دارن و اونایی که سلامتی روانی که ندارن هیچ خیلی هم منفور و حال بهم زن هستند . خوب پس معلوم شد که این جور ادما طرفدار چه کتابهایی هستند . هر کسی مسئول رفتار و اعمال و افکار خودشه . خیلی خوشحا شدم نظرات شما دوستان رو خوندم . و خوشحال تر از این که همه تون سرشار از ایمان و غیرت هستید . خدا روشکر
    البته من به عنوان پرسن ترین شخص دمنتوری ( به نظر خودم چون تازگیا 33 ساله شدم ) به همتون تبریک میگم . وقتی میبینم که قشر عظیم شما دوستان که در سن نوجوانی هستید این همه تعصب و غیرت دارید دلم به حال دانشجوهام میسوزه که ……
    میلاد جان ببخش شبیه سخنرانی بی ربط شد . موفق باشید .

    • Avatar photo
      (در ۰۲ تیر ۱۳۹۱، ساعت: ۶:۲۰ ب٫ظ)

      بهتر از این نمیشد مردم رو دسته بندی کرد.
      راستی تولد مبارک(آخه گفتین تازگیا 33 ساله شدین)

  56. Avatar photo
    (در ۰۲ تیر ۱۳۹۱، ساعت: ۵:۲۷ ب٫ظ)

    نخیر محسن جان دیدگاه بچه ها رو بخونین
    اول از همه نویسنده رو مورد خطاب قرار دادن بعد هم مردم بریتانیا رو ( اول از همه بگم من نه نویسنده اون کتاب بودم نه نسبتی باهاش داشتم، نه خواننده اون کتاب بودم و نه بریتانیایی هستم) تازه خیلی ها نویسنده رو کاری ندارن میگن مردم بریتانیا مشکل دارن که رفتن خریدن.
    شاید مردم بریتانیا مشکل داشته باشن. ولی شما با فروش یک کتاب تو روز اول یا فوقش هفته اول میگین بیمارن؟ فرهنگ ها متفاوت نمیتونین به این سادگی قضاوت کنین! اکثر بچه ها از این جوش اوردن که رکورد هری پاتر شکسته شده

    اقا میلاد شما هم موقعیتتون با کاربرهای دیگه فرق داره. مدیر این سایت هستین. اینقدر ساده توهین نکنین!

    • Avatar photo
      (در ۰۲ تیر ۱۳۹۱، ساعت: ۶:۰۷ ب٫ظ)

      ببخشید ولی من به کی توهین کردم؟ من فقط گفتم نیمه انسان این که توهین نیست غرایض انسانی گاهی اوقات کاری می کنه که انسان ها رفتارشون بیشتر شبیه حیوانات باشه این رو هر کسی می دونه دوست خوبم، قتل، س؟ک؟س و… این ها غرایضی هستند که اگر انسان نتونه کنترلشون کنه مثل حیوانات رفتار می کنه در واقع فرق انسان و حیوان همینه دیگه، من هم به همین دلیل به اون نویسنده گفتم نیمه انسان، شخصا فکر نمی کنم توهین کرده باشم اما اگر منطقی هم بخواهیم فکر کنم نوشتن هنر هستش که یک کار مقدس هست، از این نظر می گم مقدس چون وقتی شخصی چیزی را برای عموم می نویسه داره خواسته و نا خواسته اون چیز رو به مردم آموزش میده و آموزش دادن عموم انسان ها کم کاری نیست شما خودت فکر نمی کنی یکم این آموزش این شخص ایراد داشته باشه

      • Avatar photo
        (در ۰۲ تیر ۱۳۹۱، ساعت: ۶:۲۰ ب٫ظ)

        بله اقا میلاد. درسته.شاید توهین نکرده باشین. ولی به سادگی به اون نویسنده و مردمی که این کتاب رو خوندن به سادگی گفتین بیمار( باز هم میگم من اون کتاب… رو نخوندم برداشت آزاد نکنین ها ملت دمنتور). حالا اسم اینو هرچی میخاین خودتون بزارین ولی حرف من اینه که فرق میکنه من یه دیدگاه رو ثبت کنم یا شما. حتی اگه دیدگاه ها عین هم باشه ولی موقعیت افراد فرق میکنه. من مدیر سایت نیستم. قید و بندی ندارم. ولی شما مدیر هستین

        • Avatar photo
          (در ۰۲ تیر ۱۳۹۱، ساعت: ۶:۲۵ ب٫ظ)

          ببخشید من به بحثتون کاری ندارم ولی ALBUS جان مدیر و غیر مدیر نداره.همه ما مثل همیم و همه نظر خودمون رو میگیم.

          • Avatar photo
            (در ۰۲ تیر ۱۳۹۱، ساعت: ۶:۲۹ ب٫ظ)

            بله میدونم هممون از نژاد انسانیت هستیم. نکته خوبی بود

          • Avatar photo
            (در ۰۲ تیر ۱۳۹۱، ساعت: ۶:۴۲ ب٫ظ)

            نکته خوبی بود؟
            نکته خوبی می بود اگر شما منظورم رو متوجه می شدی دوست عزیز.
            منظور از این که همه مثل همیم اینه که همه از خانواده ی دمنتوریم و در یک خانواده همه نظرشونو میگن فرقی نداره که در چه مقامی قراردارن.

          • Avatar photo
            (در ۰۲ تیر ۱۳۹۱، ساعت: ۶:۴۶ ب٫ظ)

            من نگفتم کسی نظرشو نگه. یادش بخیر قبلا ها اقا امید پست درباره گ.ر.گ. م.ی.ش که میزاشت پایینش ذکر میکرد: سقف توهین به طرفداران اون فیلم در دمنتور زیر صفره و در صورت مشاهده برخورد میشه
            الان دیگه اونجوری نیست

        • Avatar photo
          (در ۰۲ تیر ۱۳۹۱، ساعت: ۶:۳۲ ب٫ظ)

          دوست عزیزم حرف شما کاملا درست و منطقی، اما من همیشه دو نوع دیدگاه ثبت می کنم یک نوع دیدگاه هایم به عنوان یکی از مسئولین دمنتور هست که مشخص هستش و یکی دیگه هم نظر شخصیم هست. هر وقت می خواهم دیدگاهی را ثبت کنم که نظر شخصیم هست اول اون دیدگاه قید می کنم که نظر شخصیم هست مانند خیلی از دیدگاهی دیگر من. وقتی می نویسم نظر شخصیم یعنی دیدگاه میلاد معصوم علیزاده ای هست که با نام mili_legolas روزی در همین وب سایت دیدگاه می گذاشت. اما یه سوال یعنی من که الان یکی از مسئولین دمنتور شدم حق اظهار نظر و گذاشتن نظر شخصیم در دمنتور رو از دست داده ام؟ یعنی اجازه ندارم درباره یه خبر دیدگاه و نظر شخصیم را بگویم. یک کم منطقی برخورد کنید دوست خوبم، در ضمن انسان ها افکار آزدانه ای دارند هر کس بتونه جسم انسان رو در بند کنه فکر هیچ انسانی رو نمی تونه در بند کنه من به افکار و اعتقادات همه انسان ها احترام میگذارم اما این دلیل نمیشه که نظر خودم را نگم. اگر یک کم دقت کنید متوجه می شید که به هیچ شخصی توهین نکردم، واژه بیمار نه اهانت هست نه صفت. هر کسی ممکنه بیمار بشه، شما تا حالا سرما نخوردی. بله من به خریداران اون کتاب گفتم بیمار، و اون اظهار نظر به عنوان کسی بود که مدتی در بین همان مردم بریتانیا زندگی کرده فکر کنم حداقل بیشتر از اکثر شما با مردم انگلیس و بریتانیا معاشرت داشتم و می شناسمشون و مطمئن باشید خود مردم انگلیس هم نظرشان در مورد این طور افراد تقریبا شبیه من هست (سوئ تفاهم نشه این دیدگاه رو در کمال آرامش نوشتم و این دیدگاه به هیچ وجه لحن تندی نداره این توضیح برای این بود که در نوشته نمیشه لحن رو تشریح کرد یا لااقل من نمی تونم :) )

          • Avatar photo
            (در ۰۲ تیر ۱۳۹۱، ساعت: ۶:۴۱ ب٫ظ)

            من گفتم دیدگاه ثبت نکنین؟ کی همچین حرفی زدم؟ گفتم جایگاه شما با من فرق داره. مگه دمنتور چند تا مدیر مثل شما داره. من هم خیلی حرفها تو ذهنمه اگه بخام تو دیدگاهم بیارم که نمیشه
            درضمن من سرما بخورم بیمار میشم ولی شما نمیتونین فقط واسه خریدن یه کتاب به یه ملت بگین بیمار. اگه به اظهار نظر آزادانه اعتقاد دارین پس بزارین نویسنده هم آزادانه نظرش رو بیان کنه. یعنی من اگه الان از کتابهای رولینگ خوشم نمیومد به رولینگ بگم بیمار؟(دور از جون)
            حرف من نظر گذاشتن یا نظر نگذاشتن شما نیست. اگه کلمه ی بیمار رو برای شخص مریض بکار ببرین درست گفتین ولی بهتره با قضاوت سریع و فقط صرف اینکه یه کتاب پو.رن خریدن و رکورد هری پاتر رو زدن بهشون نگیم بیمار.
            نه من نه شما از حال و احوال اون خریدار کتاب خبر نداریم.

          • Avatar photo
            (در ۰۲ تیر ۱۳۹۱، ساعت: ۶:۵۲ ب٫ظ)

            دوست عزیزم شما به من نگفتید دیدگاه ثبت نکن، اما اینکه می گویید شما به عنوان یکی از مقامات! دمنتور نباید این حرف رو بزنید خب به نظر خودتان محدود کردن بنده نیستش؟ در ضمن ما همیشه نویسنده ها را در دمنتور آزدا گذاشتیم که هر چی دوست دارند بگویند بارها شده در دیدگاه ها نسبت به هری پاتر، رولینگ و خیلی های دیگه بر عکس نظر من و شما دیدگاه ثبت شده و ما حذفش هم نکردیم تنها محدودیت موجود این هست که بی ربط به خبر دیدگاه ثبت نکنید.
            حرف شما درست، به خریداران یک کتاب نمیشه گفت بیمار، اما افرادی که نمی توانند غرایض حیوانیشون رو کنترل کنند کاملا بیمار نامیده می شوند، مانند افراد بیماری که مرتکب قتل می شوند و اگر بیمار بودنشان ثابت شود قصاص نمی شوند، یا بیماری که به شخصی تجا…. می کنه و در صورت اثبات بیماریش فقط بستری میشه، دوست خوبم من که گفتم انسانی که نتونه غرایض حیوانیش رو کنترل کنه در علم روانشناسی بیمار محسوب میشه و این اهانت نیست. خیلی سادست، کافیه یک کم تحقیق کنید تا متوجه شوید که واقعا 80% طرفداران صنعت پ؟ورن بیماران روانی هستند (طبق منابع اروپا و آمریکا نه ایران) و در کشورهای مختلف هم بیمار محسوب می شوند. مشکل شما با واژه بیمار چیه من نمی دونم نمی دونم چرا فکر می کنید وقتی به کسی می گویند بیمار یعنی دارند بهش اهانت می کنند. (احتمال داره پاسخ دادن به این دیدگاه بسته شود، این به دلیل پاسخ های تو در تو هست که در سیستم سایت محدودیت داره، یه وقت فکر نکنید من بستمش :) اگر خواستید پاسخ دهید به دیدگاه خودتان پاسخ دهید متوجه می شوم)

      • Avatar photo
        (در ۰۲ تیر ۱۳۹۱، ساعت: ۱۰:۱۱ ب٫ظ)

        میلاد عزیز سلام.امیدوارم خوب باشی. واقعا دوست داشتم که این نظرم رو بنویسم. از این نظری که نوشتی ( اون که اولش پرسیدی به کی توهین کردم؟ ) بی نهایت خوشم اومد. کاملا باهات موافقم.
        باید بگم وقتی نظر شما و امید عزیز رو درباره این موضوع خوندم لذت بردم. شما دو نفر با این طرز تفکر باعث افتخار تک تک ما بچه های دمنتور هستید. حتم دارم شما و امید عزیز الگوی خوبی برای بچه های کم سن تر از خودتون هستید.
        آفرین به شما دو نفر.

  57. Avatar photo
    (در ۰۲ تیر ۱۳۹۱، ساعت: ۴:۰۱ ب٫ظ)

    ای بابا ، بچه ها اینقدر جدی نگیرین …
    البته از تعداد فراوان دیدگاه های این خبر نمیشه چشم پوشی کرد ، ولی مهم ترین چیزی که از این خبر میشه فهمید اینه که :
    ” افراد مشکل دار در بریتانیا در سال 2012 ” از ” هری پاتریست های بریتانیا در سال 2007 ” ، سرعت عمل بیتری داشته اند !!! ;)

    vooroojak جان ، من رو هم در تأسف هاتون شریک بدونید !! :)

    سؤال pedeharry جان با وجود اینکه از روی دیدگاه های بعدی بچه ها جوابش معلوم شد ، ولی کاملا” به جا بود …

    IRANIII عزیز ، امید جان خبر شکسته شدن یکی از رکوردهای مجموعه کتاب های هری پاتر رو منتشر کردن ، خبر که در مورد اون کتابه نیستش که شما به آقا امید اینا رو میگی !!

    در آخر ، از آقایان امید و میلاد (!!) برای اینکه خودشون هم دیدگاه گذاشتن و نظرشون رو گفتن ، تشکر می کنم :)

  58. Avatar photo
    (در ۰۲ تیر ۱۳۹۱، ساعت: ۳:۵۹ ب٫ظ)

    مردم دنیا دیگه دارن احمق بودن خودشونو نشون میدم
    کاری به هری پاتر ندارم
    ولی این چه وضعشه!!؟

  59. Avatar photo
    (در ۰۲ تیر ۱۳۹۱، ساعت: ۳:۲۷ ب٫ظ)

    باورم نمیشه یه کتاب مستهجن از هری پاتر جلو زده؟
    خیلی مسخرس,واقعا که!

  60. Avatar photo
    (در ۰۲ تیر ۱۳۹۱، ساعت: ۳:۰۵ ب٫ظ)

    آخه چرا مردم این همه دنبال اینجور چیزا میرن واقعا که خیلی عجیبه!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  61. Avatar photo
    (در ۰۲ تیر ۱۳۹۱، ساعت: ۲:۲۸ ب٫ظ)

    چه قدر بی فرهنگن!
    کتابای غیر اخلاقی می خرن.
    واقعا که!!!

  62. Avatar photo
    (در ۰۲ تیر ۱۳۹۱، ساعت: ۲:۲۷ ب٫ظ)

    دیگه دارم دارم دیوونه می شم الان دیگه خودم رو خفه می کنم
    اخه یه کتابِ اینجوزی از هری پاتر جلو بزنه حالا یه کتاب بهتر بود انقدر ناراحت کننده نبود واقعاً خنده داره یه کتاب مستهجن!!!!!!!!!

  63. Avatar photo
    (در ۰۲ تیر ۱۳۹۱، ساعت: ۲:۰۷ ب٫ظ)

    هری پاتر همیشه محبوب هست و خواهد موند،اینو میشه از فروش کلی کتاب ها و فیلم ها که 10 سال از بچه های کوچیک گرفته تا جوون و پیر رو دنبال خودش کشوند فهمید

  64. Avatar photo
    (در ۰۲ تیر ۱۳۹۱، ساعت: ۱:۵۸ ب٫ظ)

    اولا من از امید شکایت دارم که چرا همچین خبری (میزان فروش یه کتاب پو،رن) رو منتشر کرده!فرهنگ ما با اون ها خیلی فرق داره!شما هم تو خبر بیشتر دیدگاه خودت رو مطرح کردی!این کتاب اصلا گرگ و میش نیست!صنعت “پو،رن” کلا واسه خودش داستان داره!این نویسنده محترم اومده شخصیت های گرگ و میش پر طرفدار رو با چیز پر طردفدار
    دیگه ای به اسم “پو،رن” ادغام کرده و فروشش برای همینه!و اصلا ایشون برای صنعت پو،رن کار میکنه و کتابشون هم همونطور که خود امید گفت یه کتاب پو،رن هست و حداقل ما نباید تو ایران درباره اش بحث کنیم.این مسئله اصلا در حد اتفاقی نیست که ارزش خبری داشته باشه!هری پاتر یه کتاب داستان تخیلی برای نوجوون هاست و این کتاب،یه کتاب پو،رن هست و از هیچ نظر ربطی به هم ندارن.نباید حتی با فروش یه روزه ی هری پاتر مقایسه بشه چون فقط در صنعت مخصوص خودش فروش کرده!وقتی تفاوت فرهنگی ما انقدر تابلوئه نباید بیاید دهنتونو باز کنین و هرچی خواستین نسار فرهنگ اینگیلیس و اون نویسنده ی بد بخت بکنید!

    من از بچه ها یه خواهش دارم اونم اینه که مستقل فکر کنن و فقط فکر بقیه رو تایید نکنین!

  65. Avatar photo
    (در ۰۲ تیر ۱۳۹۱، ساعت: ۱:۳۲ ب٫ظ)

    عجیبه!!!!!
    خیلی خیلی عجیبه!!!!
    با این حال مطمئنا کتاب خوبی نیست و این هم که چه قدر فروش کنه ز ارزش هری پاتر کم نمی کنه.
    هری پاتر کجا و این داستان های مسخره کجا.

  66. Avatar photo
    (در ۰۲ تیر ۱۳۹۱، ساعت: ۱:۲۳ ب٫ظ)

    اه اه!حال آدمو بد میکنن با این کاراشون!دیگه شورشو درآوردن.این کتابا رو فکر و روحیه ی آدم تاثیر میزاره.اینکه کتابا سریع به فروش بره هیچی رو ثابت نمیکنه و تعداد طرفدار های “سالم” هری پاتر هم تغییر نمیکنه.انسانیته که به آدم اجازه نمیده بره سراغ اینجور کتابا.
    حالا ببینم اینکه میگن کتابا و فیلم گرگ و میش مخصوص پسر هاست درسته آقا امید؟

  67. Avatar photo
    (در ۰۲ تیر ۱۳۹۱، ساعت: ۱:۲۲ ب٫ظ)

    عجیبه یعنی یه کتاب مستهجن و این همه فروش!!!!!!!!!!!!

    • Avatar photo
      (در ۰۲ تیر ۱۳۹۱، ساعت: ۲:۰۷ ب٫ظ)

      واقعا عجیبه !

  68. Avatar photo
    (در ۰۲ تیر ۱۳۹۱، ساعت: ۱:۱۹ ب٫ظ)

    ایییییییش!حالم به هم خورد….!
    فقط می خوام یه چیزی خطاب به بریتانیایی ها بگم:
    وااااقعا که وقتی خدا سلیقه پخش میکرد شما تو صف گوش بودین….!

  69. Avatar photo
    (در ۰۲ تیر ۱۳۹۱، ساعت: ۱:۱۱ ب٫ظ)

    طبیعبه دیگه…مثل ایران…وقتی میگن فلان جا نرو یا فلان چیز رو نبین یا این برای سنّ تو مناسب نیست و یا اینکه میگن فلان فیلم بخاطر موضوع سیاسیش ممنوع شده((که بلافاصله بعد از اون فروش فیلم خیلی بیشتر میشه :دی))…آدم خودش رو میکشه تا فلان جارو بره فلان چیزو ببینه و…گویا تو خارج هم این چیزا موجب فروش محصولات میشه با این تفاوت که اونجا به این کتابا و چیزا یه چیزای دیگه میگن…خوب مسلما نمیگن کتاب مستهجن یا بی تربیتی :دی

    برای من که اصلا مهم نیست…اگه یه کتابی که نویسندش یجفت مغز داشت جای هری رو میگرفت اهمیت داشت…اما حالا…این کتاب از نظر معنوی اصلا ارزشی نداره اونم در برابر هری پاتر…

    ممنون

  70. Avatar photo
    (در ۰۲ تیر ۱۳۹۱، ساعت: ۱۲:۵۷ ب٫ظ)

    اسم نویسندش هم Erika Leonard James هست.

  71. Avatar photo
    (در ۰۲ تیر ۱۳۹۱، ساعت: ۱۲:۵۴ ب٫ظ)

    همینو کم داشتم که کتاب هری پاتر هم مثل فیلمش رکورد سریعترین فروش رو از دست بده.
    خاک تو سر نویسندش کنم.واقعا متاسفم.

  72. Avatar photo
    (در ۰۲ تیر ۱۳۹۱، ساعت: ۱۲:۵۴ ب٫ظ)

    نویسنده ها برای ازبین بردن رکوردهای هری پاتر دست به هر کاری میزنن.نوشتن یک کتاب غیر اخلاقی یکی از اون کارهاست.به نظر من نویسنده ی این کتاب یک ادم حسود وعقده ای هست و حسادتش نسبت به هری پاتر و خانوم رولینگ باعث شد یک همچین……………کنه.به هر حال من واقعا براش متاسفم.

    • Avatar photo
      (در ۰۲ تیر ۱۳۹۱، ساعت: ۱:۰۵ ب٫ظ)

      ولی به نظر من فکرشو نمیکرد که حتی تو رویا ببینه که رکورد هری پاتر رو زده. بیشتر فکر کنم جنبه شانسی داشته. با این وضعیت اقتصادی مردم چجوری میرن کتاب میخرن؟!!
      هرکتابی بوده باشه دیگه تموم شده. رکورد رو هم زده رفته. باید منتظر خلاء موقت بود.
      حتی اگه خود کتاب خلاء موقت قشنگ نباشه مطمئنم اعتبار رولینگ باعث زده شدن رکورد ها میشه

  73. Avatar photo
    (در ۰۲ تیر ۱۳۹۱، ساعت: ۱۲:۴۴ ب٫ظ)

    عجـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــب!!!!

    چه با فرهنگن مردم

  74. Avatar photo
    (در ۰۲ تیر ۱۳۹۱، ساعت: ۱۲:۴۱ ب٫ظ)

    به نظر من اگه به نویسنده ش توهین نکنیم بهتره…
    هر چی که باشه تونسته یکی از رکورد های هری پاترو بشکونه…
    به قول دوستمون مشکل از مردمه که به سمت این جور کتابا جذب می شن…

    یادمون باشه که هری پاتر از لحاظ محتوی سایر رمان های قرن بیستم و بیست و یکم رو له می کنه.

    ولی جداً ناراحت شدم…

    ممنون از خبر بدت…

    • Avatar photo
      (در ۰۲ تیر ۱۳۹۱، ساعت: ۱۲:۵۶ ب٫ظ)

      کاملاً باهات موافقم.

  75. Avatar photo
    (در ۰۲ تیر ۱۳۹۱، ساعت: ۱۲:۱۴ ب٫ظ)

    مشکل از مردمه که میرن کتابشو میخرن نه E.L.JAMES!

    واقعا براشون متاسفم!

  76. Avatar photo
    (در ۰۲ تیر ۱۳۹۱، ساعت: ۱۲:۱۲ ب٫ظ)

    امید جان میگی فیلمش هم قراره ساخته بشه باید یه چیز بگم که زیاد به خودتون سخت نگیرید…نه که فیلم های اصلی گرگ و میش همین طوری نقل و نبات و اسکار درو می کنن این هم می تونه موفق بشه…!!!!!!!
    اینقدر این فیلم های گرگ و میش زرشک و تمشک گرفتن که تا ده سال دیگه می تونن رابرت و پتینسون و کریستین استوارت و کارگردان و عواملش رو زرشک پلو بدن…
    اون که کتاب اصلی بود کارش به زرشک پلو کشید…این یکی که دیگه معلومه چی ازش در میاد…
    (البته با احترام به طرفداران کتاب های گرگ و میش و خانم مه یر منظور من فقط فیلم های آبگوشتی گرگ و میش بود…)
    خودمونیم منو غذایی شد این گرگ و میش :)))))

  77. Avatar photo
    (در ۰۲ تیر ۱۳۹۱، ساعت: ۱۲:۰۸ ب٫ظ)

    اینو یادم رفت بگم:ببین چه قدر بدجور بوده از وبسایت های مربوط به گرگ ومیش هم حذف شده
    احتمالا خودشون هم فهمیدن چه فنی بوده،فنی که اونا حذفش کنن واویلاست

  78. Avatar photo
    (در ۰۲ تیر ۱۳۹۱، ساعت: ۱۲:۰۷ ب٫ظ)

    sb.human جان درسته کتاب رولینگ و موفقیتش تکرار نشدنیه ولی کتاب عطش مبارزه ی سوزان کالینز هم در جایگاه خودش کتاب بسیار خوبی ست…البته نه به اندازه ی هری پاتر ولی ارزش خوندن رو داره و مطمئنم از خوندنش لذت می برید…البته اصلاً سبک این دو کتاب با هم فرق داره و در یک اقلیم نمی گنجند….

  79. Avatar photo
    (در ۰۲ تیر ۱۳۹۱، ساعت: ۱۲:۰۳ ب٫ظ)

    غیر اخلاقی بودن این کتاب به احتمال زیاد به این دلیله که فروش بره…و همین طور هم یدک کشیدن اسم گرگ و میش…شرط می بندم یه آش شله قلم کاری تحویل مردم داده که خودش هم بدش میاد اگر بخونش…آخه داستانی که از روی یک داستان دیگه تقلید شده باشه اونم با اضافه کردم مسائل غیراخلاقی به درد خوندن می خوره…؟؟؟؟؟؟؟
    مثلاً کتاب پدرخوانده هم به قول حجت یکم بی تربیتی داره ;)) ولی نقد جامعه ی آمریکا و هالیووده و محوریت داستان نیست و اتفاقا به شدت مورد نکوهش قرار گرفته این رفتارها و آخر و عاقبتش هم بیان کرده….

    میزان فروش مهم نیست حتی اگر پرفروش ترین کتاب جهان بشه…اون چیزی که توش نوشته مهمه…از فروش کتاب ها با خبر نیستم ولی یک مثال فیلمی میزنم…فیلم رستگاری در شاوشنگ اصلاً فروش خوبی نداشت ولی جاودانه مونده و همراه پدر خوانده جز بهترین های IMDb ست…
    دیگه تکلیف هری پاتر که هم منتقد ها ازش تعریف کردن،هم با اقبال عمومی مواجه شد و هم فروش بسیاری کرد روشنه…
    چیزی که مهمه اینه که دو ماه دیگه کسی یادش نمیاد کتاب”…..”(اسمش چی بود ؟؟؟یادم رفت!!!!!:))) )چی بوده و کی نوشته!!!!
    منتظرم ببینم منتقد ها در مورد کتاب چی میگن…
    …………………………………………………..
    پاورقی:حجت هستی بیایم ببینیمت؟؟؟؟

    • Avatar photo
      (در ۰۲ تیر ۱۳۹۱، ساعت: ۲:۵۲ ب٫ظ)

      سلام…نه ، نیستم…انشا…شنبه ی دیگه هر وقت بیای هستم .

  80. Avatar photo
    (در ۰۲ تیر ۱۳۹۱، ساعت: ۱۲:۰۲ ب٫ظ)

    مستهجن رو خوب اومدی
    از اینجور کتاب های ……..که توسط ادم های بیمار نوشته می شن و توسط ادم های بیمار تر خونده می شن توقع دیگه ای نمی شه داشت
    این نشون دهنده اینه افراد بیمار توی دنیا زیادن
    حیف واژه نویسنده اگه بخواد برای اینجور ادما استفاده بشه
    هر ادم بی عقلی هم می فهمه که هر قدر هم که اینجور کتاب ها فروش کنه
    از ارزش کتاب هایی مثل هری پاتر کم نم کنه حتی اگه فروششون صد برابربیش تر از هری پاتر باشه باشه

  81. Avatar photo
    (در ۰۲ تیر ۱۳۹۱، ساعت: ۱۱:۵۹ ق٫ظ)

    تازه اومده عین رولینگ برا خودش اسم و فامیل مخفف گذاشته.تقلید کار…خجالتم نمیکشه.توایلایت خودش جی هست که حالا فن فیکشنش
    چی باشه.ببخشید دم بدیقه نظر میذارم ولی چی کارکنم که حرصم دراومده.کلا من با توایلایت و هرچیزی که به اون مربوطه مشکل دارم.بخصوص یه همچین چیزی……

  82. Avatar photo
    (در ۰۲ تیر ۱۳۹۱، ساعت: ۱۱:۵۵ ق٫ظ)

    ببخشید صفحه کلیدم مشکل داشت چند تا دونه حرف ز انگار اشتباهی توی نظر قبلیم نقگه ثبت شده0

  83. Avatar photo
    (در ۰۲ تیر ۱۳۹۱، ساعت: ۱۱:۵۴ ق٫ظ)

    اگر قرار به کتاب نوشتن باشه اونم به این شیوه که فایده نداره . طبیعتا گرایش مردم دنیا به این مدل مطالب خیلی بیشتر از مطالب اخلاقی و … است . واقعا
    برای مردم بریتانیا متاسف شدم که چنین کتابی رو این قدر می خرند . واقعا زشته
    که این جوری آدم کتاب بنویسه . اینم شد کتاب آخه . این قدر عصبانی شدم که حد نداره . بعضی ها کتاب می نویسن با مفاهیم بزرگ علمی و عرفانی مردم مجانی هم نمی گیرنش ولی یک عده کتاب می نویسن با این نوع مطالب مردم بیست تا بیست تا می خرن . البته جامعه همین مدلی هم هست . همونطور که گفتم گرایش بیش تر مردم جهان به این نوع مطالب است . مخصوصا در کشور های اروپایی و آمریکایی .

  84. Avatar photo
    (در ۰۲ تیر ۱۳۹۱، ساعت: ۱۱:۴۶ ق٫ظ)

    واقعاکه…کار دنیا به جایی رسیده که کتاب هایی مثلمثل کتاب های خانم رولینگ بایه همچین کتابی حتی مقایسه می شه چه برسه به این که ا. هری جلو هم ب.نه .امیدوارم خلا موقت زودتر بیاد تابعضی از به اصطلاح نویسنده ها بفهمن نویسنده یعنی چی000 درمورد استفانی مایر هم نباید بیش تر از این توقع داشت000از کتاب های توایلایت میشه فهمید که چه جور سلیقه ای داره…

  85. Avatar photo
    (در ۰۲ تیر ۱۳۹۱، ساعت: ۱۱:۴۳ ق٫ظ)

    من با نظرات albus عزیز کاملا” موافقم. درسته که همه دوست داریم هری پاتر در همه چی اول باشه ولی رکوردها همیشه جا به جا می شن و نباید اینقدر برخورد شتابزده داشته باشیم.
    من حدود یک ماه پیش همه کتابها و فیلمهای گرگ و میش رو خوندم و دیدم. به نظرم همینکه تونستم همه شو تا اخر برم خیلی جالب بود ولی کاملا” مطمئن شده که اصلا” اون عمق و عظمت کتابهای هری پاتر و تخیلات خانم رولینگ رو نداره و فکر نمی کنم که خود خانم مه یر هم همچین ادعایی کرده باشه. گذر زمان و ادامه فروش یا فراموش شدن کتابها و فیلمها ثابت می کنه که چی موندگار و جاودانه است.
    در مورد نوع و موضوع این کتاب هم فکر می کنم اینکه موضوع کتاب و فروشش و حتی نوع خواننده هاش کاملا” مشخصه و به طور عمومی اعلام میشه خیلی جالب توجهه و مثل کشور ما همه چیز مخفیانه و یواشکی باقی نمی مونه. بهتره به هیچ نوع ادم یا عقیده یا سلیقه ای توهین نکنیم.

  86. Avatar photo
    (در ۰۲ تیر ۱۳۹۱، ساعت: ۱۱:۱۰ ق٫ظ)

    اگه بنا به نوشتن داستان پو.. باشه که خیلی ها توانایی این کار رو دارن در ضمن به نظر خودم به همچین شخصی که نویسنده نمیگن !!
    نویسنده کسی هست که داخل 7تا کتاب ، مخاطب میلیونی رو دنبال خودش بکشون و تو این راه اونها رو هم بخندونه هم گریه بندازه !!! جوری که مخاطبین افراد داخل قصه رو واقعی تصور بکنن و باهاشون زندگی بکنن (فکر کنم خیلی هامون این تجربه رو داریم :))
    به هر حال به نظرم این که این دوتا کتاب کنار یکدیگه قرار بگیرن اشتباه بزرگی هست اون رکورد رو هم مطمئن باشید توسط کتاب بعدی ملکه قصه ها شکسته میشه !!!!!

  87. Avatar photo
    (در ۰۲ تیر ۱۳۹۱، ساعت: ۱۱:۰۵ ق٫ظ)

    الهی من فدای E. L. James جونم بشم,من فکر می کردم که فقط استفنی میره که انقدر دوست داشتنی نگو که ایشون جواهری هستن.
    باور کنید این استعداد ها داره طلف میشه,باید برم باهاش حرف بزنم بگم عزیزم فن فیکشن چیه این دفعه یه کتاب بنویس گروهی بخونیم حالشو ببریم,فقط یه فن فیکشن!!!!! بابا عجب تواضعی,چه فروتنی که تو داری.

    به استفی جون خودم هم باید خبر بدم سلیقشو عوض کنه,که چی که خوشش نمی آد.باید خوشش بیاد.

    بابا اصل مطلب اینه یه بار گفتم باز هم میگم جدیدا هر کی با مادرش دعواش میشه میره نویسنده میشه(البته نویسنده که نمیشه گفت ولی کلمه ی دیگه ای نمی دونم)
    اول که استفنی میر حالا هم این جیگر خدا به دادمون برسه با بعدی…

    Paradise.Potter جان اگه ستون رو پیدا کردی بگو بیام,اینجا یه ستون بیشتر نیست اونم فعلا پره,گفتن می خوای سرتو بزنی به ستون برو ماه دیگه بیا.فعلا اشغاله.
    ممنون از خبر

  88. Avatar photo
    (در ۰۲ تیر ۱۳۹۱، ساعت: ۱۰:۳۸ ق٫ظ)

    متاسفم برای E. L. James (ببخشید اما که اسمش هم نمیشه نویسنده گذاشت ) همونطور که بچه ها گفتن نویسنده و نوشتن نام های مقدسی هستن که بر روی یک آدم که کار مقدسی انجام داده لقب میزارن نه نویسنده ای که تفکرات و تخیلات خودش رو اورده داخل یک کتاب. اگه یه کتاب دیگه رکورد سریع ترین رو می شکست اینطوری ناراخت نمی شدم ، با خودم می گفتم رکورد سریع ترینه پرفروش ترین که نیست ، دوباره اثری دیگه از رولینگ (خلا موقت ) میاد و رکورد و میشکونه اما حالا یه فن فیکشن رکورد هری رو زده ….. واقعا مردم بریتانیا مشکلاتی (ببخشید ) دارند که حاضر به خوندن همچین کتاب بد و مستهجنی شدن. من برای تک تک هوادارای این کتاب متاسفم که حاضر شدن این کتاب و حتی نگاهش کنن.. ـــــــــــــــــــــــــــــ

    برای خانم استفنی میر هم متاسفم که همچین نظری داده …..ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

    من هنوز نمیتونم باور کنم آخه یه کتاب غیر اخلاقی به چه درد مردم میخوره ؟ احتملا جوون های این دوره زمونه دنبال این چیزا هستن و من واقعا براشون متاسفم ….

    امیدوارم هر چه زودتر خلا موقت انتشار بشه و رکورد این کتاب غیر اخلاقی رو بشکونه

    ممنون از خبر

    • (در ۰۲ تیر ۱۳۹۱، ساعت: ۱۱:۰۲ ق٫ظ)

      اتفاقا گزارش شده که بیشتر طرفدارهای این کتاب، زن های میان سال بودن!

      • Avatar photo
        (در ۰۲ تیر ۱۳۹۱، ساعت: ۱۲:۳۴ ب٫ظ)

        امید جان حالا من یچی بگم نکشیم:D

        این خانه از پایه و اساس وایران است دیگه

        راستی باباخره نفهمیدیم این یه فنه که واسه دانلود گذاشته شده یا چاپ شده

        گرچه اصلا به من هم ربطی نداره :D

        درضمن من چون سواد انگلیسی ندارم میشه بگی عین خبرو تر جمه کردی؟؟

        اخه نوشتی نابود کرد گفتم نمیشد بگید مثلا جابجا کرد؟؟:D

        بازم ممنونم ازت که هنوز هستی اینجا

        • (در ۰۲ تیر ۱۳۹۱، ساعت: ۱۲:۳۸ ب٫ظ)

          فن فیکشن رو اول توی اینترنت گذاشته بوده، بعد استقبال شده و تبدیل به رمانش کرده و چاپ کرده.
          من کجا نوشتم نابود کرد؟ نوشتم رکورد رو از بین برد.
          بله، تمام چیزهایی که نوشتم هم مستند هست و اصل خبر رو در تمام سایت های خبری میتونید ببینید.
          از لطفت هم خیلی ممنون.

      • Avatar photo
        (در ۰۲ تیر ۱۳۹۱، ساعت: ۲:۰۲ ب٫ظ)

        خانم های میان سال ! جلل خالق از دوره زمونه ….!!! ممنون امید جان !

      • Avatar photo
        (در ۰۲ تیر ۱۳۹۱، ساعت: ۵:۴۳ ب٫ظ)

        ااااااااااااااااااااااااااااااه……!آقا امید اصلا کدوم گزارش گفته زن های میان سال طرفدارش بودن؟!میشه از این حرفا نزنین؟هیچ میانسالی خصوصا زن ها “بیشترین طرفداران” همچین چیزی نیستن.جدا این پیام رو مینوشتین چه حسی داشتین؟با اینکارتون دختر هارو زیر سوال میبرین!اشکم دراومددددد!
        خوبه منم بگم بیشتر طرفداران فیلم_بووووووووووووووووووووووووووق_پسرها هستن؟

        • (در ۰۲ تیر ۱۳۹۱، ساعت: ۷:۵۳ ب٫ظ)

          من از خودم نگفتم که! تو یه سایت خبری خوندم. منبعش رو که پیدا کردم، میگم بهتون.

  89. Avatar photo
    (در ۰۲ تیر ۱۳۹۱، ساعت: ۱۰:۱۰ ق٫ظ)

    خدا کنه خلاء موقت هم توی پروفروشترین کتاب ها ولی پایین هری پاتر جا بگیره.

  90. Avatar photo
    (در ۰۲ تیر ۱۳۹۱، ساعت: ۱۰:۰۵ ق٫ظ)

    سلام و خسته نباشید خدمت اقا امید
    چه کتاب جنجال برانگیزی (حداقل تو دمنتور)
    راستش من رفتم دنبال این کتاب ولی خب نه تو ویکیپدیا و نه حتی تو خود گوگل هیچ مطلبی برای موضوع “پنجاه سایه خاکستری” پیدا نکردم حالا نمیدونم ترجمه اش به فارسی غلط بوده یا هرچیز دیگه ای. ولی چیزی که مطمئنم اینه که اصلا به فارسی ترجمه نمیشه

    به نظر من تا اون کتاب رو نخوندین نه درمورد نویسنده اش(اگه بشه اسمشو گذاشت نویسنده) قضاوت کنین نه درمورد استفنی مه یر(که ازش متنفرم) نه درمور مردم بریتانیا
    حالامعلوم نیست اقا امید منظورش از مستهجن چقدر مستهجن بوده باشه. خیلی چیزها هستن که تو فرهنگ ما مستهجن حساب میشن ولی تو بریتانیا و کشورهای اروپایی و امریکای شمالی جزو عرف و چیزهای عادی محسوب میشن.

    من خودم از مجموعه گرگ و میش هم کتابهاش هم فیلمهاش(خوندم و دیدم که دارم میگم) متنفرم. چون کاملا بی معنیه. خود مه یر هم گفته بود ادم نمیتونه خودش رو با رولینگ مقایسه کنه چون این کار چاپلوسانه است.

    همه ما هم میدونم خود مه یر هم میدونه هیچوقت به پای رولینگ نمیرسه. به قول اقا میلاد رکورد واسه جابجا شدنه. واقعا غیر ممکن بود که کتابهای هری پاتر تا اخر زندگی بشر رکورددار باشن. بالاخره جابجا میشد. خیلی از رکوردهای دیگه هم جابجا میشن

    درهرصورت از شتاب زدگی اعضای دمنتور غافلگیر شدم. بهتر نبود اول کتاب رو بخونین بعد به مردم بریتانیا بدوبیراه بگین؟

    • Avatar photo
      (در ۰۲ تیر ۱۳۹۱، ساعت: ۱۰:۳۵ ق٫ظ)

      راستش بیشتر از همه دوست دارم این کتاب بیاد تو ایران…ببینیم اون موقع واکنشها چجوری میشه! اگه این کتاب بیاد تو ایران دیگه به بریتانیایی ها نمیگین مریض

      • Avatar photo
        (در ۰۲ تیر ۱۳۹۱، ساعت: ۱:۰۷ ب٫ظ)

        خب فکر کنم بچه ها بیشتر نویسنده رو مریض خطاب کردند.
        بعد هم وقتی مردم بریتانیا یا هرجای دنیا این کتاب ها رو میخونند حتما سطح تفکر و اخلاقیشون تنزل کرده دیگه. توی ایران هم حتما اینجور هست. فقط ممکنه کمتر باشه.

    • (در ۰۲ تیر ۱۳۹۱، ساعت: ۱۱:۰۱ ق٫ظ)

      پاسخ سوال شما رو توی دیدگاه های قبلی داده بودم.
      دوباره میگم: کلا ژانر این کتاب پـ؟ورن هست. نه اون چیزی که شما میفرمایید در مورد مسائلی که تفاوت فرهنگی داره.
      تمام سایت های خبری انگلیسی هم از این کتاب به عنوان پـ؟ورن، ا؟روتیک و… نام بردن.
      ترجمه فارسی کتاب هم احتمال خیلی بالا درست هست. کاور رو که مشاهده کنید، عنوان انگلیسی رو می بینید.

      • Avatar photo
        (در ۰۲ تیر ۱۳۹۱، ساعت: ۱۱:۱۰ ق٫ظ)

        بله این شد جواب!
        ولی هنوز هم مخالف توهین به مردم بریتانیا (یا هر کشور دیگه ای) هستم. چون کسایی که این حرفها رو زدن مگه تو ایران زندگی نمیکنن؟ مگه وضع جامعه رو نمیبینن؟ مگه تفریح و سرگرمی جوونها مملکت رو نمیدونن؟
        هممون میدونیم. این کتاب تو ایران رکورد نزده چون که اصلا وزارت ارشاد اجازه چاپشو نمیده. اگه تو ایران بیاد رکورد کل هری پاترم چه بسا بزنه

        • (در ۰۲ تیر ۱۳۹۱، ساعت: ۱۱:۱۵ ق٫ظ)

          بله، مسلما براساس فروش صدهزار نسخه این کتاب در هفته اول،
          نباید نتیجه گیری کرد.
          صدهزار نفر، نماینده چند میلیون نفر مردم بریتانیا نیستن.

          • Avatar photo
            (در ۰۲ تیر ۱۳۹۱، ساعت: ۱۱:۲۳ ق٫ظ)

            خوبه حداقل اقا امید حرف دل ما رو میزنه
            راستی درمورد مسئله فرهنگی منظور من اصلا اون نبود
            ژانر فیلم رو تو ویکیپدیا نوشته اروت.یک. منظور من از این بود که واسه بریتانیایی ها یا کلا اروپایی ها و امریکایی ها اینجور ژانر ها عادیه. چیز جدیدی نیست. اونها حتی پو.رن استار دارن. یعنی از این راه مثل بازیگرهای سینما مشهور میشن
            پس تو فرهنگ اونها اینجور مسائل حل شده
            تو ایرانه که دست دادن زن و مرد بد و حتی مستهجنه. کشورهای دیگه اینجوری نیست

          • (در ۰۲ تیر ۱۳۹۱، ساعت: ۱۱:۳۰ ق٫ظ)

            به هیچ وجه این طور نیست که پـ؟ورن و ارو؟تیک بین مردم بریتانیا و کلا اروپا انقدر مسئله عادی باشه.
            به عنوان بیزنس رسمی وجود داره و فعالیت میکنه ولی هرگز این طور نبوده و نیست که باهاش مثل ژانرهای دیگه و معمولی برخورد بشه.
            مسلما دست دادن با پـ؟ورن هم غیرقابل مقایسه هست. هر چیزی خط قرمز داره، مخصوصا اخلاق.

          • Avatar photo
            (در ۰۲ تیر ۱۳۹۱، ساعت: ۱۱:۳۸ ق٫ظ)

            مسئله عادی نیست؟ یعنی کسی رو به جرم این کار بازداشت میکنن؟ یا خانواده اون شخص سرزنشش میکنن؟ تو کشورهایی مثل بریتانیا حتی ازدواج داره میره کنار. معنی این چی میتونه باشه؟ درسته دست دادن با پو.رن خیلی فرق داره. ولی من مثال زدم. تو ایران دست دادن زن و مرد رو اشتباه میدونن ولی تو کشور هایی مثل بریتانیا اصلا به این چیزها اهمیت نمیدن. موافق هستم که اخلاق خط قرمز داره. هرچیزی خط قرمز داره. ولی این خط قرمزها رو کشورهای اروپایی خیلی وقت پیش شکستن.

          • (در ۰۲ تیر ۱۳۹۱، ساعت: ۱۱:۵۰ ق٫ظ)

            صرف عادی نبودن مستلزم برخور قانونی نیست.
            بله، عادی نیست ولی نحوه برخورد و واکنش اونها نسبت به این مسئله، با بقیه کشورها تفاوت داره.
            تفاوت بین نحوه برخورد با عادی بودن زیاده.

        • Avatar photo
          (در ۰۲ تیر ۱۳۹۱، ساعت: ۱۱:۵۸ ق٫ظ)

          دقیقا اقا امید. من هم نگفتم برخورد قانونی، برخورد خانواده و جایگاه اجتماعی این جور مسائل مشخص میکنه که چه چیزهایی عادیه. حتی فیلمهای سینماییشون نمایانگر اینجور مسائله. هم تو فیلمهای انگلیسی هم تو فیلم های امریکایی اینجور مسائل رو به وضوح به میبینین. خیلی ساده هم به تصویر میکشن. مردم هم خیلی ساده تر میرن تو سینما میشینن میبینن.

          الانه که اقا میلاد سر برسه بگه این بحثو همینجا تموم کنین…
          خیلی خوشحال میشم که نظرات بقیه رو بدونم

          • Avatar photo
            (در ۰۲ تیر ۱۳۹۱، ساعت: ۳:۱۱ ب٫ظ)

            اتفاقا بحث خوبیه و کاملا مرتبط به خبر، مگه مثل خواننده های اون کتاب بیمارم که الکی بگم بحث رو تموم کنین :)
            نه آقا در این باره هر چقدر دوست دارید بحث کنید بنده هم دخالت نمی کنم، چون نظر شخصیم رو گفتم دیگه، فقط بحث همین باشه ها به جاهای باریک کشیده نشه ;)

          • Avatar photo
            (در ۰۳ تیر ۱۳۹۱، ساعت: ۱۱:۳۹ ق٫ظ)

            دوست عزیز،شماکاملاًاشتباه میکنید.تصویر واقعی بریتانیا واروپا اصلاًاون چیزی نیست که به ما نشون دادن فیلم وکتاب پور؟نوابداًدرهیچ جا عادی نیست.تنها تفاوت اون ها درمسائل پور؟نوباما اینه که اونجا روابط جنسی عادیه(فقط انجام دادنش نه فیلم وکتابش) ولی اون هم خط قرمز داره،به طورمثال فقط روابط جنسی پسر ودخترمجردباهم عادیه یازن وشوهرباهم دیگه.اگر افرادمتأهل باکسی غیرازهمسرشون رابطه برقرارکنن دقبقاًمثل اینجا اون فردازطرف جامعه وخونواده ش طرد میشه،همسرش به راحتی میتونه درخواست طلاق کنه ودرکل براش آبرو واعتباری توی جامعه وخانواده ش نمیمونه…..یکی دیگه ازشرایطش اینه که روابط بایدبه طورخصوصی انجام بشه وبا انجام رابطه درملاءعام برخوردقانونی میشه وزن ومردهردوبه چندسال حبس محکوم میشن.اگرهم زن ومردی باهم درمحل کارشون رابطه برقرارکنن محل کارهرکدوم که باشه(اگرهردو هردوشون)ازکاراخراج میشه.رابطه هم حتماًبایدبا میل هردوباشه وبااجباریک نفر(مثل تجاوزپسربه دختر)برخوردقانونی میشه وبازهم حبس وزندانی داره.درکل آزادی رابطه ی جنسی دراون جا4شرط داره:1-یاپسر ودخترهردومجردباشن2-یاطرفین زن وشوهرباشن3-حتماًرابطه باید درخفا انجام بگیره4-رابطه بایدبامیل واختیارهردوطرف انجام بگیره.که توی ایرانم ازاین4شرط 3شرطش برقراره(شرط2و3و4)ولی شرط اول درایران غیرمجازه.به این میگن تفاوت فرهنگی نه شکستن مرزهای اخلاق.اخلاق چیزی نیست که مرزاش بشکنه یاخط قرمزنداشته باشه…….همه جا مسائل جنسی قانون داره که براتون دقیقاًمثال زدم.بیشترشرایط هم دراروپا وایران یکسانه وفقط بعضی هاشون(مثل روابط جنسی پسر ودخترمجرد)به دلیل تفاوت فرهنگی فرق میکنه.فیلم ها وکتاب های پور؟نوهم ابداًدرهیچ جاعادی نیست.توی فیلم هاشون توی سینماهم هیچ وقت صحنه ی صریح جنسی نشون نمیدن وفوقش بو؟سه ویا اشارات وکنایات اعمال جنسی هست(نه نمایش صریح)اون مریض هایی هم که میرن پور؟ن استارمیشن واین میشه منبع درآمدشون لازمه که بگم کمترین ارزش اجتماعی روبین مردم دارن وفیلم هاشون هم به هیچ وجه درسینما یاتلویزیون نشون داده نمیشه.

          • Avatar photo
            (در ۰۳ تیر ۱۳۹۱، ساعت: ۱۲:۲۷ ب٫ظ)

            دوست خوب همونطور که اقا میلاد و اقا امید گفتن بحث نباید منحرف شه
            ولی فرهنگ بریتانیایی ها زمین تا آسمون با ما فرق داره
            تو کشورهای اروپایی و امریکای شمالی فروشگاههایی دارن که فقط فیلم ها و لوازم اینجوری میفروشن. یعنی فقط کارشون اینه مخصوص این کار!
            درضمن شما فیلم گر. گ و م.ی.ش 4 رو دیدین؟این فیلم آمریکایی بود ولی تو بریتانیا اکران شد! به عنوان یه فیلم عادی خیلی ها هم رفتن دیدن!
            فیلم wild things یا lie with me که دیگه از اسمشون هم معلومه رو برین ببینین!درضمن نمیدونم شما چندسال بریتانیا بودین که اینجوری قضاوت میکنین! ولی من خودم دیدم که دارم میگم. اینجور مسائل واسه ما درکش سخته!
            پس لطفا قضاوت بیجا نکنین این 3 تا فیلمی که گفتم تو بریتانیا اکران شده و خیلی ها رفتن دیدن پس نشون میده واسشون عادیه! کسی هم اعتراضی نکرده

  91. Avatar photo
    (در ۰۲ تیر ۱۳۹۱، ساعت: ۹:۵۹ ق٫ظ)

    توی بریتانیا زیاد مهم نیست.
    ولی حداقل خوب میشد یک کتابی جاش رو میگرفت که خوب باشه و من رو تشویق به خوندنش بکنه.

  92. Avatar photo
    (در ۰۲ تیر ۱۳۹۱، ساعت: ۸:۱۹ ق٫ظ)

    ببخشید این حرف رو میزنم حالا تو بریتانیا این رکورد رو زده حالا فکر کنین یه همچین کتابی بیاد تو ایران!!؟؟؟؟؟ یا ابرفرض
    و باید خدمت بریتانیایی ها عرض کنم خیلی بی جنبه هستید باید از نویسنده کتاب تشکّر کنیم که معیار خوبی گذاشت تا جنبه ی برتانیایی ها مشخّص بشه.
    باور کنید اگه همه ی کشور ها چند جلد از این کتاب ها بزنن سرانه ی کتاب خوانی شون ده که هیچ هزار برابر میشه.
    واقعاً متاسفم و با تشکّر از خبر

    • Avatar photo
      (در ۰۲ تیر ۱۳۹۱، ساعت: ۱۰:۵۵ ب٫ظ)

      واقعا که حرف خوبی زدی.
      با این که ایرانیم ولی وضعیت کشورم رو دارم می بینم که جوان ها و نوجوان ها به چه وضعی افتادن.در کل عقده ای شدن.

  93. Avatar photo
    (در ۰۲ تیر ۱۳۹۱، ساعت: ۵:۴۵ ق٫ظ)

    طرف یه فن فیکشن فلان نوشته زحمت کشیده احتمالا غیر از افراد کتاب خوان افرادی هم که با کتاب میونه ای ندارن و صرفا دنبال این موضوعات هم هستن هم به خاطر موضوعش بخرنش تعداد فروش می ره بالا نه ؟

    راستی حیفه و درست نیست که به این اثر بکیم کتاب , فقط یه فن فیکشنه

  94. Avatar photo
    (در ۰۲ تیر ۱۳۹۱، ساعت: ۲:۵۲ ق٫ظ)

    من یه چی بگم نزنیا امید

    نویسنده این کتاب مریض هست بنظر من البته

    خانم استفانی مه یر هم ک تو پوست خودش نمیگنجه و خیلی سربسته میگه کاش من نوشته بودمش پس ایشونم مریضه

    مردم این دوره هم متاسفانه متاسفانه خیلی خیلی مریضن

    دیگه هرفی ندارم و امید وارم کتاب جدید رولینگ دهن این مریض و ……. کنه

    (البته بماند که اگه تالکین بود کسی نمیتونست به یکصدم رکوردشو هم بزنه)

    • Avatar photo
      (در ۰۲ تیر ۱۳۹۱، ساعت: ۳:۴۰ ق٫ظ)

      دلم نیومد دیدگاهتو حذف کنم، برای همین ادیتش کردم، ولی انصافا دفعه بعد از این واژه ها توی دیدگاهات نزار

      • Avatar photo
        (در ۰۲ تیر ۱۳۹۱، ساعت: ۶:۴۸ ق٫ظ)

        به روی چشم داداش 2تا بهت بده کار شدم

        معذرت

  95. Avatar photo
    (در ۰۲ تیر ۱۳۹۱، ساعت: ۲:۱۴ ق٫ظ)

    اه اه پنج شنبه شب خونه نبودم چه بحث داغی راه افتاده بوده :))
    کلا دو تا نظر دارم
    اول اینکه همون طور که خیلی ار بچه ها گفتن “خلاء موقت” منتشر میشه و رکورد بر می گرده دست صاحب قبلیش یعنی یه نویسنده واقعی نه یک نیمه انسان بیمار و رکورد نه تنها توی بریتانیا جا به جا میشه بلکه ممکنه به احتمال خیلی خیلی زیاد توی خیلی از کشورهای دیگه هم جا به جا بشه
    دوم هم اینکه امید مستهجن رو خیلی خوب اومدی :))))))) یه ربع خندیدم

  96. Avatar photo
    (در ۰۲ تیر ۱۳۹۱، ساعت: ۱:۳۶ ق٫ظ)

    طبق شایعات ممکنه آنجلینا جولی کاگردان فیلم باشه.

  97. Avatar photo
    (در ۰۲ تیر ۱۳۹۱، ساعت: ۱:۳۲ ق٫ظ)

    اعصابم خرد شده بدجورم خرد شده… نمی دونمم چکار کنم!

    پ.ن: داداش خیلی باحالی. این وسط تند نتد داری روحیه می دی در راه این مسئله دق نکنیم!

  98. Avatar photo
    (در ۰۲ تیر ۱۳۹۱، ساعت: ۱:۱۰ ق٫ظ)

    ببخشید اقا امید الان دیدم نوشته رکورد بریتانیا را زد یعنی رکورد سریعترین فروش جهان را نزده چون هری هم زمان در بریتانیا و امریکا فروخته شد پس فقط به بریتانیا محدود نمیشه این یعنی هنوز رکورد اصلی که سریعترین فروش جهان هست مال هری هست یا اشتباه میکنم

    • (در ۰۲ تیر ۱۳۹۱، ساعت: ۱:۱۶ ق٫ظ)

      تا جایی که یادم هست، رکورد سریعترین برای امریکا هم دست یادگاران مرگ هست هنوز.
      رکورد سریعترین فروش در جهان اصلا فکر نکنم وجود داشته باشه. چون همه کشورها این آمار رو ندارن. بازم باید تحقیق کرد.

  99. Avatar photo
    (در ۰۲ تیر ۱۳۹۱، ساعت: ۱:۰۵ ق٫ظ)

    مردم جدیدا یه کم زیادی به کمبود دچارشدن ؟؟!!!!!!!! این چه کار (ببخشید) احمقانه ایه….عجب ذهن خرابی داره که برگشته همچین کتابی نوشته…و واقعا برای استفنی مایر هم متاسفم,واقعا که… اسم مقدس نویسنده رو نمیشه رو همچین آدمایی گذاشت….

  100. Avatar photo
    (در ۰۲ تیر ۱۳۹۱، ساعت: ۰:۵۲ ق٫ظ)

    راستی شما هم انقدر به خاطر یه همچین چیزی(شکسته شدن یکی از رکوردهای هری) جوش نزنین. چه اهمیتی داره یه عده مردمی که همشون معلومه (ببخشید) به نوعی مشکل روانی دارن، چی می خونن؟؟ این ادم ها تو دنیا زیاد شدن(جای تاسف زیادی داره البته) مهم اینه که هری پاتر چیزی هست که فقط کافیه یک بار بخونیش، دیگه امکان نداره بخوای یا بتونی که فراموشش کنی. واقعا یه دنیای جدید بود و هست. دنیایی که خیلی از ما باهاش زندگی کردیم و هنوز هم می کنیم. هیچ وقتِ هیچ وقتِ هیچ وقت، به هیچ صورتی از ارزش و اعتبار هری و قهرمانی هاش بین مردمی که می شناسنش کم نمی شه، اینه که مهمه…

  101. Avatar photo
    (در ۰۲ تیر ۱۳۹۱، ساعت: ۰:۵۱ ق٫ظ)

    این الان یعنی چی ؟؟؟من که باورم نمیشه بعد از این که فیلم اخر در جدول چهارم شد و اینطور که معلومه پایین تر هم میره این عنوان تنها امیدم بود و فکر میکردم هیچ روزی شکسته نمیشه ؟؟؟ شاید حداقل تا 10 سال یا 20 سال دیگه شکسته نمیشه؟؟ ولی حالا این هم توسط یک فن فیکشن … شکسته شد دیگه دارم خسته میشم زمانی که اسکار هر سال از دست رفت ناراحت می شدم نه در این اندازه شاید به اندازه یک دهم این مورد بود ولی حالا امیدوارم خلا موقت بیاد و رکوردش رو بزنه تا دوباره حداقل این مقام برای هری پاتر که نمیشود گفت برای خالق ان شود همیشه به این فکر میکردم گرگ ومیش هر چقدر تلاش کنه فقط میتونه تو فیلم لقب ها را بگیره و از هری جلو بزنه ولی حالا دارم میفهمم که مردم هم نقطه ضعف های احمقانه ای دارند که میشه ازش استفاده کرد و به وسیله ان به موفقیت رسید شاید اگر خود گرگ ومیش این مقام را کسب میکرد میگفتم کتاب پرطرفداری هست و تونسته به خاطر زیبایی کتابش که البته به پای هری نمیرسد موفق شده ولی این کتاب ؟؟؟حالا بدترین خبری هری پاتری که میتونم بشنوم این که یک کتاب دیگه بتونه رکورد پرفوروش ترین کتاب چند قسمتی که درامد کل کتاب ها هست را بشکند حتی فکر کردن به این مورد هم اعصابم را بهم میرزد امیدوارم این دیگه از دست نرود
    ببخشید که طولانی شد
    ممنون از خبر اقا امید

    • (در ۰۲ تیر ۱۳۹۱، ساعت: ۰:۵۶ ق٫ظ)

      هری پاتر هنوز هم پرفروش ترین کتاب بریتانیا، امریکا و دنیا هست. میتونید از ویکی پدیا هم ببینید. 450 میلیون نسخه از هری پاتر فروش رفته! فکر کردین به این راحتی ها رکوردش زده میشه؟
      این رکورد ارتباطی به اون نداره.

  102. Avatar photo
    (در ۰۲ تیر ۱۳۹۱، ساعت: ۰:۴۷ ق٫ظ)

    واقعا الان برام یک سوالی پیش اومد…مردم واقعا اینقد مشتاقن تا کتابهای اینجوری رو بخونن؟!
    به هر حال سرعت فروش یک کتاب در هفته اول،خیلی ناجوره!!

    نمی دونم شاید نظر من اینه…ولی به نظرم این از لحاظ فرهنگی برای جامعه خیلی بده…البته این نظر منه و مطمئننا مردم اونجا شاید اینطوری فکر نکنن!

  103. Avatar photo
    (در ۰۲ تیر ۱۳۹۱، ساعت: ۰:۴۶ ق٫ظ)

    خدا به داد ملت برسه!!!! مردم دیوانه شدن!!! زده به سرشون… اینا رو به خاطر این که رکورد هری رو زده نمی گم، به خاطر این می گم که این نشون می ده که دنیا تو چه منجلابی گرفتار شده خدایی!!!! خدا خودش ما رو حفظ کنه…

    • Avatar photo
      (در ۰۲ تیر ۱۳۹۱، ساعت: ۱۰:۰۵ ق٫ظ)

      دقیقا.
      آخه این هم شد کتاب. واقعا برای نویسندش متاسفم که اسم نوشتشو کتاب گداشته.
      حرمت کتاب رو از بین میبره.

  104. Avatar photo
    (در ۰۲ تیر ۱۳۹۱، ساعت: ۰:۴۵ ق٫ظ)

    همین الان یه جا خوندم که همون پسره تو خاطرات خون اشام به همراه کیرا نایتلی میخوان توش بازی کنن.نوشته بود کریستین استوارت قرار بوده بازی کنه منتفی شده.از کیرانایتلی خوشم میومد.حیف…..

  105. Avatar photo
    (در ۰۲ تیر ۱۳۹۱، ساعت: ۰:۴۰ ق٫ظ)

    به نظر من چون یه جورایی گرگ و میشی بوده این قدر خوب فروش کرده .
    حالت واقع بینانش اینه که بعضیا از این جور مطالب خوششون می یاد .

    چه خوب می شه اگه کتاب جدید رولینگ بزنه رو دستش خیلی حال میده !!!!!!!

  106. Avatar photo
    (در ۰۲ تیر ۱۳۹۱، ساعت: ۰:۳۸ ق٫ظ)

    یه کتاب غیر اخلاقی رکورد هری پاترو شکست؟؟؟
    واقعا که!!

  107. Avatar photo
    (در ۰۲ تیر ۱۳۹۱، ساعت: ۰:۳۷ ق٫ظ)

    برای سه نفر متأسفم:

    اول برای E. L. James ( که با مطالب مستهجن داره درآمد زایی میکنه! )
    دوم برای استفنی میر با این نظر دادنش ( چه تأسفیم خورده که چون به سلیقه اش نمیخورده نتونسته مثل نویسنده این کتاب بنویسه!!! دیگه کم مونده بوده براش آرزوی موفقیت روز افزون کنه!)
    و سوم برای تک تک خواننده ها و طرفداران این کتاب! ( خجالت داره! بیاید برید هری پاتر بخونید کیف کنید، این کتابای مزخرف چیه؟! )

  108. (در ۰۲ تیر ۱۳۹۱، ساعت: ۰:۲۴ ق٫ظ)

    واقعا براشون متاسفم.

  109. Avatar photo
    (در ۰۲ تیر ۱۳۹۱، ساعت: ۰:۲۲ ق٫ظ)

    واقعا که.متاسفم ازاینکه با (عرض معذرت) هر ننه قمری میاد به اسم نویسنده یه سری شر تحویل مردم میده بعد اسمشو میذاره کتاب.فیلمم داره؟به نظر من اومده یه همچین چیزی نوشته به امید اینکه به محبوبیت و معروفیتی در حد رولینگ برسه ولی نه این نه استفنی میر نه سوزان کالینز(نویسنده ی the hunger games)نمیتونن موفقیت رولینگو تکرار کنن.ممنون از خبر.

    • (در ۰۲ تیر ۱۳۹۱، ساعت: ۰:۲۳ ق٫ظ)

      اتفاقا به زودی قراره فیلمش هم ساخته بشه!

      • Avatar photo
        (در ۰۲ تیر ۱۳۹۱، ساعت: ۰:۴۰ ق٫ظ)

        آخ جون…از این بهتر نمیشه…کتابش عجب چیز خفنی بود…ولی آخرش نفهمیدیم چی شد…بیچاره دختره..برم فیلمش رو هم ببینم بهتر می فهمم چی شد…حتماً باید برم یه چهل پنجاه بار سینما نگاهش کنم…دست جمعی تو تاریکی روی پرده ی بزرگ…اگه 3D بسازن خیلی فوق العاده میشه .

        برم…برم یه پیج توی فـ.یـ.سـ.بـ.و.ک بزنم امضا جمع کنیم که تقاضا بدیم یه ده بیست جلد دیگه بنویسه…برا کارگردانش هم نامه بفرستیم که حتماً با جزئیات کامل فیلمش رو بسازه…وبسایت هم باید براش درست کنم….وای…چقدر کار دارم…

        E. L. James عاشقتم…تو مسیر زندگی منو عوض کردی…چشم و گوشم رو باز کردی…اگه تو این کتاب رو نمی نوشتی من دق می کردم می مُردم .

        واکنش عقده ای ها!!!!!!!!!!!!!

        • Avatar photo
          (در ۰۲ تیر ۱۳۹۱، ساعت: ۰:۵۷ ق٫ظ)

          می گم دوست عزیز، شاید بهتر بود اول یه هشداری می دادی که اینا نظرات خودت نبودن!!!! داشتم از تعجب شاخ در می اوردم!! با خودم می گفتم که واقعا این چیزا از یه هری پاتری بعیده!!!! ولی راست گفتی، مطمئنا این همون واکنشیه که خواننده های ــــــــــــــــــــ(سانسور شد) این کتاب کذایی از خودشون نشون می دن!!!!!

      • Avatar photo
        (در ۰۲ تیر ۱۳۹۱، ساعت: ۱:۳۹ ق٫ظ)

        به صورت استدیویی (سینمایی 35 ) یا همین …..!!!!

        • (در ۰۲ تیر ۱۳۹۱، ساعت: ۱۱:۰۲ ق٫ظ)

          مسلما استودیویی!

          • Avatar photo
            (در ۰۲ تیر ۱۳۹۱، ساعت: ۱۲:۰۳ ب٫ظ)

            اونی که استنلی کوبریک بود سر فیلم آخرش اون جنجال شد

            با این اوصاف مطئنی که پ… هست شاید تینجری باشه!!!

            بابا اونام دیگه اینقدر باز نیستن دیگه که همچین فیلمی بخوان تو سینما بسازن!!!

          • (در ۰۲ تیر ۱۳۹۱، ساعت: ۱۲:۰۷ ب٫ظ)

            دیگه نمیدونم فیلمش رو چطور میخوان بسازن!
            به هر حال یه خط داستانی مشخص داره دیگه!

    • Avatar photo
      (در ۰۲ تیر ۱۳۹۱، ساعت: ۰:۴۵ ق٫ظ)

      اتفاقا به نظر من the hunger games کتابیه که تونسته خودش رو تا حدودی به رولینگ و هری پاتر برسونه! از اونجایی هم این حرف رو می زنم که تونسته طرفدارای هری پاتر رو به سمت خودش جذب کنه! (در حالی که میر تا حدودی شکست خورد تو این کار)

      • Avatar photo
        (در ۰۲ تیر ۱۳۹۱، ساعت: ۱:۲۰ ق٫ظ)

        منم با نظرت موافقم واز اونجایی ک خودم یه هری پاتریم ک این کتابو خوندم به نظرم کتاب خوبی بود ولی اینکه بخواد با هری پاتر مقایسه بشه مسخرست.

  110. Avatar photo
    (در ۰۲ تیر ۱۳۹۱، ساعت: ۰:۱۴ ق٫ظ)

    خب خوش به حالشون حتما کتاب خیلی خوبی ساختن که زده رو دست هری پاتر به هر حال همه که هری پاتز دوست ندارن

    • Avatar photo
      (در ۰۲ تیر ۱۳۹۱، ساعت: ۰:۲۶ ق٫ظ)

      الان از اون حرف ها زدیا…کتاب خیلی خوب چیه؟ طرف تخیلات ناجور خودش رو آورده چپونده توی یه کتاب که به قول آقا امید همه ش درباره ی همینه که گفت . کجای این خوبه؟

      کتابفروشی شهر ما هم کلی از این کتاب ها داره…یه قفسه کامل گذاشته برا اینا…البته داستان نیست…

      مطمئن باش کتابش مالی نیست…چون درباره ی اینجور چیزاست فروش داشته .

    • Avatar photo
      (در ۰۲ تیر ۱۳۹۱، ساعت: ۱:۰۹ ق٫ظ)

      با این حرفت جای یه ستون خالیه که سرمو بکوبم توش!
      آخه برادر من این چه حرفیه که می زنی؟ به جون خودم اگه منم بشینم این چیزا رو بنویسم پس فردا مشهور می شم! کاش کتاب بود حالا! فن فیکشنه )):

    • Avatar photo
      (در ۰۲ تیر ۱۳۹۱، ساعت: ۱۰:۴۴ ق٫ظ)

      وای حالم بد شد …. میخوام سرمو بکوبونم تو دیوار

      ـــــــــــــــــــــ
      واقعا یه طرفدار هری پاتر باید همچین حرفی بزنه واقعا از اون حرفا زدی

      مطمئن که کتاب (کاش کتاب بود فن هست اصلا ) خوبی نیست هیچ بلکه غیر اخلاقیه
      من مطمئن هستم شما خوب خبر و کامل و دقیق نخوندید …..

  111. Avatar photo
    (در ۰۲ تیر ۱۳۹۱، ساعت: ۰:۱۰ ق٫ظ)

    من نمی دونم مردم دنبال چی هستن؟ نه واقعا چیو می خوان بفهمن؟
    لطفا یکی منو متقاعد کنه. باورتون نمی شه من اکثر روزها دارم به این فکر می کنم ولی هیچ جوابی نمی گیرم!!!
    این الآن یعنی چی؟ یه کتاب پوچ فروشش از هری پاتر و کتاب های پرمحتوا بیشتر باشه!!! نه تنها پوچ هست بلکه … واقعا متاسفم…
    گرچه هیچی از ارزش هری پاتر کم نمی شه. به بی ارزشی مردم و افکار احمقانشون اضافه می شه.

    • Avatar photo
      (در ۰۳ تیر ۱۳۹۱، ساعت: ۱۱:۴۵ ق٫ظ)

      اینطور که معلومه شما کتاب رو خوندین . نکته برداری کردین و به این نتیجه رسیدین که پوچه

      • Avatar photo
        (در ۰۳ تیر ۱۳۹۱، ساعت: ۸:۴۹ ب٫ظ)

        بدون این کارها هم می شه فهمید!

  112. Avatar photo
    (در ۰۲ تیر ۱۳۹۱، ساعت: ۰:۱۰ ق٫ظ)

    آقا امید بستگی داره مستهجن چی باشه…مثلاً کتاب ” نغمه آتش و یخ ” هم توی کتابش کمی تا قسمتی ابری بی تربیتی داره…همینطور که توی سریالش هم داره…ولی بسیار کتاب زیباییه…

    ولی واقعاً خیلی عقده ای هستن…اصلاً فقط اینا نیستن که…کل دنیا اینطوریه…فقط کافیه یه چیزی توش بی تربیتی باشه…دیگه تا طرف گیرش نیاره ولش نمی کنه…حالا تو هر زمینه ای می خواد باشه…فیلم ، سریال ، بازی و…

    ولی اگه اقلاً یه کتاب درست حسابی میزد رو دست هری پاتر یه چیزی…واقعاً خجالت داره که یه فن فیکشن بزنه رو دست یه کتابی که یه ده درگیرش بودن…البته امروزه جوون ها زیاد دنبال اینجور چیزا هستن .

    • (در ۰۲ تیر ۱۳۹۱، ساعت: ۰:۱۲ ق٫ظ)

      اسم این کتاب در تمام خبرگزاری های بین اللمی رسما به عنوان “پـ؟ورن” معرفی شده.
      تا قسمتی ابری نیست، کل کتاب در همین مورد هست.

      • Avatar photo
        (در ۰۲ تیر ۱۳۹۱، ساعت: ۰:۱۸ ق٫ظ)

        من که اینو نگفتم کمی تا قسمتی ابری…نغمه ای از آتش و یخ رو گفتم…

        فکر کنم بریتانیایی ها مشکلات جنسی پیدا کردن…می خوان با خوندن این کتاب یه کم مشکلاتشون رو کمتر کنن…

  113. (در ۰۲ تیر ۱۳۹۱، ساعت: ۰:۰۷ ق٫ظ)

    خلا موقت میاد و رکوردش رو میزنه. ناراحت نباشین.
    به قول شما هم که این نویسنده نیست. یه آدم بیمار هست که یه سری ملت بیکار رو سرکار گذاشته.
    مطمئنم حتی خریدارهای اون کتاب هم هیچ وقت کتابش رو با اثر با ارزشی مثل هری پاتر مقایسه نمیکنن.

    • Avatar photo
      (در ۰۲ تیر ۱۳۹۱، ساعت: ۰:۱۵ ق٫ظ)

      خدا از دهنت بشنوه…واقعاً خیلی ضایع هست…اونم نه کتاب…فن فیکشن…

    • Avatar photo
      (در ۰۲ تیر ۱۳۹۱، ساعت: ۰:۲۵ ق٫ظ)

      داداش اون نویسنده بحثش جدا، حقش نیست لقب نویسندگی رو روش بذاریم. نوشتن یه چیز مقدسه. حالا یکی پاشه با نوشتن یه مشت اراجیف هم رکورد بزنه، هم لقب نویسندگی رو ازان خودش کنه و هم اینکه پول پارو کنه دیگه خیلی حرفه… اون کوتاه فکری که می ره با خریدنش از ایشون و از این سبک نوشتن حمایت می کنه بیمارتر از خود اراجیف نویس هست.
      حالا خلا موقت هم که بیاد چه فرقی به حال هری پاتر داره؟ نه اینکه از ارزشش کم میشه ها، اصلا ولی رتبشو که تغییر نمی ده…

      • (در ۰۲ تیر ۱۳۹۱، ساعت: ۰:۳۱ ق٫ظ)

        درسته. خلا موقت رو از نظر خودم گفتم. چون اثر رولینگ هست، برای من فرقی نمیکنه.
        در مورد هری پاتر هم اتفاق خاصی نیافتاده. این رکورد “بیشترین فروش” نیست، “سریعترین فروش” هست. یعنی این تعداد جلد با این سرعت در هفته اول انتشار، فروشش رکورد شکسته.
        دوم هم اینکه فقط مخصوص کتاب های جلد کاغذی و منحصر به بریتانیا هست.
        به هر حال رکورد هم همیشه جابجا میشه دیگه.

    • Avatar photo
      (در ۰۲ تیر ۱۳۹۱، ساعت: ۱۰:۴۵ ق٫ظ)

      من هم امیدوارم خلا موقت رکورد رو بشکونه ( که میشکونه ) !

  114. Avatar photo
    (در ۰۱ تیر ۱۳۹۱، ساعت: ۱۱:۵۵ ب٫ظ)

    اگه هر کتاب دیگه ای رکوردمون رو میشکست اینقدر ناراحت نمیشدم.ننگ بالاتر از این که یه همچین کتابی با شاهکار خانم رولینگ مقایسه بشه؟چه برسه به اینکه بخواد رکوردش رو هم بشکنه…

  115. Avatar photo
    (در ۰۱ تیر ۱۳۹۱، ساعت: ۱۱:۵۳ ب٫ظ)

    واقعا برای این خانم،این کتاب و (معذرت می خوام)طرفداراش متاسفم.مگر این که این جور کتابایی بنویسن تا از هری جلو بزنن.حالا می خوام ببینم هنوز کسی هست که خانم رولینگ رو با این (نمیشه گفت نویسنده)آدم مقایسه کنه؟

  116. Avatar photo
    (در ۰۱ تیر ۱۳۹۱، ساعت: ۱۱:۵۳ ب٫ظ)

    خاک عالم…یعنی یک فن فیکشن اونم از نوع توایلایتیش رکورد هری پاترو زده؟!!؟!؟!؟

    ممنون به خاطر خبر!

  117. Avatar photo
    (در ۰۱ تیر ۱۳۹۱، ساعت: ۱۱:۴۶ ب٫ظ)

    به خاطر خبر ممنونم.


امکان ثبت دیدگاه برای این مطلب غیر فعال شده است.

جستجو در سایت

عبارت یا کلمه مورد نظر خود را وارد کنید:

اشتراک خبرنامه

نشانی email خود را وارد کنید:

 


جهت لغو اشتراک خبرنامه، در پایین ایمیل های ارسالی، روی عبارت Unsubscribe کلیک کنید.